abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2025 @ 15:59:57 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217326940
https://nos.nl/artikel/25(...)natief-waar-mogelijk

Kom jij aan met je pufje
en die koeien die hebben het dus niet gedaan he :W :W ^O^

het zijn de pufjes gebruikers die schadelijk zijn voor het klimaat en de natuur , nou gooi dan Airport Lelystad maar open ook

heb je een lekker pufje en dan moet je opeens een natuurvergunning hebben -O- 8)7 8)7
quote:
De meest gebruikte pufjes voor longpatiënten bevatten stoffen die erg slecht zijn voor het klimaat. Ook zijn er zorgen over PFAS die door het gebruik van de pufjes in het milieu belanden. Longexperts zeggen dat het merendeel van de patiënten kan overstappen op minder schadelijke medicatie. Een nieuwe richtlijn voor 'klimaatbewust voorschrijven' moet artsen hierbij helpen.

In de zorg zijn steeds meer initiatieven om te vergroenen. De sector is verantwoordelijk voor ongeveer 7 procent van de landelijke broeikasgasuitstoot, wat bijdraagt aan de opwarming van de aarde.

Ook de vier miljoen drijfgasinhalatoren die per jaar in Nederland worden voorgeschreven aan zo'n anderhalf miljoen longpatiënten dragen hieraan bij. Het drijfgas uit één inhalator veroorzaakt een vergelijkbaar broeikaseffect als 320 kilometer rijden met een benzineauto. Dat is een fractie van het totale broeikaseffect, maar toch voelen longexperts hier een verantwoordelijkheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 09-04-2025 16:25:30 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Miss 200.000.000! woensdag 9 april 2025 @ 16:08:34 #2
367000 roos94
pi_217327022
Ik dacht dit ging over random boerendorp genaamd Pufjes
  woensdag 9 april 2025 @ 16:19:39 #3
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217327144
Ik dacht dat het over scheetjes ging.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217327225

Van Boven en Rutjes zien steeds meer bewustwording bij artsen over de schadelijke milieueffecten van de drijfgaspufjes. Toch vinden artsen het lastig om patiënten een alternatief voor te schrijven. "In de praktijk geven veel artsen toch de pufjes waar de patiënten aan gewend zijn", zegt Rutjes.

Volgens Van Boven willen artsen geen risico nemen. "Je wil niet dat je patiënt in het ziekenhuis belandt. Dat is overigens voor het milieu ook veel schadelijker."
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_217327283
Jaa joh, schrijf pufjes voor die niet werken, steken de longpatiënten de pestmoord en stoten we helemaal niks meer uit. Top idee ^O^

Was getekend, een pufjesgebruikende astmapatiënt.

Ps, ander pufje gehad en daar kreeg ik zulke hoestbuien van, dat ze me terug hebben gezet op de oude.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 9 april 2025 @ 16:40:17 #6
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217327309
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 16:36 schreef Mushanga71 het volgende:
Jaa joh, schrijf pufjes voor die niet werken, steken de longpatiënten de pestmoord en stoten we helemaal niks meer uit. Top idee ^O^

Was getekend, een pufjesgebruikende astmapatiënt.

Ps, ander pufje gehad en daar kreeg ik zulke hoestbuien van, dat ze me terug hebben gezet op de oude.
je moet niet roken , is niet goed voor je
hoef je ook niet te puffen

kennis van me rookt vapers , en maar roken en maar puffen, kan heel de trap niet meer op komen, maar lekker joh zo joint
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217327465
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_217327558
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2025 16:08 schreef roos94 het volgende:
Ik dacht dit ging over random boerendorp genaamd Pufjes
ik ook :@
  woensdag 9 april 2025 @ 17:42:19 #9
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217327701
Men is weer eens aan het doorslaan.

Zoek inderdaad naar groenere alternatieven, maar ga niet, voordat deze er zijn, mensen dwingen om voor hen half of niet werkende shit te gaan gebruiken.

Er is een wereld van verschil tussen iets doen om letterlijk te kunnen overleven vs zaken als vliegreisjes etc.

Anders kunnen we beter alle mensen per direct afmaken. Mensen zijn immers op tal van manieren schadelijk voor het milieu.
Krekker is de bom!
  woensdag 9 april 2025 @ 17:48:57 #10
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_217327733
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2025 17:42 schreef KreKkeR het volgende:

Zoek inderdaad naar groenere alternatieven, maar ga niet, voordat deze er zijn, mensen dwingen om voor hen half of niet werkende shit te gaan gebruiken.

Er is een wereld van verschil tussen iets doen om letterlijk te kunnen overleven vs zaken als vliegreisjes etc.

Anders kunnen we beter alle mensen per direct afmaken. Mensen zijn immers op tal van manieren schadelijk voor het milieu.
Daar is een bepaalde groep al mee bezig, maar ze willen hun geloof ook aan anderen opleggen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_217327742
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2025 17:42 schreef KreKkeR het volgende:

Waar staat dat dit gebeurt?
  woensdag 9 april 2025 @ 18:00:49 #12
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217327788
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 17:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Waar staat dat dit gebeurt?
We zullen zien hoe dit en de nieuwe richtlijn zich in de praktijk zullen ontwikkelen...

Dit kan een eerste stap zijn waar weer een nieuw doelwit wordt geïntroduceerd m.b.t. hedendaagse overdreven verbodsdrang.
Krekker is de bom!
pi_217327792
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2025 18:00 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
We zullen zien hoe dit en de nieuwe richtlijn zich in de praktijk zullen ontwikkelen...

Dit kan een eerste stap zijn waar weer een nieuw doelwit wordt geïntroduceerd m.b.t. hedendaagse overdreven verbodsdrang.
Ben je bang je recht op schadelijke pufjes te verliezen?
  woensdag 9 april 2025 @ 18:06:19 #14
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217327819
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 18:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ben je bang je recht op schadelijke pufjes te verliezen?
Want je kan alleen een mening hebben over maatschappelijk ontwikkelingen wanneer je zelf direct slachtoffer bent?
Krekker is de bom!
pi_217328357
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 16:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
je moet niet roken , is niet goed voor je
hoef je ook niet te puffen

kennis van me rookt vapers , en maar roken en maar puffen, kan heel de trap niet meer op komen, maar lekker joh zo joint
Het is wat, in Sancta Maria :7
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_217328619
Weten ze nou al wie die stikstof uit zee uitschijt?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')