Hmmmquote:Op woensdag 9 april 2025 11:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voorgevoel klopte....![]()
Die ene woning komt waarschijnlijk niet op tijd vrij..
Ze hebben wel al iets wat nu al vrij is, ook redelijk zelfstandig, maar daar moet ik even over nadenken en ook nog zien
Oh wat jammer zeg.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voorgevoel klopte....![]()
Die ene woning komt waarschijnlijk niet op tijd vrij..
Ze hebben wel al iets wat nu al vrij is, ook redelijk zelfstandig, maar daar moet ik even over nadenken en ook nog zien
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb wel mijn twijfels bij dit filmpje hoor. Ziet er allemaal lief en zo uit, maar is het wel goed voor zo'n beestje om hem/haar in een niet natuurlijke omgeving te zetten...
Maar wij hebben wel de keuze. Die panda heeft geen keus.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen leven al eeuwen niet meer in hun natuurlijk leefomgeving, en kijk eens wat er van ons geworden is
Die panda hoeft niet achter de appelstukjes aan te lopenquote:Op woensdag 9 april 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wij hebben wel de keuze. Die panda heeft geen keus.
Vanaf het moment dat ik gekeken heb, heb ik 2 weken bedenktijd. De woning staat nu al leeg, dus kijken zal vrij spoedig kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Hoe lang krijg je de tijd om over na te denken?
Dat is mogelijk, maar ze zien het vrijkomen van dat eerst aangeboden appartement somber in. Maar die optie is er wel nog steedsquote:En kan dat eventueel ook een tijdelijke oplossing zijn tot die andere vrij komt?
Het is daar ook wel redelijk zelfstandig, heb daar alles voor mezelf en woonbegeleiding zit ook gewoon dichtbij. Ik hoor wel wat indianenverhalen over daar. Maar goed eerst zien...quote:Misschien is het dan ook wel lekker? Even een tussenstapje met wat meer zelfstandigheid dan nu?
Hmmquote:Op woensdag 9 april 2025 12:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ik gekeken heb, heb ik 2 weken bedenktijd. De woning staat nu al leeg, dus kijken zal vrij spoedig kunnen gebeuren.
[..]
Dat is mogelijk, maar ze zien het vrijkomen van dat eerst aangeboden appartement somber in. Maar die optie is er wel nog steeds
[..]
Het is daar ook wel redelijk zelfstandig, heb daar alles voor mezelf en woonbegeleiding zit ook gewoon dichtbij. Ik hoor wel wat indianenverhalen over daar. Maar goed eerst zien...
quote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
Wat voor indianenverhalen zijn dat dan?
Zit je daar als nette @Bomenverzameling tussen.quote:
Er wonen veel (voormalig) asielzoekers die veel lawaai maken snachts. Maar ik weet dus niet wat daar waar van is.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Eerst maar even zien dan
Wat voor indianenverhalen zijn dat dan?
En wat gebeurt er als je deze afwijst?
Hmmmquote:Op woensdag 9 april 2025 12:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er wonen veel (voormalig) asielzoekers die veel lawaai maken snachts. Maar ik weet dus niet wat daar waar van is.
Als ik dit niet doe, moet er iets anders worden gezocht, maar dan is de kans groot dat ze me ergens op een klein kamertje zetten tussen mensen die echt 24/7 toezicht nodig hebben...
Wow racistquote:Op woensdag 9 april 2025 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
Dat gezegd hebbende, ik was benieuwd waarom waarom het ressa panda was, want als het een fonetische vertolking is van red panda zou je iets van reddo verwachten. Maar dat is dus niet de oorsprong blijkbaar. Het komt van "lesser panda"
Zeg ik doe m'n best.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
en kijk eens wat er van ons geworden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |