Iedere vrouw kan zichzelf online prostitueren, mooi of lelijk. Kwestie van de juiste niche vinden.quote:
Klopt, die moeten de juiste nichTen vinden! Hahaha! Lolz! LOLLEROMGEINZ!!!quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iedere vrouw kan zichzelf online prostitueren, mooi of lelijk. Kwestie van de juiste niche vinden.
Voor mannen is dat veel moeilijker. Dat is pas oneerlijk
Taffes duur bij de frietkotquote:Op vrijdag 11 april 2025 15:52 schreef Managarm het volgende:
[..]
Weet je wat frikandellen tegenwoordig kosten?
Die onderbroekjes ook nietquote:Op vrijdag 11 april 2025 15:53 schreef Marsenal het volgende:
Ik verkoop de onderbroeken van mijn dochters en krijg daar maandelijks met gemak een extra inkomen van, deze markt is nog niet verzadigd.
In tegenstelling tot de onderbroekjes.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:53 schreef Marsenal het volgende:
Ik verkoop de onderbroeken van mijn dochters en krijg daar maandelijks met gemak een extra inkomen van, deze markt is nog niet verzadigd.
Je bent de eerste pooier die zijn personeel zo riant betaalt dat hij er zelf amper iets aan overhoudt.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:03 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik verdien ¤10k netto per maand kom net rond door al die hoeren die ik betaal
Daarom niet Jan modaal zijn. Zorgen voor lage lasten, lage eisen, zzp/vrijheid doet al een hoop.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:38 schreef roos94 het volgende:
Jan Modaal moet 40 uur in de week kapot buffelen voor een paar duizend euro om vervolgens nog een hele sloot bij de belasting in te leveren
En dan heb je influencers die voor tonnen een voetfoto of onderbroek verkopen of simpelweg een post plaatsen van een bepaald merk en die daar dan makkelijk 5 jaar van kunnen leven![]()
![]()
![]()
En wie kopen die onderbroeken? Jan Modaal.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:38 schreef roos94 het volgende:
Jan Modaal moet 40 uur in de week kapot buffelen voor een paar duizend euro om vervolgens nog een hele sloot bij de belasting in te leveren
En dan heb je influencers die voor tonnen een voetfoto of onderbroek verkopen of simpelweg een post plaatsen van een bepaald merk en die daar dan makkelijk 5 jaar van kunnen leven![]()
![]()
![]()
De grap is dat het Jan Modaal is die dat geld richting de OF-hoertjes stuurt.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:38 schreef roos94 het volgende:
![]()
![]()
Je bedoelt als je waardigheid hebt en niet je ziel wilt verkopen, moet je hard werken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:14 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Als je lelijk bent, dan moet je hard werken. Maar bedenk wel dat die OF hoeren of influencers vaak maar een carrière hebben tot hun 30ste ofzo en dan is het wel zo'n beetje voorbij....
Dat is jouw mening. Ik vind dat modellen en prostituées niet perse hun ziel verkopen. Is gewoon vraag en aanbod.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:16 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Je bedoelt als je waardigheid hebt en niet je ziel wilt verkopen, moet je hard werken.
Je ziel verkopen doe je in het bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:16 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Je bedoelt als je waardigheid hebt en niet je ziel wilt verkopen, moet je hard werken.
Als je drie ton per maand pakt voor 5 jaar ofzo. Boeiend.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:14 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Als je lelijk bent, dan moet je hard werken. Maar bedenk wel dat die OF hoeren of influencers vaak maar een carrière hebben tot hun 30ste ofzo en dan is het wel zo'n beetje voorbij....
Ga huilen. Boeiend.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je drie ton per maand pakt voor 5 jaar ofzo. Boeiend.
Oh, ik dacht dat het de mening van de overbuurman was. Goed dat je het aangeeft. Voor jou is het gewoon vraag en aanbod, voor mij is het iets doen tegen je hart/ziel in. Noem me zweverig maar zo kijk ik ernaar. Zo zou ik ook niet dure abonnementen willen aansmeren aan naieve bejaarden en ga zo maar door. Ethiek. Trots. Waardigheid.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:19 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind dat modellen en prostituées niet perse hun ziel verkopen. Is gewoon vraag en aanbod.
Genoeg plekken waar je je ziel kunt verkopen inderdaad en OnlyFangs is er wat mij betreft één van.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:29 schreef Managarm het volgende:
[..]
Je ziel verkopen doe je in het bedrijfsleven.
Ik heb enorm veel respect voor iedereen die week in week uit keihard werkt voor een loon waar ze amper mee rondkomen. Het zijn imo juist deze mensen die de boel draaiende houden. Ik hoop dat er ooit meer waardering en een eerlijker beloning komt voor hun inzet.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:38 schreef roos94 het volgende:
En dan heb je influencers die voor tonnen een voetfoto of onderbroek verkopen of simpelweg een post plaatsen van een bepaald merk en die daar dan makkelijk 5 jaar van kunnen leven
Ik ook maat, maar geld is een illusie.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik verdien minder dan jan modaal lol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |