abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2026 @ 13:24:40 #201
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220683031
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:23 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Weet jij meer? Vertel ons er alles over.
Hij schijnt hier af en toe wat te delen onder een ander account, maar daar kan ik niet veel over zeggen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220683092
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:24 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Hij schijnt hier af en toe wat te delen onder een ander account, maar daar kan ik niet veel over zeggen.
Ik gok dat minstens de helft die vertrekt hier gewoon incognito lurkt of meepost.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Spellchecker donderdag 30 april 2026 @ 13:34:49 #203
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220683097
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:24 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Hij schijnt hier af en toe wat te delen onder een ander account, maar daar kan ik niet veel over zeggen.
:')
  donderdag 30 april 2026 @ 13:37:37 #204
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220683115
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:34 schreef maily het volgende:

[..]
:')
Is dit niet waar?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220683129
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:38 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Chippie, ik vergeet je niet zomaar hoor. :@
:@ :*.

Dit is weer een mooie quote voor in mijn fobo (zolang dat nog bestaat :'( ).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Spellchecker donderdag 30 april 2026 @ 13:41:27 #206
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220683132
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:37 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Is dit niet waar?
Dat zeg ik niet. Maar "hij schijnt" en "daar kan ik niet veel over zeggen".
Zeg dan niks.
  donderdag 30 april 2026 @ 13:47:07 #207
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220683155
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:41 schreef maily het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet. Maar "hij schijnt" en "daar kan ik niet veel over zeggen".
Zeg dan niks.
Ik moet op mijn woorden passen omtrent dit onderwerp. In KLB is het er heftig aan toe gegaan toen dit werd besproken.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Spellchecker donderdag 30 april 2026 @ 13:49:14 #208
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220683164
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:47 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ik moet op mijn woorden passen omtrent dit onderwerp. In KLB is het er heftig aan toe gegaan toen dit werd besproken.
Daarom ook. :X
pi_220683263
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:39 schreef raptorix het volgende:
Ik zat eens in mijn DM history te kijken, maar DS4 en Mwanatabu mis ik wel.
Was het niet met DS4 dat hij in 1 keer zakelijk heel veel tegenwind had ofzo?
DS4 is er nog wel, onder een kloon!
  donderdag 30 april 2026 @ 14:16:32 #210
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220683325
quote:
17s.gif Op donderdag 30 april 2026 14:08 schreef Anne het volgende:

[..]
DS4 is er nog wel, onder een kloon!
Wie dan?
Eventueel via dm.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220683470
Dit is weliswaar geen luchthaven, dus het is niet nodig om je vertrek aan te kondigen, maar ik doe het toch. Ik heb al weer een tijdje genoeg van dit forum, dus ik heb inmiddels een verzoek gestuurd om mijn registratie te verwijderen dan wel op anoniem te zetten. Dus jullie zullen mij moeten missen.
pi_220684332
quote:
17s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Bij haar vroeg ik me altijd af of zij wel echt was of gewoon een troll (of zelfs een catfish of kloon, :+).
Heb ik me in het begin ook wel afgevraagd maar vond haar wel consistent over komen. De meeste trollen gaan door tot ze ontmaskerd worden of hun punt gemaakt hebben. Zij stopte omdat ze ging trouwen.

Aan de andere kant zou je een week/maand/jaar of zo na het trouwen nog wel een berichtje verwachten.

Erg fascinerend, ik denk dat ik er een hoop van geleerd heb hoe rechtlijnig mensen kunnen zijn in hun leer en tevens iets van de Marokkaanse cultuur. Mocht het inderdaad een trol zijn geweest dan ben ik er volledig in gegaan.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_220684564
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:35 schreef 215 het volgende:

[..]
Heb ik me in het begin ook wel afgevraagd maar vond haar wel consistent over komen. De meeste trollen gaan door tot ze ontmaskerd worden of hun punt gemaakt hebben. Zij stopte omdat ze ging trouwen.

Aan de andere kant zou je een week/maand/jaar of zo na het trouwen nog wel een berichtje verwachten.

Erg fascinerend, ik denk dat ik er een hoop van geleerd heb hoe rechtlijnig mensen kunnen zijn in hun leer en tevens iets van de Marokkaanse cultuur. Mocht het inderdaad een trol zijn geweest dan ben ik er volledig in gegaan.
Mocht het een troll zijn, dan kan het natuurlijk ook zijn dat deze onder het excuus van ‘trouwen’ pleite is gegaan. Om het ontmaskeren te voorkomen.

Ik weet niet hoe lang je hier al rondloopt maar Krentenbol. was een catfisher die het tot mod had geschopt en mega popi was op het forum, _O-.

Ook ik was er ingetrapt, ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220684869
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:47 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ik moet op mijn woorden passen omtrent dit onderwerp. In KLB is het er heftig aan toe gegaan toen dit werd besproken.
Hé? Hoezo dat dan?
  Spellchecker donderdag 30 april 2026 @ 19:05:58 #215
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220684882
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:03 schreef Masberum het volgende:

[..]
Hé? Hoezo dat dan?
Dat wordt hier nou juist NIET verder besproken.
  donderdag 30 april 2026 @ 19:07:56 #216
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220684897
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:05 schreef maily het volgende:

[..]
Dat wordt hier nou juist NIET verder besproken.
Ik heb nog nooit een ban of waarschuwing gehad en dat wil ik inderdaad graag zo houden.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 april 2026 @ 19:08:54 #217
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220684902
Porsche1
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220684994
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:07 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit een ban of waarschuwing gehad en dat wil ik inderdaad graag zo houden.


Jaja...
  donderdag 30 april 2026 @ 19:22:26 #219
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220685008
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:20 schreef Masberum het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Jaja...
Wat is die daling?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220685022
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:22 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Wat is die daling?
Een 1.000+ punten daling (ook niet 1 keer, 2 keer) die zogenaamd geen waarschuwing of ban was. Zo'n daling krijg je niet zomaar
  donderdag 30 april 2026 @ 19:26:24 #221
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220685030
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:24 schreef Masberum het volgende:

[..]
Een 1.000+ punten daling die zogenaamd geen waarschuwing of ban was. Zo'n daling krijg je niet zomaar
Oh huh, kan je waarschuwingen ergens terugvinden?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220685068
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:07 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit een ban of waarschuwing gehad en dat wil ik inderdaad graag zo houden.
Dan zou ik een random naam zoals Warmekip of een variant hierop niet laten vallen!
pi_220685076
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:24 schreef Masberum het volgende:

[..]
Een 1.000+ punten daling (ook niet 1 keer, 2 keer) die zogenaamd geen waarschuwing of ban was. Zo'n daling krijg je niet zomaar
Wat een kul.

Ik heb ook een daling. Nog nooit een ban gehad. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220685154
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat een kul.

Ik heb ook een daling. Nog nooit een ban gehad. :')
En als je kijkt naar je notes zie je ook niks staan van 5 jaar geleden?





Een 800+ drop in 1 dag. Ik zeg niet dat het een ban was, we hebben het ook over waarschuwingen. Zoiets krijg je niet voor niks
pi_220685226
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:39 schreef Masberum het volgende:

[..]
En als je kijkt naar je notes zie je ook niks staan van 5 jaar geleden?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Een 800+ drop in 1 dag. Ik zeg niet dat het een ban was, we hebben het ook over waarschuwingen. Zoiets krijg je niet voor niks
Nee.

Elke dag in live topics met tv posten, en veel likes krijgen, en dan ineens niet posten.
Hangt van veel factoren af.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')