Dat kan (en is ook zeker een optie natuurlijk), maar je zit ook met specifieke tokens/onderdelen en bijv. tegels die je uit karton moet drukken.quote:Op maandag 14 april 2025 09:34 schreef Filosoofert het volgende:
Misschien even de lokale drukker bellen?
Dat is wel een interessante.. ik merk dat ik dit proces (het spel maken) ook erg leuk vond; dus misschien ook wel leuk om zelf eens naar dergelijke dingen te kijken. Maar dat zal wen een behoorlijk duur grapje worden denk ik zoquote:Op maandag 14 april 2025 10:22 schreef Farenji het volgende:
Ik zou zoeken naar een repair/maak-cafe in de buurt. Waar ze bijv een 3d printer hebben en tools/apparaten om met hout of karton te werken. Bijv lasersnijders etc. Dat wordt dan wel veel doe het zelf, dus zelf de handen uit de mouwen. Ik denk dat als je dit kant & klaar wil laten ontwikkelen het heel erg duur wordt. Dat wordt pas interessant als je het op veel grotere schaal gaat produceren.
Daarom, zoiets laten produceren kost waarschijnlijk nog een veelvoud hiervan.quote:Op maandag 14 april 2025 10:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is wel een interessante.. ik merk dat ik dit proces (het spel maken) ook erg leuk vond; dus misschien ook wel leuk om zelf eens naar dergelijke dingen te kijken. Maar dat zal wen een behoorlijk duur grapje worden denk ik zo
Ik denk/weet dat bijv. Fotofabriek in Groningen dit kan, zij drukken een hele hoop bijzondere dingen, ook bijv. puzzels en spelletjes. Maar voor 1 uitgave blijft dat niet bij een paar tientjes ben ik bang.quote:Op maandag 14 april 2025 10:18 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kan (en is ook zeker een optie natuurlijk), maar je zit ook met specifieke tokens/onderdelen en bijv. tegels die je uit karton moet drukken.
De lokale drukker is doorgaans wat minder van dat soort specifieke zaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |