En sebasser?quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
In Groningen vroeger, misschien 15 jaar geleden met @:moemoe en ook @:TheStigsDutchCousin. En nog wel anderen maar die zijn op anoniem gegaan zoals hungry_joe, Eefje, Daan, redfever007.
Ik heb toen gewonnen met Risk
Die was daar toen niet bij volgens mij. 1 keer kort ontmoet bij de V&D per toeval met moemoequote:
Ik mis haar heel vaak, maar vooral op Schiphol omdat ze ons daar af en toe uit kwam zwaaien.quote:Op maandag 8 juni 2026 06:56 schreef Prego het volgende:
Skaaizij was lief en leuk, geen idee waarom maar ik dacht ineens aan haar gisteren.
quote:Op maandag 8 juni 2026 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik mis haar heel vaak, maar vooral op Schiphol omdat ze ons daar af en toe uit kwam zwaaien.
Af en toe schiet ze ook door mijn gedachten.quote:Op maandag 8 juni 2026 06:56 schreef Prego het volgende:
Skaaizij was lief en leuk, geen idee waarom maar ik dacht ineens aan haar gisteren.
Op Schiphol inderdaad. Ze kwam ons ook wel eens terug verwelkomen.quote:Op maandag 8 juni 2026 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik mis haar heel vaak, maar vooral op Schiphol omdat ze ons daar af en toe uit kwam zwaaien.
Was zij niet op anoniem gegaan?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand waar roos94 naartoe is? Deze user (ik weet nog steeds niet of het nou een zij of een hij is) kon ik wel waarderen en bracht wat leven in de brouwerij vond ik. Ik mis deze user wel een beetje
Ja,quote:Op maandag 8 juni 2026 06:56 schreef Prego het volgende:
Daar dacht ik gister nog aanquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:
En volgens mij loopt ze nog wel rond maar echt minimaal @:Greys.
Ja what happened to Greys,quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar dacht ik gister nog aanDie is wel op andere socials.
En zeker op dit moment Cynix!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |