Picsquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:58 schreef kwiwi het volgende:
Er zijn net 2 lammetjes geboren in de wei naast het huis
Ahwquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:58 schreef kwiwi het volgende:
Er zijn net 2 lammetjes geboren in de wei naast het huis
Dat is echt heeeerlijkquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oooh lekker in het zonnetje liggen doezelen
het heeft ook lang niet geregendquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Aaaaargh ook weer brand in het bos geweest hier. Fucking tyfus pyromanen steeds.
Ja maar dit is een probleem wat hier al jaren speelt en zondag hebben ze tot vier keer toe redelijk dicht bij mijn huis in de fik gestoken.quote:
het heeft het nieuws niet gehaald vooralsnogquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
Het heeft ook weinig nut om in natte periodes de natuur in de fik te proberen te steken natuurlijk.
Dat is niet echt een site waar wij kijken volgens mij.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
het heeft het nieuws niet gehaald vooralsnog
https://www.emmensdagblad.nl/
quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:21 schreef Ama het volgende:
Ze zijn hier om dingetjes aan te brengen om mijn huis energiezuiniger te maken. Ik krijg nu een douchekop die kleurtjes geeft zodat je weet hoelang je staat te douchen.
awwwquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:32 schreef kwiwi het volgende:
Wow, nóg twee lammetjes geborenEven kijken of ze morgen op de foto willen
Ik verwacht dat ze daar vrij mehhh over zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:32 schreef kwiwi het volgende:
Wow, nóg twee lammetjes geborenEven kijken of ze morgen op de foto willen
Jeugd van tegenwoordig ookquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze daar vrij mehhh over zijn.
CE was je voor met de grapquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze daar vrij mehhh over zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |