Zoals Mathieu vorig jaar?quote:Op zondag 13 april 2025 10:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen zin in een 50km solo in de finale.
Alle lange solos zijn indrukwekkend,maar bizar kut als kijker.quote:
Ligt er ook aan hoeveel tegenstand er nog vanuit de achtervolgers komt. Als het gat beperkt blijft of richting de streep slinkt kan het wel vermakelijk zijn (ik denk aan de solo van Mathieu in de Tirreno van 2021 waar hij half overleden over de streep kwam, tien seconden voor Pogacar).quote:Op zondag 13 april 2025 10:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alle lange solos zijn indrukwekkend,maar bizar kut als kijker.
Niets was erger dan het Cancellara Boonen decennium.
Probleem is dat het nu vooral regel dan uitzondering is dat meeste monumenten met een lange solo wordt gewonnen.quote:Op zondag 13 april 2025 10:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alle lange solos zijn indrukwekkend,maar bizar kut als kijker.
Niets was erger dan het Cancellara Boonen decennium.
En dan te bedenken dat Moscon toen ook nog even op weg leek naar de overwinning. Een feestelijke dag voor de Zwarthemden.quote:Op zondag 13 april 2025 10:36 schreef Mansjester het volgende:
Die overwinning van Sonny staat toch in een heel ander daglicht sinds duidelijk is dat het een walgelijke racist is
Kristoff.quote:Op zondag 13 april 2025 10:37 schreef Slobeend het volgende:
Wie wordt de verrassing van de dag? Ik zeg Milan.
Ergo: niet leuk (vorige week was prima schouwspel omdat het lange lange finale was)quote:Op zondag 13 april 2025 10:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Probleem is dat het nu vooral regel dan uitzondering is dat meeste monumenten met een lange solo wordt gewonnen.
Alec Segaertquote:Op zondag 13 april 2025 10:37 schreef Slobeend het volgende:
Dat was toch vooral het WK Gravel waar Vos het toen gebruikte?quote:Op zondag 13 april 2025 09:40 schreef heywoodu het volgende:
Dat met die bandendruk is toch niet nieuw dit jaar? Ik volg de techniek niet zo, maar weet in elk geval zeker dat het hier vorig jaar ook al over ging bij in elk geval Vos
Is Vermeersch een verrassing (Florian dan) ? Want ik vrees dat die lullo gaat winnen.quote:Op zondag 13 april 2025 10:37 schreef Slobeend het volgende:
Veel liever Florian dan Gianni.quote:Op zondag 13 april 2025 10:54 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Is Vermeersch een verrassing (Florian dan) ? Want ik vrees dat die lullo gaat winnen.
Moscon die op zijn gat viel in de modder terwijl hij aan de leiding reed. De hele buurt kon mij horen juichen. We gunnen de immer racistische Moscolini geen overwinningquote:Op zondag 13 april 2025 10:39 schreef Kloit het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Moscon toen ook nog even op weg leek naar de overwinning. Een feestelijke dag voor de Zwarthemden.
LIVE.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik zit al klaar. Mijn podium: 1. Ashlin Barry, 2. Noah Moller, 3. Edouard Claisse, met speciale aandacht voor Benja Noval. Ashlin Barry was hier vorig jaar al ongelooflijk sterk en met afstand de allerbeste eerstejaars. Hij reed echter lek op een slecht moment, precies toen het elitegroepje op ontploffen stond. Hij kon de oversteek nog weer maken naar de achtervolgers, maar zat toen vast door de klassieke groep 2 dynamiek. Werd nog op een overtuigende manier 6e. Nee, voor de topfavoriet hoef ik niet lang te zoeken.
Een winnende Florian zou wel heel verrassend zijn ja.quote:Op zondag 13 april 2025 10:54 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Is Vermeersch een verrassing (Florian dan) ? Want ik vrees dat die lullo gaat winnen.
Ach neen, de woede die een overwinning van Gianni hier zou genereren zou dat volledig waar zijnquote:
Ik vermoed dat zowel Visma, UAE als Alpecin gaan een sterken man willen vooruit schuiven.quote:Op zondag 13 april 2025 10:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een winnende Florian zou wel heel verrassend zijn ja.
Pogi wil zelf winnenquote:Op zondag 13 april 2025 10:57 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zowel Visma, UAE als Alpecin gaan een sterken man willen vooruit schuiven.
Voor de winst? Geen.quote:Op zondag 13 april 2025 10:37 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |