Klopt, al denk ik dat Kopecky en Wiebes verder geen probleem met elkaar hebben. Hoe graag we dat ook zouden willen zien.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toch leek het tactisch vandaag nergens op bij SD
Nu is een Wiebes bash ook wel te allen tijde terecht. Dat mens zit/zat in een ploeg met de twee beste rensters ter wereld en heeft nog nooit één trap op kop gedaan. Iedereen moet en zal dansen naar de pijpen van hare koninklijke hoogheid. Vollering valt in de Tour. Boeit niets, Wiebes moet en zal doorrijden om zelf 17e te worden. Bredewold wordt Europees kampioen, maar het is niet goed, want Wiebes heeft niet gewonnen. Ondertussen wel verwachtend dat Vollering een Spelen én een Gold Race aan je cadeau doet (die ze nog legendarisch weet te verprutsen ook).quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heerlijk zeg. Ze vergeten daar echt hoevaak Kopecky de afgelopen jaren geprofiteerd heeft van de sterkte van haar ploeg, de domheid van Vollering en het laffe/passieve koersen van de rest.
Dit, Wiebes is de meest succesvolle niet-wielrenner op een racefiets.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu is een Wiebes bash ook wel te allen tijde terecht. Dat mens zit/zat in een ploeg met de twee beste rensters ter wereld en heeft nog nooit één trap op kop gedaan. Iedereen moet en zal dansen naar de pijpen van hare koninklijke hoogheid. Vollering valt in de Tour. Boeit niets, Wiebes moet en zal doorrijden om zelf 17e te worden. Bredewold wordt Europees kampioen, maar het is niet goed, want Wiebes heeft niet gewonnen. Ondertussen wel verwachtend dat Vollering een Spelen én een Gold Race aan je cadeau doet (die ze nog legendarisch weet te verprutsen ook).
Nee, Wiebes kan niet vaak genoeg uitgekafferd worden.
Dat geloof ik ook niet inderdaad, maar vandaag hadden ze een tactiek waarbij ze eigenlijk beiden niet zouden winnenquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, al denk ik dat Kopecky en Wiebes verder geen probleem met elkaar hebben. Hoe graag we dat ook zouden willen zien.
Nou ja, Kopecky mocht voor eigen rekening maar kreeg Vos niet los. Bij Wiebes zat er niet veel meer dan dit op als je ziet dat die verschillende keren niet kon volgen. Dé fout die ze gemaakt hebben is iemand van Visma laten rijden, want dat was duidelijk het sterkste blok in koers.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet inderdaad, maar vandaag hadden ze een tactiek waarbij ze eigenlijk beiden niet zouden winnen
Die vloog echt naar Kopecky en Wiebes toe na de valpartijquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:02 schreef Felagund het volgende:
Die paniek bij de scheefpoeper en Ine is inderdaad fantastisch.
Wel jammer van Vos, die was volgens mij smerig goed.
En Mackaij nu met Oomen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:53 schreef Kloit het volgende:
[..]
En Van Baarle eerst met Mackaij, die eerder weer met wappie Hofstede ging.
Dit zijn hilarische teksten als je zelf op geen enkele aanval hebt gereageerd.quote:Kopecky noemde het na afloop een ‘verkeerde keuze’ dat ze Ferrand-Prévot hadden laten rijden, maar Wiebes stelt dat de Française ‘met behoorlijk veel snelheid’ van achteruit kwam. “En daarvoor waren ook al een paar rensters gedemarreerd. Ik bedoel, we zaten maar met z’n tweeën in deze groep, dus het was moeilijk om op alles te reageren. Je moet soms gokken. Het was niet zo dat we elkaar aankeken van: ‘wie gaat er reageren?’. Nee, dat gevoel had ik niet. We weten dat Pauline supersterk is, maar je kunt niet altijd op elke aanval reageren.”
Zouden de Visma-junioren ook al met het Gravaa-systeem gaan rijden? Lijkt me niet toch?quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik zit al klaar. Mijn podium: 1. Ashlin Barry, 2. Noah Moller, 3. Edouard Claisse, met speciale aandacht voor Benja Noval. Ashlin Barry was hier vorig jaar al ongelooflijk sterk en met afstand de allerbeste eerstejaars. Hij reed echter lek op een slecht moment, precies toen het elitegroepje op ontploffen stond. Hij kon de oversteek nog weer maken naar de achtervolgers, maar zat toen vast door de klassieke groep 2 dynamiek. Werd nog op een overtuigende manier 6e. Nee, voor de topfavoriet hoef ik niet lang te zoeken.
Maciejuk doet helaas niet mee.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb in al mijn pooltjes tegen Pogacar ingezet.
Ik neem aan dat heel WLR vanavond voor het slapen gaan een gebedje doet bij elke God die er bestaat om Pogacar toch alsjeblieft niet te laten winnen morgen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb in al mijn pooltjes tegen Pogacar ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |