Loop je tien jaar met een jaap op je paspoort.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:45 schreef kwiwi het volgende:
De vorige keer was ik net een paar dagen ervoor op m'n gezicht gegaan in het bos, had een mooie jaap in m'n kin![]()
En dan vind ik het hier al belachelijk duur met ¤ 86,85quote:Op donderdag 10 april 2025 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Betaal geloof ik 170 euro voor het paspoort. Dus mag hopen dat de foto bij de prijs in zit
De vraag is alleen, hoe vaak zit je naar je eigen kop te staren op je paspoortquote:Op donderdag 10 april 2025 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Loop je tien jaar met een jaap op je paspoort.
ik vind de id kaart al veel te duur, en die is goedkoperquote:Op donderdag 10 april 2025 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan vind ik het hier al belachelijk duur met ¤ 86,85
Ja niet zo vaak gelukkig, maakte net het paspoort open en zag het ineens weerquote:Op donderdag 10 april 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vraag is alleen, hoe vaak zit je naar je eigen kop te staren op je paspoort
Ik nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vraag is alleen, hoe vaak zit je naar je eigen kop te staren op je paspoort
Nou vind ik ook behoorlijk duur ja, voor iets dat eigenlijk min of meer een verplichting is om elke x jaar aan te schaffen.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan vind ik het hier al belachelijk duur met ¤ 86,85
Ja het zijn ook foto's die 10 jaar meegaan, dus dat ziet er nu sowieso raar uitquote:Op donderdag 10 april 2025 22:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja niet zo vaak gelukkig, maakte net het paspoort open en zag het ineens weerFingers crossed dat er geen rare dingen gebeuren voor morgenochtend
Zie jij er zo anders uit nu dan? Ik lijk eigenlijk nog heel erg op de foto van 10 jaar geleden. Alleen is het gat in m'n kin nu dichtquote:Op donderdag 10 april 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zijn ook foto's die 10 jaar meegaan, dus dat ziet er nu sowieso raar uit
*roodborstje is alert*quote:Op donderdag 10 april 2025 22:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja niet zo vaak gelukkig, maakte net het paspoort open en zag het ineens weerFingers crossed dat er geen rare dingen gebeuren voor morgenochtend
Ik heb een extra onderkin.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie jij er zo anders uit nu dan? Ik lijk eigenlijk nog heel erg op de foto van 10 jaar geleden. Alleen is het gat in m'n kin nu dicht
Nou ja niet eens min of meer, het is gewoon verplichtquote:Op donderdag 10 april 2025 22:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vind ik ook behoorlijk duur ja, voor iets dat eigenlijk min of meer een verplichting is om elke x jaar aan te schaffen.
Oh goed dat je het zegt, ik maak even een mental note dat ik door de garage naar buiten ga morgenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2025 22:50 schreef kwiwi het volgende:
Weer een flat afgebrand in Nederland door een explosie zie ik, gaat lekker
Had toen een stuk bollere kopquote:Op donderdag 10 april 2025 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie jij er zo anders uit nu dan? Ik lijk eigenlijk nog heel erg op de foto van 10 jaar geleden. Alleen is het gat in m'n kin nu dicht
Jezus, zoveel voor een ID kaart?!quote:Op donderdag 10 april 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja niet eens min of meer, het is gewoon verplichtID-kaart is ook niet heel veel goedkoper meer zie ik, ¤ 78,50
De 'goedkoopste' ID-kaart die je kunt hebben is inmiddels het rijbewijs, dat is 'maar' 52 euro
Ja dacht dat die vroeger de helft van een paspoort waren ofzoquote:Op donderdag 10 april 2025 22:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus, zoveel voor een ID kaart?!Gaat die ook maar 10 jaar mee?
Gewoon net als @essnhills het lekker lang laten groeien en dan eens in de zoveel tijd donerenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
M'n kapper is wéér duurder geworden. Nu maken ze verschil tussen vier haarlengtesen omdat m'n haar net op m'n sleutelbeen valt is het dus lang en kost het nu 68 euro. Koekoek. Het was eerst 50 en dat vond ik al veel.
Heb laatst een cadeaubon gekregen en dat is dan de laatste keer, rot maar op hoor. Doe normaal.
Nou, maar altijd eerst zelf even tot net boven het sleutelbeen knippen voor je afspraak dan, en het de kapper laten fatsoenerenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
M'n kapper is wéér duurder geworden. Nu maken ze verschil tussen vier haarlengtesen omdat m'n haar net op m'n sleutelbeen valt is het dus lang en kost het nu 68 euro. Koekoek. Het was eerst 50 en dat vond ik al veel.
Heb laatst een cadeaubon gekregen en dat is dan de laatste keer, rot maar op hoor. Doe normaal.
Niemand wil dit haar.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon net als @:essnhills het lekker lang laten groeien en dan eens in de zoveel tijd doneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |