Gaat niet zozeer om de vrijheid te kiezen, maar handelen met voorkennisquote:Op maandag 14 april 2025 15:03 schreef Korenfok het volgende:
In welk land of landen speelde dit zich af?
Want in Nederland was er geen vaccinatie plicht niet geweest.
En heeft de hoogste elite, Koningshuis zich gewoon laten vaccineren.
Maar wie hebben die vrijstelling gekregen? Er is toch keuze vrijheid. De huidige SGP nam zelf de vaccinatie hun achterban niet. Mijn SGP burgermeester nam hem ook.quote:Op maandag 14 april 2025 15:05 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om de vrijheid te kiezen, maar handelen met voorkennis
Ha jij denkt nog dat Ardern echt is.quote:Op maandag 14 april 2025 15:11 schreef Jaroon het volgende:
Genoeg bewijs dat ze (Ardern)wel gevaccineerd is. Onzin uit de oude doos dus. Er zijn zelfs foto's van.
https://www.reuters.com/f(...)t-elites-2024-01-12/quote:Op maandag 14 april 2025 15:01 schreef Viesdik het volgende:
Een WOB-verzoek (Open Government Act) heeft onthuld dat 11.000 politici en leden van de elite zijn vrijgesteld van vaccinatie, zei Michael Gray Griffin in een interview met arts Paul Oosterhuis en Liz Gunn, leider van de New Zealand Loyal Party. “Dit is ongelooflijk,” zei Griffin, oprichter van Café Locked Out.
(..)
Bron
Bron2
Dit item zal vast verwijderd worden. Dat risico neem ik. Maar ik sta volledig achter de geloofwaardigheid van dit bericht,
Denk dat ook vele Nederlandse politici en overige dienaars van het globalisme deze vrijstelling hebben gekregen door het volk te misleiden.
Onverwacht.quote:Op maandag 14 april 2025 15:29 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/f(...)t-elites-2024-01-12/
De ontkrachting is al van Januari 2024, laat staan dit 'nieuws'...
Vaccinatieplicht schrijf je aan elkaar.quote:Op maandag 14 april 2025 15:03 schreef Korenfok het volgende:
Je bent een meedenker......quote:Op maandag 14 april 2025 16:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vaccinatieplicht schrijf je aan elkaar.
Er zijn nog steeds hele groepen die daar zeer vreemd naar kijken. Alleen denken ze nu ook over andere dingen na. DIT blijft voor hen een 'feit'. Ik heb een zus die zo is. Geen enkele discussie mee mogelijk. Ook nu niet over COPD. Ook niet over Trump. Etc. Ik heb nu ook het contact opgezegd.quote:
En nu woon je ziek op straat zonder backup van 'elite'?quote:Op maandag 14 april 2025 16:28 schreef KreKkeR het volgende:
Ja ik had dus ook die geheime vrijstelling gekregen maar kwam er daarna achter dat ik mijn "geheime elite clan gold membership-card" was kwijtgeraakt![]()
![]()
Met tegenzin toch naar het vaccinatiekantoortje gegaan
Jaquote:Op maandag 14 april 2025 16:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En nu woon je ziek op straat zonder backup van 'elite'?
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 14 april 2025 15:03 schreef Korenfok het volgende:
Dat laatste is 5G. 'Bewezen' fout. Heeft niets te maken met een beter en sneller netwerk.quote:Op maandag 14 april 2025 16:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik word hele tijd gevolgd door drones en ze weten me overal te vinden. Denk dat ik ook extra last heb van hoofdpijn door dat gps signaal dat wordt uitgezonden door die nanobots in mijn lichaam
Ik hoor er nog wel bij. Voor jou......volgende keer luisteren.quote:Op maandag 14 april 2025 16:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik word hele tijd gevolgd door drones en ze weten me overal te vinden. Denk dat ik ook extra last heb van hoofdpijn door dat gps signaal dat wordt uitgezonden door die nanobots in mijn lichaam
Is er een COPD pandemie?quote:Op maandag 14 april 2025 16:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds hele groepen die daar zeer vreemd naar kijken. Alleen denken ze nu ook over andere dingen na. DIT blijft voor hen een 'feit'. Ik heb een zus die zo is. Geen enkele discussie mee mogelijk. Ook nu niet over COPD. Ook niet over Trump. Etc. Ik heb nu ook het contact opgezegd.
Nee. Maar dat uitleggen heeft geen zin. Het gaat erom dat je ingespoten bent met een tracker of dat soort dingen. Je wint het gesprek nooit redelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |