Heel kort, ik heb een bestelling gedaan ruim 2 weken geleden, betaald met iDeal. Toen deze geannuleerd omdat ik toch niet zeker was over het artikel, gelijk andere besteld. Kreeg bericht en mail dat het geannuleerd was en ik mijn geld binnen een paar werkdagen zou terug krijgen.
Prima allemaal, zou je denken.
Paar werkdagen later kreeg ik een heel vreemd bedrag retour, wat nog geen 10% was van wat ik had betaald.Contact opgenomen via de klantenservice chat, dit aangegeven en ze gingen het voor me nakijken. Na een aantal dagen krijg ik een bericht terug dat het nagekeken was en het bedrag klopte.
Nogmaals aangeklopt via de klantenservice chat, weer hetzelfde verhaaltje gedaan maar een beetje dwingender. Het zou nu doorgezet worden naar de financiele afdeling, misschien konden ze daar meer zien.
Na dat tweede bericht is het nu 1.5 week later, en nog steeds geen reactie gehad. Zelf wel gereageerd op die mail, met het bericht dat ik mijn geld ook nodig heb, en heb betaalbewijzen toegevoegd.
Nu wou ik weer contact gaan opnemen, want ik heb mijn geld ook gewoon nodig, maar nu werkt de klantenservice niet meer. Kan op geen enkele manier een chat aangaan, of ook maar een mail sturen.
Wat een klote bedrijf, ik ben 400 euro kwijt en ik begin de hoop te verliezen het nog terug te krijgen.