Als we er überhaupt nog zijn danquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Je krijgt over 14 jaar AOW Karzai, scheelt ook weer. Wij jongelui moeten maar kijken wat er over 25 a 35 jaar over is
That's the spirit!quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als we er überhaupt nog zijn dan
Deze 5 maar betaal niets af dus 3 ton winstquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs mijn appartement is 3 ton waard.
Ja dat is ook niet handig.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Deze 5 maar betaal niets af dus 3 ton winst
Jij woont in Wageningen toch? Ga je naar de boekenmarkt? Ik twijfel nog, want ik heb al een boek.quote:
Om over me zelf te spreken is er gewoon een reële kans dat ik mijn pensioen niet haal. Het hoeft niet, maar mensen met mijn aandoening hebben gewoon een levensverwachting die zo'n 15 jaar lager ligt dan gemiddeld...quote:
Wacht er is een boekenmarkt?quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij woont in Wageningen toch? Ga je naar de boekenmarkt? Ik twijfel nog, want ik heb al een boek.
Tja in goud en andere edelmetalen investeren daar vechten ze nu om in de wereldquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als we er überhaupt nog zijn dan
Jawel, maar ik wist niet dat het volgend weekend al is. Dacht altijd dat het later wasquote:
waarom weet ik zelfs dat er een boekenmarkt is en jij niet?quote:
Ik uhm woon met een tussenpose van 5 jaar als in Wageningen sinds 2007quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Of ben je nieuw in Wageningen? Nou ja, 19 april is er een boekenmarkt in het centrum.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Om over me zelf te spreken is er gewoon een reële kans dat ik mijn pensioen niet haal. Het hoeft niet, maar mensen met mijn aandoening hebben gewoon een levensverwachting die zo'n 15 jaar lager ligt dan gemiddeld...
Misschien was je er nieuw en was het brand new informationquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik uhm woon met een tussenpose van 5 jaar als in Wageningen sinds 2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |