abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217350695
Vliegtuig KLM omgekeerd naar Schiphol vanwege 'vervelende geur'

https://www.rtl.nl/nieuws(...)l-om-vervelende-geur

quote:
In een vliegtuig van KLM, dat vandaag vanaf Schiphol vertrok naar de Peruaanse hoofdstad Lima, hing zo'n vervelende geur dat het toestel terug moest keren naar Schiphol. Dat laat een woordvoerder van de luchtvaartmaatschappij weten.

Het vliegtuig vertrok rond 10.00 uur vanaf Schiphol, maar maakte rond 13.44 uur rechtsomkeert. Om 17.15 uur landde het toestel weer op Nederlandse grond. Om wat voor geur het ging, is niet bekend. Volgens een woordvoerster wordt dat nog onderzocht.

"Maar iedereen rook een vervelende, onaangename lucht. Dat kan van alles zijn, bijvoorbeeld iets wat bij de vracht zat. Maar van een paar zweetvoeten keert een vliegtuig natuurlijk niet terug."

Alle inzittenden van het toestel zijn in orde, zegt een woordvoerder. "Dat is het allerbelangrijkste, dat alle passagiers veilig zijn."

De passagiers worden omgeboekt, zegt de woordvoerder, zodat zij op een later moment alsnog naar Lima kunnen vliegen. Mogelijk kan dat vandaag al, en anders zondag.

Dikke dampoegenot _O_
Samen snuiven _O_ O+
pi_217350727
De eerste die ruikt heeft zijn kontje gebruikt _O-
pi_217350738
Zat er stiekem toch iemand van XR aan boord?

:')
  zaterdag 12 april 2025 @ 18:24:02 #4
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_217350742
Dik 7 uur in de stank zitten en nog niet op je bestemming :')
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 12 april 2025 @ 18:45:15 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217350958
Soort elektrische brandlucht, aldus iemand in het vliegtuig. Tja, logische keuze dan :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217351042
Zat @Viesdik in het vliegtuig?
  zaterdag 12 april 2025 @ 19:05:47 #7
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217351164
Ik kon me niet inhouden.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217351187
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 18:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zat @:viesdik in het vliegtuig?
:D
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_217351293
Ik heb gisteren hachee gegeten,sorry.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop