Ik heb Vogel 550 beugels die kunnen tot 100 inch TV’s hangen. Weet niet of ze nog ergens te krijgen zijn want toen ik er twee jaar geleden eentje bij wilde kopen moest ik al heel erg goed zoeken. Hij was toen ook 25% duurder geworden.quote:Op zondag 13 april 2025 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat ophangen van TV’s maar max tot 65 inch kan
Ik heb een LG en hoorde laatst in de winkel van een Samsung verkoper dat QD-OLED nóg weer iets beter is. Ze hebben er ook patent op, net als LG patent op klassiek Oled heeft. Ik zou persoonlijk altijd een TV van het jaar ervoor kopen, en rond mei heb je de absoluut laagste prijs, zelfs ietsje lager dan de deals rond BF. Dus komende weken is wel de beste tijd om een TV te kopen. Ik heb veel TV’s gehad, een 55 inch Sony 4K vlak voordat Oled in opkomst kwam, toen een 65 Oled van Philips, toen een 75 mini led en tot slot een 77 LG Oled, en ik vind de LG 77 echt de allerbeste TV die ik ooit gehad heb. Van Samsung QD moet ik het nog maar zien, het schijnt feller te zijn maar als je zoals ik eigenlijk vooral in het donker kijkt zie ik dat niet als voordeel. Je kunt nu de 77 LG va vorig jaar rond de 2300-2400 euro kopen wat echt een uitstekende prijs is en dan heb je prijs/kwaliteit absoluut de beste TV op de markt, maar: ik heb geen Samsung QD-Oled in de woonkamer gezien en dus geen ervaring of die beter of slechter zou bevallen dan mn LG, alleen in de winkel zag ik hem, en dat is verradelijk hoor. Je ziet de kwaliteit van de TV pas echt bij je in de huiskamer.quote:Op zondag 13 april 2025 13:51 schreef Pablo84 het volgende:
Ik wil graag een 77 inch oled kopen. Nu is mijn oog gevallen op deze. Bij media markt kost die 3400. Iemand een idee of er een beugel bij zit om op te hangen op bol? Zat bij media markt er namelijk wel bij. En iemand ervaring met deze tv en het eventueel ophangen? Lastig?
Bekijk Samsung QE77S95D - 77 inch - 4K QD-OLED - 2024 op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
De nieuwe paneeltechniek van LG stoot QD-OLED wel van de troon. Maar met OLED zit je sowieso al bij de top van de TV's.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:41 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb een LG en hoorde laatst in de winkel van een Samsung verkoper dat QD-OLED nóg weer iets beter is. Ze hebben er ook patent op, net als LG patent op klassiek Oled heeft. Ik zou persoonlijk altijd een TV van het jaar ervoor kopen, en rond mei heb je de absoluut laagste prijs, zelfs ietsje lager dan de deals rond BF. Dus komende weken is wel de beste tijd om een TV te kopen. Ik heb veel TV’s gehad, een 55 inch Sony 4K vlak voordat Oled in opkomst kwam, toen een 65 Oled van Philips, toen een 75 mini led en tot slot een 77 LG Oled, en ik vind de LG 77 echt de allerbeste TV die ik ooit gehad heb. Van Samsung QD moet ik het nog maar zien, het schijnt feller te zijn maar als je zoals ik eigenlijk vooral in het donker kijkt zie ik dat niet als voordeel. Je kunt nu de 77 LG va vorig jaar rond de 2300-2400 euro kopen wat echt een uitstekende prijs is en dan heb je prijs/kwaliteit absoluut de beste TV op de markt, maar: ik heb geen Samsung QD-Oled in de woonkamer gezien en dus geen ervaring of die beter of slechter zou bevallen dan mn LG, alleen in de winkel zag ik hem, en dat is verradelijk hoor. Je ziet de kwaliteit van de TV pas echt bij je in de huiskamer.
Heb je een linkje van jouw 77 inch LG? Of eventueel een voorbeeld van een goeie 77 inch LG? Bij de media markt hingen deze ook gewoon op. Dus dat moet gewoon lukken.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:41 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb een LG en hoorde laatst in de winkel van een Samsung verkoper dat QD-OLED nóg weer iets beter is. Ze hebben er ook patent op, net als LG patent op klassiek Oled heeft. Ik zou persoonlijk altijd een TV van het jaar ervoor kopen, en rond mei heb je de absoluut laagste prijs, zelfs ietsje lager dan de deals rond BF. Dus komende weken is wel de beste tijd om een TV te kopen. Ik heb veel TV’s gehad, een 55 inch Sony 4K vlak voordat Oled in opkomst kwam, toen een 65 Oled van Philips, toen een 75 mini led en tot slot een 77 LG Oled, en ik vind de LG 77 echt de allerbeste TV die ik ooit gehad heb. Van Samsung QD moet ik het nog maar zien, het schijnt feller te zijn maar als je zoals ik eigenlijk vooral in het donker kijkt zie ik dat niet als voordeel. Je kunt nu de 77 LG va vorig jaar rond de 2300-2400 euro kopen wat echt een uitstekende prijs is en dan heb je prijs/kwaliteit absoluut de beste TV op de markt, maar: ik heb geen Samsung QD-Oled in de woonkamer gezien en dus geen ervaring of die beter of slechter zou bevallen dan mn LG, alleen in de winkel zag ik hem, en dat is verradelijk hoor. Je ziet de kwaliteit van de TV pas echt bij je in de huiskamer.
Heb ook een beugel voor die van mij. 70" alleen durf ik het hier niet aan, weet niet of de muur (voelt meer aan als gips) sterk genoeg is.quote:Op zondag 13 april 2025 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat ophangen van TV’s maar max tot 65 inch kan
Je bedoelt hoe die aan de muur hangt? Of hoe het beeld eruit ziet? Of welk model 77 inch? Ik heb de LG van inmiddels alweer 2023 (bizar hoe snel de tijd gaat), uit mijn hoofd de C35LA.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:52 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Heb je een linkje van jouw 77 inch LG? Of eventueel een voorbeeld van een goeie 77 inch LG? Bij de media markt hingen deze ook gewoon op. Dus dat moet gewoon lukken.
Bedoelde meer een linkje welk model nu een goede lg oled is....quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:14 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe die aan de muur hangt? Of hoe het beeld eruit ziet? Of welk model 77 inch? Ik heb de LG van inmiddels alweer 2023 (bizar hoe snel de tijd gaat), uit mijn hoofd de C35LA.
het topmodel van LG wordt de G5. Voor 77" gaat die ¤4400 kosten. Die tv komt zonder voet (als in: is ontworpen om aan de muur te hangen).quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:43 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Bedoelde meer een linkje welk model nu een goede lg oled is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |