abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217356452
Ik wil graag een 77 inch oled kopen. Nu is mijn oog gevallen op deze. Bij media markt kost die 3400. Iemand een idee of er een beugel bij zit om op te hangen op bol? Zat bij media markt er namelijk wel bij. En iemand ervaring met deze tv en het eventueel ophangen? Lastig?

Bekijk Samsung QE77S95D - 77 inch - 4K QD-OLED - 2024 op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp

[ Bericht 24% gewijzigd door Pablo84 op 13-04-2025 14:46:04 ]
  zondag 13 april 2025 @ 14:31:46 #2
436242 Donkergroen
is het nieuwe grijs
pi_217356817
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 13:51 schreef Pablo84 het volgende:
Lastig?
Best wel.
pi_217357759
Ik ken maar 1 iemand met een 77 inch OLED.....vraag het @Eagles89 eens.
pi_217360290
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_217362354
Zeer lastig
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 22:17:29 #6
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_217362544
Ik heb altijd geleerd dat ophangen van TV’s maar max tot 65 inch kan
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_217362933
Ik heb de mijne gewoon met een paar dikke lange spijkers aan de muur gespijkerd. Heb hierdoor wel last van wat dode pixels rondom maar met 77 inch merk je dat nauwelijks.
pi_217384097
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb Vogel 550 beugels die kunnen tot 100 inch TV’s hangen. Weet niet of ze nog ergens te krijgen zijn want toen ik er twee jaar geleden eentje bij wilde kopen moest ik al heel erg goed zoeken. Hij was toen ook 25% duurder geworden.
pi_217384163
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 13:51 schreef Pablo84 het volgende:
Ik wil graag een 77 inch oled kopen. Nu is mijn oog gevallen op deze. Bij media markt kost die 3400. Iemand een idee of er een beugel bij zit om op te hangen op bol? Zat bij media markt er namelijk wel bij. En iemand ervaring met deze tv en het eventueel ophangen? Lastig?

Bekijk Samsung QE77S95D - 77 inch - 4K QD-OLED - 2024 op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Ik heb een LG en hoorde laatst in de winkel van een Samsung verkoper dat QD-OLED nóg weer iets beter is. Ze hebben er ook patent op, net als LG patent op klassiek Oled heeft. Ik zou persoonlijk altijd een TV van het jaar ervoor kopen, en rond mei heb je de absoluut laagste prijs, zelfs ietsje lager dan de deals rond BF. Dus komende weken is wel de beste tijd om een TV te kopen. Ik heb veel TV’s gehad, een 55 inch Sony 4K vlak voordat Oled in opkomst kwam, toen een 65 Oled van Philips, toen een 75 mini led en tot slot een 77 LG Oled, en ik vind de LG 77 echt de allerbeste TV die ik ooit gehad heb. Van Samsung QD moet ik het nog maar zien, het schijnt feller te zijn maar als je zoals ik eigenlijk vooral in het donker kijkt zie ik dat niet als voordeel. Je kunt nu de 77 LG va vorig jaar rond de 2300-2400 euro kopen wat echt een uitstekende prijs is en dan heb je prijs/kwaliteit absoluut de beste TV op de markt, maar: ik heb geen Samsung QD-Oled in de woonkamer gezien en dus geen ervaring of die beter of slechter zou bevallen dan mn LG, alleen in de winkel zag ik hem, en dat is verradelijk hoor. Je ziet de kwaliteit van de TV pas echt bij je in de huiskamer.
pi_217384910
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 13:41 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik heb een LG en hoorde laatst in de winkel van een Samsung verkoper dat QD-OLED nóg weer iets beter is. Ze hebben er ook patent op, net als LG patent op klassiek Oled heeft. Ik zou persoonlijk altijd een TV van het jaar ervoor kopen, en rond mei heb je de absoluut laagste prijs, zelfs ietsje lager dan de deals rond BF. Dus komende weken is wel de beste tijd om een TV te kopen. Ik heb veel TV’s gehad, een 55 inch Sony 4K vlak voordat Oled in opkomst kwam, toen een 65 Oled van Philips, toen een 75 mini led en tot slot een 77 LG Oled, en ik vind de LG 77 echt de allerbeste TV die ik ooit gehad heb. Van Samsung QD moet ik het nog maar zien, het schijnt feller te zijn maar als je zoals ik eigenlijk vooral in het donker kijkt zie ik dat niet als voordeel. Je kunt nu de 77 LG va vorig jaar rond de 2300-2400 euro kopen wat echt een uitstekende prijs is en dan heb je prijs/kwaliteit absoluut de beste TV op de markt, maar: ik heb geen Samsung QD-Oled in de woonkamer gezien en dus geen ervaring of die beter of slechter zou bevallen dan mn LG, alleen in de winkel zag ik hem, en dat is verradelijk hoor. Je ziet de kwaliteit van de TV pas echt bij je in de huiskamer.
De nieuwe paneeltechniek van LG stoot QD-OLED wel van de troon. Maar met OLED zit je sowieso al bij de top van de TV's.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_217404777
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 13:41 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Heb je een linkje van jouw 77 inch LG? Of eventueel een voorbeeld van een goeie 77 inch LG? Bij de media markt hingen deze ook gewoon op. Dus dat moet gewoon lukken.
pi_217404799
Ophangen is easypeasy.
  vrijdag 18 april 2025 @ 17:56:26 #13
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217404827
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb ook een beugel voor die van mij. 70" alleen durf ik het hier niet aan, weet niet of de muur (voelt meer aan als gips) sterk genoeg is.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_217405437
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 17:52 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Heb je een linkje van jouw 77 inch LG? Of eventueel een voorbeeld van een goeie 77 inch LG? Bij de media markt hingen deze ook gewoon op. Dus dat moet gewoon lukken.
Je bedoelt hoe die aan de muur hangt? Of hoe het beeld eruit ziet? Of welk model 77 inch? Ik heb de LG van inmiddels alweer 2023 (bizar hoe snel de tijd gaat), uit mijn hoofd de C35LA.
pi_217407194
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 19:14 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Je bedoelt hoe die aan de muur hangt? Of hoe het beeld eruit ziet? Of welk model 77 inch? Ik heb de LG van inmiddels alweer 2023 (bizar hoe snel de tijd gaat), uit mijn hoofd de C35LA.
Bedoelde meer een linkje welk model nu een goede lg oled is....
pi_217409750
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 21:43 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Bedoelde meer een linkje welk model nu een goede lg oled is....
het topmodel van LG wordt de G5. Voor 77" gaat die ¤4400 kosten. Die tv komt zonder voet (als in: is ontworpen om aan de muur te hangen).

De "midrange" C5 komt voor 77" op 3600 euro, maar als je op dat budget zit, adviseren de Tweakers de G4 van vorig jaar, omdat die meer waar biedt voor 2700 euro.

Hier is de review van Tweakers, met links naar de pricewatch:
https://tweakers.net/revi(...)dankzij-4-stack.html

[ Bericht 3% gewijzigd door Jordy-B op 19-04-2025 12:06:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')