SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ontmoeting tussen FC Utrecht en Ajax stond eigenlijk gepland voor het eerste weekend van mei, maar de burgemeester van Utrecht kwam tot de conclusie dat er dan te weinig politiekracht aanwezig kan zijn bij de 'risicowedstrijd'. Dat heeft onder andere te maken met Dodenherdenking in stad. In overleg met de KNVB werd besloten het duel naar voren te halen.
POLLWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
ik snap dat je graag mijn toto wil weten omdat ik meestervoorspeller benquote:Op maandag 14 april 2025 20:17 schreef Dven het volgende:
Kan je me de goede score voor het tototopic geven? BVD
Is mogelijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:02 schreef raptorix het volgende:
1-2 voor Ajax, Weghorst vlak voor tijd, en gaat vervolgens juichen voor de fanatieke aanhang van Utrecht die met bier begint te gooien.
Veel succes en plezier makker, maak er een mooie dag van!quote:Op zondag 20 april 2025 09:33 schreef Paul het volgende:
[..]
dankjewel sgat, ga over uurtje fietsen sgat
komt goed sgatquote:Op zondag 20 april 2025 09:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Veel succes en plezier makker, maak er een mooie dag van!
Veel plezier idd. Geen succes.quote:Op zondag 20 april 2025 09:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Veel succes en plezier makker, maak er een mooie dag van!
Snelwegblokkeerdersquote:Op zondag 20 april 2025 10:13 schreef Paul het volgende:
https://x.com/Utregfanaticnl/status/1913866773843058703
foto van zojuist
[ afbeelding ]
Ik hoop op een klinkende overwinning voor het hart, maar als ze het zakelijk houden ben ik ook tevreden.quote:
Gaat hand in hand makker.quote:
Bij mij als Ajacied wel. Maar als ik een speler de hand schudde toen ik zelf voetbalde zei ik ook geen succes.quote:Op zondag 20 april 2025 12:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik hoop op een klinkende overwinning voor het hart, maar als ze het zakelijk houden ben ik ook tevreden.
[..]
Gaat hand in hand makker.
Klopt wel toch?quote:
Graad of 11.quote:
In Utrecht is het altijd wat warmer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |