ik hoop dat Treump snel dood gaat.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:50 schreef mschol het volgende:
trump en co heeft lekker goedkoop aandelen kunnen inkopen, en straks weer duur verkopen..
Ja, gewoon even je vriendjes inseinen wanneer ze weer moeten kopen of verkopen. Gaan andere mensen alleen wat minder leuk vinden.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beurs omhoog, verkoopt hij z'n gisteren aangekochte aandelen weer, en dan doet ie nog een zelfde rondje.
Vance is nog een grotere engnek.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hoop dat Treump snel dood gaat.
En die JD Vance is een slaplul die hier in ONZ nog uitgelachen zou worden.
Gewoon aandelen Rheinmetall en Fritz Kola kopen, lach je iedereen uit over een jaartje.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat echt zwaar mis met de USA zoveel snapt een kind wel. De vraagis hoe lang wachten ze met beginnen met er iets aan te doen? Wat dit kan natuurlijk niet.
Ik ook, en die Vance erbij.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hoop dat Treump snel dood gaat.
En die JD Vance is een slaplul die hier in ONZ nog uitgelachen zou worden.
Rheinmetall had je iets eerder in moeten stappen.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon aandelen Rheinmetall en Fritz Kola kopen, lach je iedereen uit over een jaartje.
Hopelijk eentje die beter kan mikken dan de laatste.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, gewoon even je vriendjes inseinen wanneer ze weer moeten kopen of verkopen. Gaan andere mensen alleen wat minder leuk vinden.
Daar wordt niet iedereen beter van natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt, maar niet als je dump and pump doet.
Dat begint ook steeds meer te lijken op een vooropgezet plan om 'sympathie' te winnen om president te wordenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk eentje die beter kan mikken dan de laatste.
Als ze er zelf maar beter van worden, dat is het enige waar zulk soort mensen naar kijkenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar wordt niet iedereen beter van natuurlijk.
Misschien beginnen met de kinderen dan.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Als Trump sterft neemt Barron het over, als een keizerlijke dynastie.
Bij die 1e dacht ik dat toen niet, bij die 2e op de golfbaan (?) wel. Dat dat opzet was omdat ie zich realiseerde dat de 1e z'n campagne goed had geholpen.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat begint ook steeds meer te lijken op een vooropgezet plan om 'sympathie' te winnen om president te worden
Vind het toch knap dat dat ventje ondanks dat die in een pak rondloopt de uitstraling van een vakkenvuller heeftquote:Op woensdag 9 april 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Als Trump sterft neemt Barron het over, als een keizerlijke dynastie.
Oh heeft die er al twee gehad?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij die 1e dacht ik dat toen niet, bij die 2e op de golfbaan (?) wel. Dat dat opzet was omdat ie zich realiseerde dat de 1e z'n campagne goed had geholpen.
Ja dit klopt wel inderdaad. Een broekie in pak.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het toch knap dat dat ventje ondanks dat die in een pak rondloopt de uitstraling van een vakkenvuller heeft
Ja deze, daar dacht ik direct bij dat het door hem zelf georganiseerd was.quote:
Ik zie dat niet, ik zie eerder iemand die nog borstvoeding krijgt en vogeltjes voor zijn lol in brand steekt.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het toch knap dat dat ventje ondanks dat die in een pak rondloopt de uitstraling van een vakkenvuller heeft
Oh, daarbij is die niet eens beschotenquote:Op woensdag 9 april 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja deze, daar dacht ik direct bij dat het door hem zelf georganiseerd was.
https://en.m.wikipedia.or(...)ald_Trump_in_Florida
Dat zeg ik, een beetje de gemiddelde vakkenvuller dusquote:Op woensdag 9 april 2025 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, ik zie eerder iemand die nog borstvoeding krijgt en vogeltjes voor zijn lol in brand steekt.
Wellicht, maar Trumps oudere zoon is ook niet helemaal jofel. Die had een ontmoeting met de Russen ivm z'n vaders campagne.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:01 schreef Koen66 het volgende:
Had die Barron nou ook al eea uitgehaald of verwar ik hem met Biden junior?
Hij kan met zijn 2,01 meter wel makkelijk overal bij in de supermarkt.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een beetje de gemiddelde vakkenvuller dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |