Is het weer zover.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat in Berlijn een man doodgeslagen is nadat ie iemand met een machete aangevallen had. Zo los je dat op, gewoon lekker pragmatisch
Jammer dat ze al 30 jaar buigen voor dat tuig.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat in Berlijn een man doodgeslagen is nadat ie iemand met een machete aangevallen had. Zo los je dat op, gewoon lekker pragmatisch
Ze gaan als eerste westerse land naar de 20% moslims in 2029.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat ze al 30 jaar buigen voor dat tuig.
Duitsland kennende zal deze man wel flinke straf krijgen wegens racisme.
Niet alleen 'ze'quote:Op woensdag 9 april 2025 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat ze al 30 jaar buigen voor dat tuig.
Duitsland kennende zal deze man wel flinke straf krijgen wegens racisme.
Zou Nederland niet eerder zijn?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze gaan als eerste westerse land naar de 20% moslims in 2029.
Ze zeggen dat bij 20% er een omslagpunt is waarbij het kalifaat wordt uitgeroepen.
"ze zeggen" de gekste dingenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze zeggen dat bij 20% er een omslagpunt is waarbij het kalifaat wordt uitgeroepen.
Alsof die treinen dan nog rijdenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ze zeggen" de gekste dingen![]()
That said als het hier ooit tot een kalifaat mocht komen kan ik ook beter voor de trein springen.
et heb zeker op faceboek gestaan?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zijn gewoon boos om de tarrifsquote:Op woensdag 9 april 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
"Heeyyy kijk daar, een roedeltje pinguīns"
Hopen dat tegen september de dollarkoers crasht zodat ik er daar eentje voor een habbekrats kan oppikkenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De goedkoopste iPhone 17 gaat 3800 euro kosten las ik ergens.
Het gaat echt zwaar mis met de USA zoveel snapt een kind wel. De vraagis hoe lang wachten ze met beginnen met er iets aan te doen? Wat dit kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De goedkoopste iPhone 17 gaat 3800 euro kosten las ik ergens.
Alsof je dan nog de VS in kunt komenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat tegen september de dollarkoers crasht zodat ik er daar eentje voor een habbekrats kan oppikken
Vandaag was er alweer een tariefpauze ingevoerdquote:Op woensdag 9 april 2025 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat echt zwaar mis met de USA zoveel snapt een kind wel. De vraagis hoe lang wachten ze met beginnen met er iets aan te doen? Wat dit kan natuurlijk niet.
Voor zolang die duurtquote:Op woensdag 9 april 2025 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag was er alweer een tariefpauze ingevoerd
Jawel joh, ik gebruik gewoon mijn blauwe oogjesquote:Op woensdag 9 april 2025 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je dan nog de VS in kunt komen
Zover komt het niet hoor.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat echt zwaar mis met de USA zoveel snapt een kind wel. De vraagis hoe lang wachten ze met beginnen met er iets aan te doen? Wat dit kan natuurlijk niet.
Ja vast, en morgen is het weer wat anders. Donder maar lekker op met dat onberekenbare kloteland.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag was er alweer een tariefpauze ingevoerd
Hij is toch geen trans ofzo?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je dan nog de VS in kunt komen
Beurs omhoog, verkoopt hij z'n gisteren aangekochte aandelen weer, en dan doet ie nog een zelfde rondje.quote:
Als je eerst 20% verliest en daarna 10% wint dan heb je nog steeds 10% verloren.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zover komt het niet hoor.
Vooralsnog stijgen de koersen ongeveer door het dak.
Het is een groot (machts)spel.
Dat klopt, maar niet als je dump and pump doet.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je eerst 20% verliest en daarna 10% wint dan heb je nog steeds 10% verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |