Vorig jaar mei werd ik voor het eerst verliefd op haar, toen wilde ze niet, nou ok....
Later die zomer gingen we een dagje zwemmen, dolle pret met haar, werd ik weer verliefd. Zij wilde nog steeds niet.
December vorig jaar, ik hoorde van een vriendin van haar dat ze me toch bestwel leuk vindt. Ik weer verliefd, maar ze wilde toch niet!
Deze maand: We waren elkaar heel veel aan het smsen (soms wel 5 per dag ofzo) en MSNden soms wel drie uur achter elkaar, hadden het echt over alles. zij zegt dat ze eigenlijk wel meer voor me is gaan voelen. Ik voel meteen ook weer meer voor haar, vandaag zegt ze tegen me dat ze toch nog steeds niets wil.
Nou moeten jullie weten dat ik normaalgesproken niet snel verliefd word, zij is pas het tweede meisje dat ik ooit echt leuk heb gevonden. waarom word ik dan toch iedere keer weer verliefd op haar??
[Dit bericht is gewijzigd door CvB op 21-02-2003 17:05]
quote:ik heb ook zoiets als jou meneer T.S.
Op vrijdag 21 februari 2003 17:07 schreef poebeertjuh het volgende:
Tis gewoon een zwak wat je voor dat meisje hebt... Ze heeft iets, wat jou elke keer weer heel erg aantrekt... Ik ken het en geloof me, er valt niets aan te doen, tenzij je het contact helemaal afkapt...
quote:heheh....cruel but true!
Op vrijdag 21 februari 2003 17:12 schreef DoctorB het volgende:
haar vriendin pakken.
dan wordt ze wel jaloers.
dan wil ze wel.
maar dan niet toegeven en eerst AL haar vriendinnen afwerken.
werkt altijd.
quote:Noem je mij een meneer?
ik heb ook zoiets als jou meneer T.S.
en op het moment ben ik bezig met dat contact afkappen, en tot nu toe is het een kleine hell![]()
quote:contact helemaal afkappen kan niet, we hebben dezelfde vriendengroep, dus dat wordt heel moeilijk.
Op vrijdag 21 februari 2003 17:07 schreef poebeertjuh het volgende:
Tis gewoon een zwak wat je voor dat meisje hebt... Ze heeft iets, wat jou elke keer weer heel erg aantrekt... Ik ken het en geloof me, er valt niets aan te doen, tenzij je het contact helemaal afkapt...
al haar vriendinnen afgaan....nee dankje
En kijk uit dat je haar in je hoofd niet mooier maakt dan dat ze is, want dan zie je helemaal geen anderen meer.
De wereld is zo groot. Visjes-->zee. .
quote:Ja dan wordt het inderdaad lastig. En ook daar kan ik over meepraten, want in mijn situatie gaat die jongen ook uit op dezelfde plaatsen enzo, ik kom hem dan ook zeker 1 keer in de week tegen...
Op vrijdag 21 februari 2003 17:17 schreef CvB het volgende:[..]
contact helemaal afkappen kan niet, we hebben dezelfde vriendengroep, dus dat wordt heel moeilijk.
al haar vriendinnen afgaan....nee dankje
quote:Ja, dat moet je vooral doen... Als je 15 bent en breinloos.
Op vrijdag 21 februari 2003 17:12 schreef DoctorB het volgende:
haar vriendin pakken.
dan wordt ze wel jaloers.
dan wil ze wel.
maar dan niet toegeven en eerst AL haar vriendinnen afwerken.
werkt altijd.
quote:Een deel van het probleem is misschien ook dat er eigenlijk nooit meisjes achter mij aan lijken te zitten (één keer met iemand gezoend, maar die stond de volgende avond met een ander...betekent tegenwoordig schijnbaar ook niets meer) en ik ben niet bepaald een grote versierder.
Op vrijdag 21 februari 2003 17:18 schreef MUUS het volgende:
Waarom je steeds weer op haar verliefd wordt? Tja, voor sommige mensen blijf je altijd een zwak houden.
Ook al wil diegene je niet of weet je dat een relatie met diegene gewoon niet goed zou zijn.
Je er niet blind op staren en meer om je heen kijken, zou ik zeggen. De wereld zit vol met leuke meisjes. Ook meisjes die jou wel willen.En kijk uit dat je haar in je hoofd niet mooier maakt dan dat ze is, want dan zie je helemaal geen anderen meer.
De wereld is zo groot. Visjes-->zee.
.
Kan het zijn dat ik steeds weer op haar val omdat ik geen andere leuke meiden tegen kom??
@poebeertjuh: lijkt me echt erg als ik haar zou zien zoenen met een ander onder het uitgaan ofzo!!! maar alleen dat je die ander al ziet is heel moeilijk.
quote:Ik heb dat gelukkig ook nog nooit hoeven zien, als ie al iemand zoent ben ik dat, dat dan weer wel
Op vrijdag 21 februari 2003 17:25 schreef CvB het volgende:[..]
Een deel van het probleem is misschien ook dat er eigenlijk nooit meisjes achter mij aan lijken te zitten (één keer met iemand gezoend, maar die stond de volgende avond met een ander...betekent tegenwoordig schijnbaar ook niets meer) en ik ben niet bepaald een grote versierder.
Kan het zijn dat ik steeds weer op haar val omdat ik geen andere leuke meiden tegen kom??
@poebeertjuh: lijkt me echt erg als ik haar zou zien zoenen met een ander onder het uitgaan ofzo!!!
maar alleen dat je die ander al ziet is heel moeilijk.
quote:Ja, tuurlijk!
Op vrijdag 21 februari 2003 17:25 schreef CvB het volgende:[..]
Een deel van het probleem is misschien ook dat er eigenlijk nooit meisjes achter mij aan lijken te zitten (één keer met iemand gezoend, maar die stond de volgende avond met een ander...betekent tegenwoordig schijnbaar ook niets meer) en ik ben niet bepaald een grote versierder.
Kijk eens om je heen! Ga eens lekker stappen, hoofd omhoog en borst vooruit : dan zie je pas de andere dames! En, niet onbelangrijk, dan zien ze jou!. .
quote:Ja, misschien wel...ik zal m'n best doen!
Op vrijdag 21 februari 2003 17:31 schreef MUUS het volgende:[..]
Ja, tuurlijk!
Maar je denkt dat er geen andere leuke meisjes zijn. Zoals ik zei : je hebt haar een beetje mooier gemaakt dan ze misschien is. Of je staart je blind.Kijk eens om je heen! Ga eens lekker stappen, hoofd omhoog en borst vooruit : dan zie je pas de andere dames! En, niet onbelangrijk, dan zien ze jou!.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |