Lekker makkelijk met broodjes? @Drizzt_DoUrdenquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb zomaar een keertje soep gemaakt voor het avondeten
Ga je naar woodstockquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel mij aangetrokken tot een spijkerbroek en ik weet niet of ik hem moet kopen.
[ afbeelding ]
Nee met kipquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker makkelijk met broodjes? @:Drizzt_DoUrden
Ook alleen maar omdat die groen is zeker?quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel mij aangetrokken tot een spijkerbroek en ik weet niet of ik hem moet kopen.
[ afbeelding ]
Elke dagquote:
Ja en bloemen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat die groen is zeker?
En? Lekker je staaf gemixt?quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
Heb wel voor het eerst mijn staafmixer gebruiktDat ding stond ook al 10+ jaar onaangebroken in de kast
Ja ging gewoon perfectquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En? Lekker je staaf gemixt?
Want het is nou niet alsof je een heel oordeelkundig imago hebt met keukenapparatuur of zo.
Ja, geen groot museum daar en volgens mij ook geen hele grote binnenstad.quote:
Wel leuk zo zie je nog een keer een beetje wat.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, geen groot museum daar en volgens mij ook geen hele grote binnenstad.
Maar Zwolle leek me best een gezellige stad, dus wie weet ga ik nog wel eens terug. Wil ook nog graag wat andere provincies afstrepen.
Ik was alleen in Overijssel geweest op doorreis en overstapplaats. Dus kon ik het niet tellen..
Nu moet ik nog Friesland, Flevoland en Zeeland.
Ja, in oktober heb ik ook nog 3 weken vrij. Nog geen concrete plannen, dus wie weet, Maar ik denk dat ik Friesland het beste kan combineren met een eiland, dan denk ik eerder een lang weekend in het voorjaar ipv op een neer naar EHV in 1 dag...quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel leuk zo zie je nog een keer een beetje wat.
Friesland ben ik ook nog nooit geweest, is ook niet echt om de hoek inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, in oktober heb ik ook nog 3 weken vrij. Nog geen concrete plannen, dus wie weet, Maar ik denk dat ik Friesland het beste kan combineren met een eiland, dan denk ik eerder een lang weekend in het voorjaar ipv op een neer naar EHV in 1 dag...
Nee volgend jaar weer.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is vriendin Dimmy al weer gesignaleerd?
Wie de billen brandt moet op de blaren zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |