abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2025 @ 09:05:10 #1
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217324235
Dit topic gaat hoe dan ook gevoelige snaren raken dus ik zal proberen het een beetje subtiel te brengen beginnend met een disclaimer: Natuurlijk is niemand perfect. Ik zelf ook niet. Dus laten we geen vingertje wijzen en dingen als accepteer iemand zoals die is etc want je kan best bij je partner wel eens wat sturen en wensen aangeven.

Maar goed: mijn vriendin is super mooi en bijna perfect zelfs maar het enige ding is ze heeft (volgens mij) nooit een beugel gehad. Nu is voor mij een mooie mond, lach, tanden en zo best belangrijk omdat ik ook erg veel van zoenen hou en zo. Maar ze is volgens mij ook altijd al een beetje lui geweest met mondhygiëne, tanden ogen ook wat geel en soms moet ik dr ff herinneren om dr tanden te poetsen en zo. Zo poetst ze nog steeds met de hand ook en zo en denk dat een elektrische tandenborstel ook wel veel kan schelen. Maar vervolgens wel een half uur lang make-up opdoen en helemaal kijken wat de beste kleding is en zo. Ik vind dat een beetje uit verhouding en zou bijv graag een beetje make up of mode bewustheid willen inruilen voor betere mondhygiëne.

Dus ja hoe breng je zoiets subtiel? De meeste mensen in Nederland hebben een beugel als ze wat jonger zijn, al hoewel je tegenwoordig wel meer volwassenen met beugel ziet. Ik denk ook dat als ik dit onderwerp aan ga kaarten dat ik het echt gedaan heb en daar ben ik ook een beetje bang voor. Zoals ik al zei niemand is perfect, ik heb ook minder mooie eigenschappen aan zowel mijn karakter als uiterlijk. Maar ik denk ook dat ik het niet alleen maar voor mezelf doe. Ik denk dat het ook iets is waar ze zelf blij mee gaat zijn later. Maar natuurlijk wil niemand een beugel want het is genant en weet ik veel wat allemaal.

Hoe communiceer ik zoiets naar haar? En dan heb je ook nog het kosten plaatje. Denk niet dat ze een paar duizend euro kan aftikken en daar zeker geen interesse in heeft en ik zelf vind het ook een beetje een grote investering voor iemand waar je nog niet een jaar mee samen bent want je weet niet wat de toekomst brengt. Ik weet ook niet of je soort van andere beugels die je bijv. alleen af en toe inhoudt en dus niet zo'n dure slotjesbeugel waar je een paar jaar aan vast zit of zo want in het buitenland hebben ze bijv. altijd andere beugels al hoewel die kwaliteit dan misschien wat minder goed is of zo ik weet het niet.
Man of Steal.
  woensdag 9 april 2025 @ 09:07:16 #2
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_217324256
samen op date naar de mondhygienist
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  woensdag 9 april 2025 @ 09:08:44 #3
479315 SuperNeger
pi_217324265
quote:
15s.gif Op woensdag 9 april 2025 09:07 schreef junkiesietze het volgende:
samen op date naar de mondhygienist
Bedoel je niet de ortho? Maar ik denk dat ik eerst het gesprek moet aankaarten en sowieso eens wat info nodig heb over verschillende opties. Want voor slotjesbeugels kom ik echt uit op prijzen van 3000-4000
Man of Steal.
  woensdag 9 april 2025 @ 09:10:12 #4
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217324274
Het klopt niet dat je tanden poetsen met een tandenborstel slechter is. Ik poets m’n tanden bewust met een zachte tandenborstel omdat een elektrische vaak te hard poetst.
Ik lees verder niet dat haar tanden scheef staan, alleen dat ze wat geel zijn. Dat kan ook van haarzelf al zo zijn. Gelere tanden zijn vaak wel sterke tanden.

Gaat ze wel eens naar de tandarts?
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 9 april 2025 @ 09:11:13 #5
438527 MissButterflyy
pi_217324279
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 09:08 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Bedoel je niet de ortho? Maar ik denk dat ik eerst het gesprek moet aankaarten en sowieso eens wat info nodig heb over verschillende opties. Want voor slotjesbeugels kom ik echt uit op prijzen van 3000-4000
Ga eerst eens naar de tandarts, je loopt nu al een paar stappen vooruit door te denken dat een slotjesbeugel nodig is.
  woensdag 9 april 2025 @ 09:11:37 #6
479315 SuperNeger
pi_217324283
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2025 09:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Het klopt niet dat je tanden poetsen met een tandenborstel slechter is. Ik poets m’n tanden bewust met een zachte tandenborstel omdat een elektrische vaak te hard poetst.
Ik lees verder niet dat haar tanden scheef staan, alleen dat ze wat geel zijn. Dat kan ook van haarzelf al zo zijn. Gelere tanden zijn vaak wel sterke tanden.

Ze staan wel beetje scheef maar ze is zich er ook duidelijk zelf van bewust want viel me laatst op dat op al haar foto's ze dr mond dicht doet. Maar als we samen zijn en ze lacht zie ik het wel heel erg.

Volgens mij wel, maar ik heb ook ergens het vermoeden dat ze het een beetje niet belangrijk vindt of zo of misschien wel tandarts angst heeft of iets. Want ze poetst echt niet eens een minuut met de hand als ze bijv. blijft slapen.
Man of Steal.
  woensdag 9 april 2025 @ 09:12:41 #7
479315 SuperNeger
pi_217324287
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2025 09:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ga eerst eens naar de tandarts, je loopt nu al een paar stappen vooruit door te denken dat een slotjesbeugel nodig is.
Ja ik ben er nooit bij geweest of weet wanneer ze er was of zo maar ik moet dus gewoon de pleister eraf trekken en een keer een serieus gesprek hierover hebben en ff grondig zelf in dr mond kijken dus :') Nou dit gaat lekker akward worden
Man of Steal.
pi_217324460
Als ze het zelf prima vindt, dan heb jij niet zoveel te willen...
  Moderator woensdag 9 april 2025 @ 09:47:41 #9
5428 crew  miss_sly
pi_217324557
Wat betreft de beugel vind ik dat je veel te ver gaat.

Wat betreft mondgezondheid: een slechte mondhygiëne kan levensgevaarlijk zijn. Goed poetsen en regelmatig naar de tandarts zijn heel belangrijk. Je zou eens kunnen opwerpen dat je binnenkort naar de tandarts gaat, vragen welke tandarts zij heeft en gewoon daar een praatje over hebben. Als ze aangeeft nooit te gaan, kun je de gezondheidsrisico’s vermelden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217324785
Je zou haar een elektrische tandenborstel cadeau kunnen doen. En zodra je merkt dat ze zich weer schaamt voor haar tanden met haar mee kunnen denken hoe het op te lossen?naar de tandarts, daar een plan van aanpak maken. Misschien aanbieden mee te helpen met de kosten?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_217324806
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2025 09:47 schreef miss_sly het volgende:
Wat betreft de beugel vind ik dat je veel te ver gaat.

Wat betreft mondgezondheid: een slechte mondhygiëne kan levensgevaarlijk zijn. Goed poetsen en regelmatig naar de tandarts zijn heel belangrijk. Je zou eens kunnen opwerpen dat je binnenkort naar de tandarts gaat, vragen welke tandarts zij heeft en gewoon daar een praatje over hebben. Als ze aangeeft nooit te gaan, kun je de gezondheidsrisico’s vermelden.
Op zich eens, alleen lijkt het hem helemaal niet zo om haar gezondheid te gaan.
  woensdag 9 april 2025 @ 10:31:23 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217324819
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 09:05 schreef SuperNeger het volgende:

Hoe communiceer ik zoiets naar haar?
Dat jij wil dat zij een beugel neemt - op eigen kosten uiteraard - omdat jij haar gebit niet mooi vindt? Ja, dat lijkt me inderdaad een lastige boodschap om te verkopen.
Huilen dan.
pi_217324841
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2025 09:10 schreef MissButterflyy het volgende:

Nou dat klopt niet, met een electrische borstel kom je beter bij plekken waar je met de hand niet kan komen (achterste kiezen bv)

Te hard poetsen is met veel electrische borstels ook niet altijd zo, want nieuwere borstels geven een rood licht als je te hard drukt.

En gele tanden zeggen niks over sterkte, kan ook gewoon aanslag van koffie en thee zijn bv en nog erger tandsteen als ze haar tanden niet altijd poetst.

:)
  Moderator woensdag 9 april 2025 @ 10:42:53 #14
5428 crew  miss_sly
pi_217324886
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 10:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, zo lees ik het ook. Dus ik wilde hem een beetje bijscholen daarin en op dat wat wel belangrijk kan zijn laten focussen. Zal wel niet echt werken.
pi_217325125
-Doe eens gewoon alsjeblieft-

[ Bericht 83% gewijzigd door Armani XL op 09-04-2025 11:38:25 ]
  woensdag 9 april 2025 @ 12:07:07 #16
479315 SuperNeger
pi_217325373
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 10:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
quote:
Ik denk dat het ook iets is waar ze zelf blij mee gaat zijn later.
Man of Steal.
  Moderator woensdag 9 april 2025 @ 12:26:14 #17
5428 crew  miss_sly
pi_217325483
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 12:07 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
[..]

Of het interesseert haar niet.

Het is niet zo dat een perfect gebit noodzakelijk is voor levensgeluk.
pi_217325694
Ik wil haar wel opbellen man
pi_217325908
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 12:07 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
[..]

Je kan draaien wat je wil, maar jouw motief is niet haar levensgeluk. Tenminste, zo breng jij het.

Kijk, je kan er eerlijk over communiceren. Maar dat is dan wel vergelijkbaar als gaan daten met een meid die wat steviger, dan wel minder stevig is dan jij graag zou willen en dan tegen haar zeggen dat je haar mooier zou vinden als ze wat zou afvallen/aankomen.

Your call.
  woensdag 9 april 2025 @ 16:18:03 #20
438527 MissButterflyy
pi_217327127
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 10:35 schreef 111210 het volgende:

[..]
Nou dat klopt niet, met een electrische borstel kom je beter bij plekken waar je met de hand niet kan komen (achterste kiezen bv)

Te hard poetsen is met veel electrische borstels ook niet altijd zo, want nieuwere borstels geven een rood licht als je te hard drukt.

En gele tanden zeggen niks over sterkte, kan ook gewoon aanslag van koffie en thee zijn bv en nog erger tandsteen als ze haar tanden niet altijd poetst.

:)
Ik bedoelde dus gele tanden van jezelf, niet door koffie of sigaretten.
En mijn tandarts adviseerde toch echt een zachte gewone tandenborstel. Ik poets te hard en te goed en heb al last van slijtage aan m’n gebit. :{
  woensdag 9 april 2025 @ 16:56:18 #21
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217327423
-nee-

[ Bericht 49% gewijzigd door Lenny77 op 09-04-2025 22:55:50 ]
pi_217327458
Een gebit is toch iets dat is zoals het is?
Ja beugels en bleken kan allemaal, maar dat zijn dure dingen om van iemand te vragen/eisen. Je bent voor haar gevallen, en daar horen die tanden eenmaal bij.
In mijn mening, maar goed wie ben ik, is dat het is wat het is. Haar mond haar keuze
pi_217327568
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 17:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een gebit is toch iets dat is zoals het is?

Niet per sé. Ik heb ook een zogenaamde Hollywood smile laten aanmeten. Maar dat is iets wat je zelf moet willen. Het zou geen seconde in mij opkomen om dat aan een ander te vragen. Al was het maar omdat ik weet dat het geen pretje is om het te laten aanmeten.

Het is vergelijkbaar met beginnen over borstimplantaten ofzo. Ik vind het ook wel heel oppervlakkig. Dat je iemand niet wil daten omdat iets in het uiterlijk niet aanstaat, ok. Maar als je al met iemand bent, dan is het toch raar om dit soort dingen te vragen lijkt mij.
pi_217327581
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 17:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Niet per sé. Ik heb ook een zogenaamde Hollywood smile laten aanmeten. Maar dat is iets wat je zelf moet willen. Het zou geen seconde in mij opkomen om dat aan een ander te vragen. Al was het maar omdat ik weet dat het geen pretje is om het te laten aanmeten.

Het is vergelijkbaar met beginnen over borstimplantaten ofzo. Ik vind het ook wel heel oppervlakkig. Dat je iemand niet wil daten omdat iets in het uiterlijk niet aanstaat, ok. Maar als je al met iemand bent, dan is het toch raar om dit soort dingen te vragen lijkt mij.
Mijn tweede zin was:
quote:
Ja beugels en bleken kan allemaal, maar dat zijn dure dingen om van iemand te vragen/eisen
En ik ben het helemaal met je eens verder
pi_217330105
-nee :( -

[ Bericht 77% gewijzigd door Lenny77 op 09-04-2025 22:56:40 ]
pi_217330219
Als ze uit haar mond stinkt, kun je dat wel aankaarten. Over scheve tanden kun je niet zeuren, dat is echt absurd. En ik snap ook niet wat zoenen daar mee te maken heeft. Alsof het tongen minder lekker is als die tanden een beetje scheef staan.
pi_217330466
Ik zou zeggen, maak de relatie uit. Dan kun je op zoek naar iemand die er in jouw ogen wel helemaal perfect uit ziet, en dan kan zij op zoek naar iemand die haar wel waardeert voor wie ze is.
pi_217331069
Stinkt ze ook uit haar mond? Zo ja kun je haar daarop aanspreken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_217331383
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2025 16:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik bedoelde dus gele tanden van jezelf, niet door koffie of sigaretten.
En mijn tandarts adviseerde toch echt een zachte gewone tandenborstel. Ik poets te hard en te goed en heb al last van slijtage aan m’n gebit. :{
Ook als je elektrisch poetst? Volgens mij zijn de meeste mensen juist met een gewone tandenborstel geneigd te hard te poetsen, omdat je zelf de schrob bewegingen moet maken.

Met een elektrische tandenborstel maak je in principe alleen contact met je gebit en meer is niet nodig.
pi_217331805
Ik zit nu zelf als volwassene een pittig beugeltraject zit (inclusief meerdere kaakoperaties) en kan ik je vertellen dat het niet iets is wat je zo even doet. Elke keer dat de beugel weer strakker wordt gezet heb ik een paar dagen flink pijn en weer veel moeite met eten.
In mijn geval was het wel een soort van noodzakelijk waardoor de verzekering alle kosten vergoed, anders was ik er ook niet aan begonnen. Een paar duizend euro ben je zo lichter. Het is trouwens ook echt niet zo dat je zelf kan kiezen wat voor soort beugel je zou willen, de ortho beoordeelt welke mogelijkheden passend zijn voor de situatie :P

Mondhygiëne is een ander punt. Als ze uit haar mond stinkt dan zou je dat wel bespreekbaar moeten kunnen maken.
Just because you can doesn't mean you should
  donderdag 10 april 2025 @ 12:02:48 #31
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217332663
Ik denk dat een taakstraf wel passend is voor haar
Le Diable
pi_217338205
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2025 09:47 schreef miss_sly het volgende:
een slechte mondhygiëne kan levensgevaarlijk zijn.
:')
  Moderator vrijdag 11 april 2025 @ 07:28:51 #33
5428 crew  miss_sly
pi_217338443
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 04:33 schreef No239SquadronRAF het volgende:

[..]
:')
https://tandartspraktijkv(...)slechte-mondhygiene/

Google anders zelf ook nog even.
  vrijdag 11 april 2025 @ 08:17:23 #34
545 dop
:copyright: dop
pi_217338813
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2025 07:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
https://tandartspraktijkv(...)slechte-mondhygiene/

Google anders zelf ook nog even.
Leuk maar dat hangt allemaal niet op mondhygiëne, dat gaat over slecht voor jezelf zorgen in het geheel.

Mensen die slecht voor zichzelf zorgen poetsen ook hun tanden slecht. Je kunt het ook omkeren ven zeggen dat mensen slecht voor zichzelf zorgen omdat ze hun tanden niet poetsen, maar daar mee is het slecht poetsen niet de oorzaak van het geheel.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Moderator vrijdag 11 april 2025 @ 08:25:55 #35
5428 crew  miss_sly
pi_217338839
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2025 08:17 schreef dop het volgende:

[..]
Leuk maar dat hangt allemaal niet op mondhygiëne, dat gaat over slecht voor jezelf zorgen in het geheel.

Mensen die slecht voor zichzelf zorgen poetsen ook hun tanden slecht. Je kunt het ook omkeren ven zeggen dat mensen slecht voor zichzelf zorgen omdat ze hun tanden niet poetsen, maar daar mee is het slecht poetsen niet de oorzaak van het geheel.
Door slechte mondhygiene kunnen bacterien uit je mond door je lichaam gaan zwerven en problemen daar veroorzaken. Zeker bij kwetsbare (bijvoorbeeld oudere) mensen kan dat een groot probleem zijn en inderdaad levensgevaarlijk. Het is dus verstandig om jong te leren goed voor je mond (tanden, tandvlees) te zorgen door goed te poetsen, flossen en tandartsbezoek.
  vrijdag 11 april 2025 @ 08:42:30 #36
545 dop
pi_217338939
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2025 08:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Door slechte mondhygiene kunnen bacterien uit je mond door je lichaam gaan zwerven en problemen daar veroorzaken. Zeker bij kwetsbare (bijvoorbeeld oudere) mensen kan dat een groot probleem zijn en inderdaad levensgevaarlijk. Het is dus verstandig om jong te leren goed voor je mond (tanden, tandvlees) te zorgen door goed te poetsen, flossen en tandartsbezoek.
okay ik kan dus de hele dag frikandellen met friet eten zo lang ik maar goed mijn tanden poets.

En kwetsbare ouderen zijn kwetsbaar geworden door het slecht poetsen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
  vrijdag 11 april 2025 @ 08:45:01 #37
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217338948
Gele tanden lijkt me een kwestie van beter poetsen.
Scheve tanden doe je weinig aan, tenzij ze nog met een beugel wil gaan lopen.
Grote vraag is: wat wil ze zelf.

Want meisje, je laat me schrikken als je lacht. Je tanden zijn zo geel als een kanarievacht *HOOOOOOOOOOR ...
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 21% gewijzigd door matthijst op 11-04-2025 08:52:37 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator vrijdag 11 april 2025 @ 08:45:46 #38
5428 crew  miss_sly
pi_217338954
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2025 08:42 schreef dop het volgende:

[..]
okay ik kan dus de hele dag frikandellen met friet eten zo lang ik maar goed mijn tanden poets.

En kwetsbare ouderen zijn kwetsbaar geworden door het slecht poetsen.
Conclusies trekken is niet je sterkste kant.
  vrijdag 11 april 2025 @ 08:57:17 #39
545 dop
pi_217339019
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2025 08:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Conclusies trekken is niet je sterkste kant.
Ah okay dus je tanden niet goed poetsen is toch niet zo levensgevaarlijk. Zo beter?

(Er is niets tegen goed poetsen, dat is net zo goed niet automatisch onverstandig)
  Moderator vrijdag 11 april 2025 @ 08:58:57 #40
5428 crew  miss_sly
pi_217339028
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2025 08:57 schreef dop het volgende:

[..]
Ah okay dus je tanden niet goed poetsen is toch niet zo levensgevaarlijk. Zo beter?
Er kan maar één ding zijn dat levensgevaarlijk voor je gezondheid kan zijn? Dus het is óf slechte mondhygiëne óf totaal ongezond eten?

Je conclusie slaat kant noch wal. Ik hoop dat je dat zelf ook ziet. Zo niet, houdt ons gesprek wel op.
  vrijdag 11 april 2025 @ 09:00:38 #41
545 dop
pi_217339039
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2025 08:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er kan maar één ding zijn dat levensgevaarlijk voor je gezondheid kan zijn? Dus het is óf slechte mondhygiëne óf totaal ongezond eten?

Je conclusie slaat kant noch wal. Ik hoop dat je dat zelf ook ziet. Zo niet, houdt ons gesprek wel op.
Levensgevaarlijk is nogal overtrokken.
Slecht voor je gezondheid, lijkt me een gepaste conclusie.
pi_217339068
quote:

Hoe communiceer ik zoiets naar haar?
“Ik ga binnenkort eens kijken of ik m’n tanden kan laten bleken. Zou je ook mee willen?” :7

Gele tanden zijn (vind ik) ook onaantrekkelijk.
Een beugel proberen aan te smeren vind ik dan weer niet oké.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 11 april 2025 @ 09:05:32 #43
5428 crew  miss_sly
pi_217339072
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2025 09:00 schreef dop het volgende:

[..]
Levensgevaarlijk is nogal overtrokken.
Slecht voor je gezondheid, lijkt me een gepaste conclusie.
Het kán levensgevaarlijk zijn.

Als je door die slechte mondhygiëne inderdaad

https://www.mondzorgwestf(...)%20met%2020%25%20toe.

Het kan de kans op een hartaanval met 30-40% verhogen. Een hartaanval hoeft niet dodelijk te zijn, maar je kunt maar net pech hebben.

Ik heb dan ook nergens gesteld dat je van een slechte mondhygiëne doodgaat, maar wel dat het levensgevaarlijk kan zijn. Wat gewoon een feit is. Bij jongeren zal dat, omdat ze doorgaans nog gezonder zijn, minder snel het geval zijn, maar het aanleren van een goede verzorging van het gebit en het over de angst voor de tandarts heenkomen zijn dan ook erg belangrijk. Ooit worden deze mensen namelijk ook kwetsbare ouderen en zijn de risico's best groot.
pi_217339211
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2025 09:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het kán levensgevaarlijk zijn.
Klopt. Maar water drinken kan ook levensgevaarlijk zijn.

Persoonlijk schat ik in dat de vriendin van TS niet in levensgevaar is. Wellicht een gebroken hart als TS vertelt dat ze niet voldoet aan zijn esthetische normen…
  Moderator vrijdag 11 april 2025 @ 09:45:01 #45
5428 crew  miss_sly
pi_217339267
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 09:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Klopt. Maar water drinken kan ook levensgevaarlijk zijn.

Persoonlijk schat ik in dat de vriendin van TS niet in levensgevaar is. Wellicht een gebroken hart als TS vertelt dat ze niet voldoet aan zijn esthetische normen…
Nee, nog niet.

Als ze echter en haar mond niet goed verzorgt en niet naar de tandarts gaat, kan het van kwaad tot erger worden. Daarom ook 'kan'. En een slechte mondhygiëne is sneller levensgevaarlijk dan het drinken van water.
pi_217339305
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2025 09:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee, nog niet.

Als ze echter en haar mond niet goed verzorgt en niet naar de tandarts gaat, kan het van kwaad tot erger worden. Daarom ook 'kan'. En een slechte mondhygiëne is sneller levensgevaarlijk dan het drinken van water.
Dat laatste is zeker waar. :)
  Moderator vrijdag 11 april 2025 @ 12:35:13 #47
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_217340653
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 09:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat laatste is zeker waar. :)
Niet als je in een keer 5 liter water naar binnen keilt. Dan ga je direct deaud.
pi_217340674
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 april 2025 12:35 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Niet als je in een keer 5 liter water naar binnen keilt. Dan ga je direct deaud.
De kans dat je dat lukt is bijzonder klein...
  Moderator vrijdag 11 april 2025 @ 12:42:26 #49
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_217340705
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 12:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De kans dat je dat lukt is bijzonder klein...
Mogelijk ja. Ik ga het in ieder geval niet proberen.
  vrijdag 11 april 2025 @ 12:57:57 #50
479315 SuperNeger
pi_217340924
Ik heb het inmiddels gezegd en ze zou er naar laten kijken zei ze *O*
Man of Steal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')