quote:Op zondag 13 april 2025 15:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik eis openbaarmaking van alle namen die durven op Philipsen te stemmen!
Leg eens uit. Ben benieuwd.quote:Op zondag 13 april 2025 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tussendoor voor de volledigheid toch maar even constateren dat het belachelijk is dat Pogacar hier vooraan zit. Ongeacht de uitslag wordt onze sport vandaag weer belachelijk gemaakt.
Ben je je al aan het voorbereiden op je meltdown?quote:Op zondag 13 april 2025 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tussendoor voor de volledigheid toch maar even constateren dat het belachelijk is dat Pogacar hier vooraan zit. Ongeacht de uitslag wordt onze sport vandaag weer belachelijk gemaakt.
Ik heb op hem gestemd.quote:Op zondag 13 april 2025 15:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik eis openbaarmaking van alle namen die durven op Philipsen te stemmen!
Omdat Pogacar serieus kans maakt op de zegequote:Op zondag 13 april 2025 15:31 schreef Abdus18 het volgende:
heb ik wat gemist? waarom is het 9/11 voor WLR? :p
Ach ja, ze hebben allemaal de hele medische gids aan aandoeningen, toch?quote:Op zondag 13 april 2025 15:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zit Poel altijd aan antibiotica. Bij het veldrijden heb ik dat ook al minimaal 2x gehoord. Is dat ook een soort pepmiddel?
omdat rustig uitzieken in de belangrijkste weken van het jaar natuurlijk geen optie is voor Mathieu.quote:Op zondag 13 april 2025 15:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zit Poel altijd aan antibiotica. Bij het veldrijden heb ik dat ook al minimaal 2x gehoord. Is dat ook een soort pepmiddel?
Iemand die heel hard kan fietsen zit hier vooraan, wat gek.quote:Op zondag 13 april 2025 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Krijg dat ook altijd als ik een verkoudheid of griep heb, maar mijn dokter heeft zijn diploma's dan ook online gekocht.quote:Op zondag 13 april 2025 15:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zit Poel altijd aan antibiotica. Bij het veldrijden heb ik at ook al minimaal 2x gehoord. Is dat ook een soort pepmiddel?
SLOBBEDquote:Op zondag 13 april 2025 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iemand die heel hard kan fietsen zit hier vooraan, wat gek.
Eerste keer?quote:Op zondag 13 april 2025 15:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Als die act hier wint, is wielrennen definitief failliet
Heeft ook met het materiaal te maken. Je hoeft tegenwoordig geen 80/90 kilo meer te wegen om hier mee te kunnen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat slaat nergens op, ik heb toch echt nooit een Contador of een Armstrong hier vooraan zien rijden in de finale.quote:Op zondag 13 april 2025 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, al hoor ik tegenwoordig niks meer over astma. Zoals bij Froome.quote:Op zondag 13 april 2025 15:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach ja, ze hebben allemaal de hele medische gids aan aandoeningen, toch?
Deze act (hoop ik toch) wordt NIET gewaardeerd vandaag.quote:Op zondag 13 april 2025 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, ik heb toch echt nooit een Contador of een Armstrong hier vooraan zien rijden in de finale.
Die meden dit soort koersen dan ook.quote:Op zondag 13 april 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, ik heb toch echt nooit een Contador of een Armstrong hier vooraan zien rijden in de finale.
Omdat die het simpelweg niet durfden om hier mee te komen doen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |