Maar ondertussen wel 300 man "gijzelen" door alle nooduitgangen te blokkeren. Die gasten hadden ze eruit moeten KNUPPELEN!!quote:Op maandag 14 april 2025 15:40 schreef Harvest89 het volgende:
Goede zaak.
Zo laat je een duidelijk statement zien dat in elk geval de jongere generatie niet achter de zieke fratsen van Israel staat.
daar heb ik je zusje ontvoerdquote:Op maandag 14 april 2025 16:54 schreef Raw85 het volgende:
Het Maagdenhuis? Is dat waar @:epicbeardman en @:Viesdik wonen?
app ff je adres, sloop ik daar de boel ff.quote:Op maandag 14 april 2025 15:40 schreef Harvest89 het volgende:
Goede zaak.
Zo laat je een duidelijk statement zien dat in elk geval de jongere generatie niet achter de zieke fratsen van Israel staat.
proestquote:Op maandag 14 april 2025 15:40 schreef Harvest89 het volgende:
Goede zaak.
Hou toch een keer op met je walgelijk selectieve verontwaardiging.quote:Op maandag 14 april 2025 16:53 schreef VoMy het volgende:
Bezetting. Dat is voor de UvA blijkbaar pas echt een groot probleem als je niet gelijktijdig een massamoord op de aanwezige bevolking uitvoert.
Ik heb nog de volgende vraag openstaan:quote:Op maandag 14 april 2025 15:40 schreef Harvest89 het volgende:
Goede zaak.
Ga je geen antwoord op krijgen.quote:Op maandag 14 april 2025 20:23 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ik heb nog de volgende vraag openstaan:
Wat ik mij afvraag, en nog niemand mij heeft kunnen vertellen:
Waarom moeten we Hamas los zien van de Palestijnse burger, maar de Israelische regering niet los zien van de Israelische burger?
Demonstreren tegen het financieren van wapens kan ik nog inkomen.
Het protesteren van banden met een Israelische universiteit slaat echt nergens op. Dat is een burgerinstelling, waar het voornaamste gedeelte van de studenten over het algemeen tegen de oorlog is.
Hier kan jij als voorstander van deze bezetting vast een antwoord op geven?
Dit heeft niks met burgers te maken. Het verbreken van de banden brengt reputatieschade aan Israël en is dus een probleem voor de Israëlische overheid.... de studenten (burgers) aan de Israëlische universiteiten hebben er weinig tot geen pijn van.quote:Op maandag 14 april 2025 20:23 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ik heb nog de volgende vraag openstaan:
Wat ik mij afvraag, en nog niemand mij heeft kunnen vertellen:
Waarom moeten we Hamas los zien van de Palestijnse burger, maar de Israelische regering niet los zien van de Israelische burger?
Demonstreren tegen het financieren van wapens kan ik nog inkomen.
Het protesteren van banden met een Israelische universiteit slaat echt nergens op. Dat is een burgerinstelling, waar het voornaamste gedeelte van de studenten over het algemeen tegen de oorlog is.
Hier kan jij als voorstander van deze bezetting vast een antwoord op geven?
Met XR heb ik een stuk minder moeite dan met deze flauwekul, omdat dit niet om Nederland gaat en extreem gezocht is.quote:Op maandag 14 april 2025 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar goed...
Dit zijn de laatste stuiptrekkingen van door woke docenten en media aangejaagd intersectioneel VERZET TEGEN HET SYSTEEM.
Het gros van de bevolking is namelijk helemaal klaar met deze hobbyisten en hun narcivisme. Geldt ook voor XR.
Wanneer gaan we de banden verbreken met Saudi-Arabië?quote:Op maandag 14 april 2025 20:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dit heeft niks met burgers te maken. Het verbreken van de banden brengt reputatieschade aan Israël en is dus een probleem voor de Israëlische overheid.... de studenten (burgers) aan de Israëlische universiteiten hebben er weinig tot geen pijn van.
Ik zou zeggen lees je in over wat men doet en waarom: https://nl.wikipedia.org/wiki/BDS-beweging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |