Volgens mij niet. Hij is hier ooit na een rel met meerdere VBL-FOK!ers vertrokken. Sindsdien op ander forum actief die toen is opgericht.quote:Op maandag 14 april 2025 15:31 schreef herverwijderd het volgende:
Dat is toch de ex van de mysterieuze Lotte? (Digger dan he)
Heette hij hier ook Digger of was het Gravedigger? Die naam komt me nog wel bekend voor, volgens mijquote:Op maandag 14 april 2025 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hij is hier ooit na een rel met meerdere VBL-FOK!ers vertrokken. Sindsdien op ander forum actief die toen is opgericht.
Gravedigger is een andere bekende user uit die tijd.quote:Op maandag 14 april 2025 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heette hij hier ook Digger of was het Gravedigger? Die naam komt me nog wel bekend voor, volgens mij
Ik ben 12 wat is ditquote:
De foto's van Lotte waren van Leonie ter Braak, Lotte was een catfish voordat het programma bestond.quote:Op maandag 14 april 2025 15:31 schreef herverwijderd het volgende:
Dat is toch de ex van de mysterieuze Lotte? (Digger dan he)
quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De foto's van Lotte waren van Leonie ter Braak, Lotte was een catfish voordat het programma bestond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |