Etto Amaretto Kroketto!quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
essssiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeee, essssssssssssssssssssssssssieeeeeeeeeeeee
essie de bostijgerinnnnnn
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik rij er dan onopvallend op mijn rijdende bank er een paar meter achter
hier een foto van jou in actie:quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwr
Is Etto stiekem een vloerenleggerquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
hier een foto van jou in actie:
[ afbeelding ]
Daar fladdert 'ie hele hallen mee rondquote:
Bedoel je zo'n trilplaat die ze gebruiken bij stoeptegels?quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ooit aangereden door een tegelstamper ofzoiets![]()
Jaquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n trilplaat die ze gebruiken bij stoeptegels?
Hadden ze hem per ongeluk al aangezetquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Gebeurde tijdens mijn postronde. Dat ding kwam gewoon uit een rijdend bestelbusje gevlogen..
Nee, ik had toen niets gebruikt.
Volgens mij niet. Ik ben wel goed weggekomen omdat dat ding tegen mijn achterwiel/fietstassen kwam en ik daardoor ten val kwam. Paar meter verschil en was er misschien wel meer aan de hand geweestquote:
Dan had je nu in een stoep vastgetrild gezetenquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik ben wel goed weggekomen omdat dat ding tegen mijn achterwiel/fietstassen kwam en ik daardoor ten val kwam. Paar meter verschil en was er misschien wel meer aan de hand geweest
Ik ben toen wel netjes opgevangen door mensen die daar woonden en mijn schreeuw en de klap hoorden..quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je nu in een stoep vastgetrild gezeten
Dus je hebt ook geen schadevergoeding of iets gehad? Was je zelf nog wel heel?quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben toen wel netjes opgevangen door mensen die daar woonden en mijn schreeuw en de klap hoorden..
Man van het busje gaf zijn visitekaartje en ging weer foetsie.. Is wel paar dagen later op het werk geweest (het gebeurde op een vrijdag).. Politie (en mijn leidingevende) is er toen wel bijgehaald, maar die konden niks doen, want man had visitekaartje gegeven, waardoor het geen doorrijden na aanrijding meer kon zijn..
Ik had alleen een geschaafde knie en kapotte broek, maar die heb ik een nieuwe van het werk gekregen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je hebt ook geen schadevergoeding of iets gehad? Was je zelf nog wel heel?
Mja als het tijdens het werk gebeurt mag je ook wel verwachten dat zij ook alles regelen, alleen een nieuwe broek is wel wat zuinigjesquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had alleen een geschaafde knie en kapotte broek, maar die heb ik een nieuwe van het werk gekregen.
Voor de rest ben ik heel goed weggekomen vooral.
Misschien dat het werk wel iets gekregen heeft,(ik ben ook even een week thuis gebleven met lichte rugklachten) heb me daar ook niet meer mee bezig gehouden. Dit is ook al weer 10 jaar geleden....
Ik ben nog wakkerquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:42 schreef Flory- het volgende:
Hallo, hoe is het hier?
Iedereen is al slapen op @:Kwiwi bedtijd natuurlijk
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben met bank en dekentjes en al op het vliegtuig gestapt
Iemand moet @:bitterbal en @:budapestenaar in de gaten houden
Het is hier bijna woensdagquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:50 schreef bitterbal het volgende:
beetje in de war nu met jullie tijd. Hier is het 10 voor 7 en jullie gaan nu pas naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |