abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220685285
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee.

Elke dag in live topics met tv posten, en veel likes krijgen, en dan ineens niet posten.
Hangt van veel factoren af.
Niet 800+ punten binnen 1 dag
pi_220685289
Braddie natuurlijk, maar voor hemzelf is het goed natuurlijk.
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 21:43:53 #228
388664 crew  Dotteke
pi_220686065
Het gaat hier niet om punten om notes of band maar welke FOK!ker er gemist wordt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220686074
Ik mis @Nine. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 00:21:53 #230
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220687077
Al een tijdje niks meer gehoord van @Kip_Frites_Appelmoes
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220688430
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:21 schreef Näsenbar het volgende:
Al een tijdje niks meer gehoord van @:Kip_Frites_Appelmoes
Gisteren nog.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik heb dus naar dat adres privacy@fok.nl een e-mail gestuurd.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 11:24:38 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220688523
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Gisteren nog.
[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 14:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Dit is weliswaar geen luchthaven, dus het is niet nodig om je vertrek aan te kondigen, maar ik doe het toch. Ik heb al weer een tijdje genoeg van dit forum, dus ik heb inmiddels een verzoek gestuurd om mijn registratie te verwijderen dan wel op anoniem te zetten. Dus jullie zullen mij moeten missen.
Ik vermoed dat het een grap was, van Näsenbar. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_220689180
Ow. :P
  dinsdag 5 mei 2026 @ 22:23:09 #234
4640 scarefreak
Exsequiae
pi_220724634
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:47 schreef Chandler het volgende:
@:Scarefreak! :+
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  Admin dinsdag 5 mei 2026 @ 23:10:34 #235
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220725018
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:23 schreef scarefreak het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220725443
@Brunette
@Meloewa

Ik vermoed dat @Mikeytt een van deze twee zou kunnen zijn.

Ach en @Lanterfanter

En nog een meisje met (naar eigen zeggen) autisme. Was ze half hindoestaanse? Stuk voor stuk heel naief maar dus ook heel authentiek. Dit vind ik een mooie persoonlijkheidstrekje vandaag de dag.

[ Bericht 12% gewijzigd door Spring_Sale op 06-05-2026 03:17:24 ]
pi_220729141
@Phoenyx (later @PhoenyxGod ), toffe gozer, soms wat te fel naar mijn idee maar hij had zijn hart op de juiste plek
pi_220729296
@Redux ;-)))
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:55:32 #239
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_220863655
quote:
80s.gif Op vrijdag 19 december 2025 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:2Happy4U omdat hij mijn neger was.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 21:11:14 #240
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220863741
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:46 schreef Masberum het volgende:
@:Phoenyx (later @:PhoenyxGod ), toffe gozer, soms wat te fel naar mijn idee maar hij had zijn hart op de juiste plek
Bro maar dat ben jij.

@-supergirl- in haar brunette fase sowieso.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220863886
Comp_Lex , ontmoet bij een FOK! meeting, aardige gast

Zijn avatar
DoctorHurtAvatar.jpg
  zondag 24 mei 2026 @ 05:51:22 #243
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220873372
...hier om je mars te breken.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:25:39 #244
388664 crew  Dotteke
pi_220873462
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 14:13:11 #245
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220885241
StephanP en SanaSoufi en die ene TU delfter die in London ging werken voor goldman sachs
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 17:19:25 #246
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220886455
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:55 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220908909
@pieterdegallier, ongeveer een jaar sinds zijn laatste bezoek
  Admin donderdag 28 mei 2026 @ 22:02:17 #248
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220909011
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:46 schreef Masberum het volgende:
Comp_Lex , ontmoet bij een FOK! meeting, aardige gast

Zijn avatar
[ afbeelding ]
Whut? Welke meeting?!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220909025
quote:
17s.gif Op donderdag 30 april 2026 14:08 schreef Anne het volgende:

[..]
DS4 is er nog wel, onder een kloon!
Howard Roark? Zou me niets verbazen.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220909034
quote:
17s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:02 schreef yvonne het volgende:

[..]
Whut? Welke meeting?!
In Groningen vroeger, misschien 15 jaar geleden met @moemoe en ook @TheStigsDutchCousin. En nog wel anderen maar die zijn op anoniem gegaan zoals hungry_joe, Eefje, Daan, redfever007.

Ik heb toen gewonnen met Risk

[ Bericht 4% gewijzigd door Masberum op 28-05-2026 22:13:37 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')