abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217343931
Heel kort, ik heb een bestelling gedaan ruim 2 weken geleden, betaald met iDeal. Toen deze geannuleerd omdat ik toch niet zeker was over het artikel, gelijk andere besteld. Kreeg bericht en mail dat het geannuleerd was en ik mijn geld binnen een paar werkdagen zou terug krijgen.

Prima allemaal, zou je denken.

Paar werkdagen later kreeg ik een heel vreemd bedrag retour, wat nog geen 10% was van wat ik had betaald.Contact opgenomen via de klantenservice chat, dit aangegeven en ze gingen het voor me nakijken. Na een aantal dagen krijg ik een bericht terug dat het nagekeken was en het bedrag klopte.
Nogmaals aangeklopt via de klantenservice chat, weer hetzelfde verhaaltje gedaan maar een beetje dwingender. Het zou nu doorgezet worden naar de financiele afdeling, misschien konden ze daar meer zien.

Na dat tweede bericht is het nu 1.5 week later, en nog steeds geen reactie gehad. Zelf wel gereageerd op die mail, met het bericht dat ik mijn geld ook nodig heb, en heb betaalbewijzen toegevoegd.

Nu wou ik weer contact gaan opnemen, want ik heb mijn geld ook gewoon nodig, maar nu werkt de klantenservice niet meer. Kan op geen enkele manier een chat aangaan, of ook maar een mail sturen.

Wat een klote bedrijf, ik ben 400 euro kwijt en ik begin de hoop te verliezen het nog terug te krijgen.
pi_217343983
Koop dan ook gewoon bij een Nederlands bedrijf. Amazon verdient het om failliet te gaan.
  vrijdag 11 april 2025 @ 19:26:45 #3
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217343987
0800 022 4059 Amazon NL doet het in ieder geval.
pi_217346748
Wellicht waren ze gisteren op moment dat je contact op wilde nemen gesloten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217350997
Ik heb wel is iets per ongeluk iets dubbel besteld. Het was te veel gedoe ook qua kosten om het te retouren dat ik toen maar voor 1 item hoefde te betalen, maar je moet wel een lange adem hebben daarvoor
  zaterdag 12 april 2025 @ 19:04:41 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217351155
Ze zijn nog steeds bereikbaar via telefoon. Maar ja, als dat niet gaat…
pi_217351857
Jammer pik
pi_217355138
Had je misschien een gedeelte met een cadeaukaart betaald?
pi_217355895
Waarom heb je niet voor achteraf betalen gekozen?
Aan het typen...
pi_217367975
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 april 2025 08:00 schreef miss_sly het volgende:
Wellicht waren ze gisteren op moment dat je contact op wilde nemen gesloten.
Dit.

TS kan beter proberen zich te laten bellen tijdens openingstijden.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  maandag 14 april 2025 @ 14:21:08 #11
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_217368136
Ik herken mij niet in het geschetste beeld. Wel eens een boek pre-order die toch niet geleverd kon worden. Of een andere pre-order wie ik wilde annuleren. Kreeg zo mijn geld terug met 2 knoppen in de app.
I assure you. I have no notion of treating men with such respect. That is the way to spoil them. (Jane Austen, Northanger Abbey)
This is a man's world but women hold it up (Carter Fatih, Man)
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_217368200
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 13:07 schreef Yasmin__x het volgende:
Waarom heb je niet voor achteraf betalen gekozen?
Omdat je daar in dergelijke gevallen niets mee op schiet. Dat achteraf betalen wordt uitbesteed aan een ander bedrijf of minstens totaal andere afdeling. Dan heb je dus alleen maar nog een punt bij waar het mis kan gaan.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_217383755
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 18:49 schreef Levi87 het volgende:
Ik heb wel is iets per ongeluk iets dubbel besteld. Het was te veel gedoe ook qua kosten om het te retouren dat ik toen maar voor 1 item hoefde te betalen, maar je moet wel een lange adem hebben daarvoor
Heb ik ook weleens gehad, geloof dat alles onder een tientje niet terug gestuurd hoeft te worden.

Maar goed, heb wel eens wat retour gestuurd en dat bedrag stond vrij snel weer op mijn rekening
pi_217391062
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 19:13 schreef spickel het volgende:
Nu wou ik weer contact gaan opnemen, want ik heb mijn geld ook gewoon nodig, maar nu werkt de klantenservice niet meer.
Ze zijn inmiddels 3 volle werkdagen telefonisch bereikbaar geweest. Hoe verliep dat?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')