50 wat?quote:
was een lange dag en Vlinder komt zo thuis en raaaaaaaaaaaaaaaaaaaawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ik wil wat jij hebt gehad.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was een lange dag en Vlinder komt zo thuis en raaaaaaaaaaaaaaaaaaaawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
LOCO... INSANE IN THE MEMBRANE
INSANE IN DA BRAIN
Oh, daar heb ik helemaal geen biljetjes vanquote:
Die heeft over paar dagen alweer iets anders bedacht.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stel voor dat we 90 dagen stoppen met berichtgeving over ANYTHING trump says. Want het slaat sowieso nergens op. Zo veel is wel duidelijk nu.
Ik ook niet echt. Meeste is toch digitaal.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik helemaal geen biljetjes van
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft over paar dagen alweer iets anders bedacht.
Gister was hij nog aan het raaskallen dat er best goed voor Joden werd gezorgd in Nazi-Duitsland.
Levende mug op een kozijn met duizend scherven in 3....2...1..quote:Op woensdag 9 april 2025 20:29 schreef Nattekat het volgende:
Hmm, levende mug op mijn raam
Niet lang meer.
Heb alleen wat muntgeld in euro's, qua biljetjes alleen een paar dollarsquote:Op woensdag 9 april 2025 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Meeste is toch digitaal.
Maar ben blij dat ik m’n speel-aandelen tijd geleden al ingeruild hebt.
We zullen je missenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:29 schreef Nattekat het volgende:
Hmm, levende mug op mijn raam
Niet lang meer.
Heb je die hor al opgehangen?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:30 schreef Nattekat het volgende:
Jep, hij is weg nu ik een wapen heb
Volgens mij heb ik een nestje in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |