SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedTap tap tap
De goudvis heeft succesvol niet alleen een vrije zaterdag voor mij te pakken, maar ook nog eens het eerste weekend van mijn vakantiequote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
(bloed)onderzoek??quote:Op donderdag 10 april 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
have fun alvast
ik ben nu nog even onderweg en zo rond 2300 thuis en dan mag ik niks meer avondeten want moet morgen nuchter zijn
quote:Op donderdag 10 april 2025 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
yups, om 10:30 prikken ook pas (beter dan de 14:00 van vorige keer)
was wel mn eigen schuld hoor, ik was laat met afspraak inplannen, dit keer iets meer optijdquote:Op donderdag 10 april 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
14.00 is ook niet echt mensvriendelijk....
Oh ik vind het juist altijd zo kut dat je op zoek moet naar een plek waar je nog een pasfoto kan laten makenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:28 schreef kwiwi het volgende:
Morgen 4u in de auto zitten om een nieuw paspoort aan te vragen. En dan moet je er ook nog fris en fruitig uitzien bij aankomst want er wordt ter plekke een foto gemaakt. Daar heb ik zo'n hekel aan hè.. wil gewoon op een goede dag een mooie pasfoto laten maken
Oh dat kan hier nog op best wat plekken eigenlijk.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist altijd zo kut dat je op zoek moet naar een plek waar je nog een pasfoto kan laten maken
Schijnbaar moet je er 4 uur voor rijden.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat kan hier nog op best wat plekken eigenlijk.
Ik zou het hier eerst echt moeten zoeken, en waarschijnlijk vragen ze dan weer 15 euro voor 4 foto's terwijl er maar 1 wordt gebruikt want die digitaliseren ze gelijkquote:Op donderdag 10 april 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat kan hier nog op best wat plekken eigenlijk.
Dat is gelijk in het gemeentehuis? Of de plek waar het paspoort gemaakt wordt?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:28 schreef kwiwi het volgende:
Morgen 4u in de auto zitten om een nieuw paspoort aan te vragen. En dan moet je er ook nog fris en fruitig uitzien bij aankomst want er wordt ter plekke een foto gemaakt. Daar heb ik zo'n hekel aan hè.. wil gewoon op een goede dag een mooie pasfoto laten maken
Ja omdat er ook een paspoort om de foto heen moet komenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnbaar moet je er 4 uur voor rijden.
Ja dat zal het inmiddels inderdaad wel kostenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou het hier eerst echt moeten zoeken, en waarschijnlijk vragen ze dan weer 15 euro voor 4 foto's terwijl er maar 1 wordt gebruikt want die digitaliseren ze gelijk
Kun je die pasfoto dan niet dichterbij laten maken wanneer je er wel fruitig uitziet of moet dat per se daar?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja omdat er ook een paspoort om de foto heen moet komen
Ja, in zo'n overbelichte krappe photo booth.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is gelijk in het gemeentehuis? Of de plek waar het paspoort gemaakt wordt?
Maar als ze daar ter plekke de foto nemen dan kunnen ze hem toch gewoon gelijk digitaal houden en op het paspoort printen, dan zou je er toch niet ook nog extra voor hoeven betalenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zal het inmiddels inderdaad wel kosten
Dat moet perse daar. En op die dag heb je natuurlijk altijd een dikke puist op je voorhoofd, of een bad hair dayquote:Op donderdag 10 april 2025 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je die pasfoto dan niet dichterbij laten maken wanneer je er wel fruitig uitziet of moet dat per se daar?
Soort Russische roulette zoietsquote:Op donderdag 10 april 2025 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat moet perse daar. En op die dag heb je natuurlijk altijd een dikke puist op je voorhoofd, of een bad hair day
Betaal geloof ik 170 euro voor het paspoort. Dus mag hopen dat de foto bij de prijs in zitquote:Op donderdag 10 april 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ze daar ter plekke de foto nemen dan kunnen ze hem toch gewoon gelijk digitaal houden en op het paspoort printen, dan zou je er toch niet ook nog extra voor hoeven betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |