Volgens mij ook als je hem goed doet....quote:Op woensdag 9 april 2025 23:36 schreef Dutch_view het volgende:
De balkenproef volgende week is wel de echte marteling van die wagens
Wel sneu voor die griet dat ze door vrienden wordt opgegeven en vervolgens niemand die met haar in de auto wil zitten...quote:Op donderdag 10 april 2025 11:11 schreef Grotetijd het volgende:
Mijn god ze hebben wel weer echt types uit de *kuch* kast getrokken he
Irriteer mij nu al aan die opgeschoren gast en die Mishel (wie spelt dat zo!?)
Wel leuk om Wassima weer te zien"dat had ik ook altijd"
Behoorlijk sneu..quote:Op donderdag 10 april 2025 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel sneu voor die griet dat ze door vrienden wordt opgegeven en vervolgens niemand die met haar in de auto wil zitten...
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 april 2025 14:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Behoorlijk sneu..
Lijkt me ondanks dat 't niet het meest heldere licht is wel een lieve meid, die vrienden zijn ook geen echte vrienden als ze dit flikken.
Mee eens. Die kan echt niet autorijden.. Maar dat kan niemand dit seizoen. En de mensen die denken dat ze het wel kunnen worden mooi op hun plek gezet.quote:Op donderdag 10 april 2025 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Al is ze wel terecht opgegeven
Ja,helemaal in aflevering twee!quote:Op donderdag 10 april 2025 15:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mee eens. Die kan echt niet autorijden.. Maar dat kan niemand dit seizoen. En de mensen die denken dat ze het wel kunnen worden mooi op hun plek gezet.
Ja keek vanavond al naar aflevering 3. Zag je duidelijk de adamsappel.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:41 schreef MissRelin het volgende:
Vorige week gemist, maar volgens mij hebben ze weer pareltjes hoor...
Alleen... was Georgina vroeger George of zo?
Ja, joh....quote:Op woensdag 16 april 2025 20:41 schreef MissRelin het volgende:
Ik zei PRECIES hetzelfde tegen een maat van mij "volgens mij was Georgina vroeger Sjors"quote:Op woensdag 16 april 2025 20:41 schreef MissRelin het volgende:
Ja, die is 100% omgebouwd en het is ook echt lelijk gedaan zegquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zei PRECIES hetzelfde tegen een maat van mij "volgens mij was Georgina vroeger Sjors"er is heel veel "man" in haar gezicht, kaaklijn. jukbeenderen. Maar ook d'r armen/schouders. Stem is vrij laag voor een vrouw..
Nou ja 100% Wil ik niet zeggen, maar het is wel eh.... Ja, erg mannelijk waardoor ik toch wel twijfels hebquote:Op donderdag 24 april 2025 21:46 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ja, die is 100% omgebouwd en het is ook echt lelijk gedaan zeg
En die Georgina en Dennis zijn ex-en , nu besties (mss fwb)quote:Op woensdag 16 april 2025 20:41 schreef MissRelin het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |