Hier weer verder .
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
De bewoners kijken naar een foto van Kim? in de Hitkrant. Georgie heeft het over geblondeerd haar, de nagelstudio en er ouder uitzien dan ze is. Bianca zegt iets als: 'Niet oud, maar volwassen' Het zal Kim dus wel zijn, want ze zegt iets als dat ze zo beter bij een ouwe bok als Sjors past.
Ik ben ondertussen ook iets anders aan het doen, mis af en toe een stukje
Georgie is vergeten te vertellen aan Dees dat zijn ouders niet thuis hoeven blijven voor hem. Ze mogen lekker op vakantie gaan. Koos zou ook thuis willen blijven als zijn zoon in BB zat.
Buiten horen we Robin roepen. Binnen doet Bianca een aankondiging in het engels, hoe de spanning stijgt in het huis. Ik luister ffies niet Dan gaat het over Annelies de ex van Bianca. Ze wil haar wel zien, maar ze passen niet bij elkaar. Sjors lijkt het moeilijk om de partner te zijn van een BBer.
Nu gaat het gesprek over boeken, wie heeft wat gelezen enzo. Koos begint dan over de grap met Hieke, was zeer misplaatst. Ze vinden het een rare grap. Begrijpen het niet, maar de mensen thuis zullen het ook wel gezien hebben. Het gesprek valt al snel stil. Er volgen nog wat lossen zinnen over Kim en ferdi, maar ze hebben elkaar niet cht veel te vertellen.
Koos vindt het gek dat Robin nu buiten in zijn 1tje stemmetjes staat te doen. Bianca vindt er zowieso nix aan, die stemmetjes. Koos zegt dat het wel raar is om het zo alleen te doen, is dat om zijn populariteit op te krikken ofzo? En het gesprek bloedt weer dood.
Robin staat buiten hard te roepen. Daar heb ik overigens geen beeld van. Binnen gaat het over koetjes en kalfjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-12-2000 00:28]
Bi en Koos speculeren in de slaapkamer over de mogelijke winnaar. Bi denkt dat de vrouwen het eerst moeten vertrekken. Hieke is wel een kanshebber. Koos zegt dat de finale is begonnen. De vrienden van Bi hebben voorspelt dat ze bij de laatste bewoners zou zitten, ze hadden gelijk.
Koos zegt iets over populair zijn. Bianca denkt dat Bart vorig jaar ook niet populair was na zijn kotsen in de slaapkamer. Dan zegt ze iets als: 'Koos is mateloos populair bij de kijkers' Koos protesteert, niet zo overdrijven, hij heeft gewoon weer een ronde overleefd. Bianca wil hem overtuigen van zijn populariteit, Hieke komt ook binnen. Zegt ook iets nuchters en Bi stopt al snel met haar verhaal.
Beetje blabla, dan lijken Bi en Koos te willen gaan slapen. Hieke wil nog wat lezen. Ze babbelen wat verder over Dees en het kraslot van Hieke. Dat laatste kunnen ze niet begrijpen. Het wordt al snel stil, Koos zegt nog dat hij Hieke wel zou hebben gemist als ze was vertrokken. Hieke vindt het lief en leest dan verder.
Stilte dan en ze gaan slapen. Hieke zit dus in de woonkamer met iig Georgie en misschien ook Robin. Misschien is er iemand wakker met zo'n decoder?
Buiten blijken er nog mensen te hebben geschreeuwd naar Hieke. Haar broer en Farid oa.
Koos blijkt ook nog wakker. Het verbaast hem hoe makkelijk ze praat. Ze legt uit dat ze Indy bijna kon ruiken net, maar nu beseft ze dat het niet zo is. Zo is het nu eenmaal. Sowwy, heb het ff te druk voor citaatjes. Hieke klinkt iig heel relaxed Koos spreekt zijn bewondering voor haar uit. Hij begrijpt dat hele verhaal rond die krasloten niet. Hieke legt nog eens uit dat het om het dilemma ging en toevallig was zij degene die in is gegaan op het aanbod. Koos lijkt het nog steeds niet echt te begrijpen.
Ze babbelen nog wat over de familieleden. Ze komen vaak en moeten deze laatste week vast nog vaker op komen draven. Dan wordt het heel snel stil, ze lijken te gaan slapen. We missen nog steeds Georgie in de slaapkamer.
Ik ga niet wachten tot Sjors naar bed gaat en gooi de streams uit...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-12-2000 02:07]
Bianca komt uit bed en gaat naar de wc toe en pakt wat uit de la en trekt heel raar nog een keer de wc door en wast vervolgens haar handen en gezicht en begint met de rest van het ochtend ritueel
Bianca ruimt buiten wat op en gaat met de oven aan de gang.
Op cam 1 krijgen we een blik op het terein rond het BB huis en dat ziet er uit als een grote modderplas, dit is duidelijk een cameraman aan de bewegende schuddende beelden te zien.
Bianca: Goedemorgen Koos Zie hem niet verder
Bianca: Oohh wat kijk jij kwaad
Koos mompelt wat onverstaanbaars * Zender!!
Bianca begint ondertussen aan het maken van een brood terwijl Koos doorloopt naar de badkamer
BB: Goedemorgen Koos
Koos: Ik wilde even een voorstel doen even wat vragen in het kader van de week opdracht i.v.p. met mijn schouder want ik zie er als een beer tegen op.. en toen was het geluid weer weg
En krijgen we weer bianca te horen die met het brood bezig is.
Koos: Over de week opdracht Ik heb er wat tegen overgesteld
Bianca: harstikke goed
Koos: Ik heb gezegd het zeurt in mijn hoofd en ik slaap slecht
Ik wil er wel wat tegen overstellen
Bianca: Harstikke slim
Koos: Het gaat mij niet om slimmigeheid maar ik moet ook over 2 weken weer aan het werk Ik heb er wel ja had eerst honderd gulden in mijn hoofd en heb maar 250 gezegd om over temaken aan het goede doel
Bianca: Heel slim
Bianca: Maar in dit geval en het is voor het goede doel
Koos: Dan moet Els het al over maken of ze krijgen het direct als ik er uitkom.
Koos is het huis aan het schoonrollen en stoot daarbij eerst de theepot om en komt vervolgens nog twee flesjes bier tegen die onder de bank liggen.
Hieke zit op de bank te lezen. Robin en Georgie zitten wat te dollen. Koos is afgeleid en reageert er op. Hij hoort bijna niet het benepen, zelfs ietwat onzekere stemmetje van Bianca: "Schaak". Zou ze terugslaan?
Nu hebben ze het over Willem en Ruud.
Over die nominaties vorig jaar volgens mij.
ik volg het niet helemaal
Ze vinden het huis nu veel meer gevangenis dan vorig jaar, door de hogere schutting
Ze denken dat BB dit jaar minder populair is dan vorig jaar
omdat er niet zoveel mensen waren op het feest (wat ze hebben gezien op de video)
Hieke denkt dat er 30 december wel veel mensen zijn
Alle echt bb fans zijn er dan wel denkt ze
Robin vind het allemaal prima, als zijn familie er maar is
[Dit bericht is gewijzigd door Yvje op 22-12-2000 23:19]
Maar bianca heeft het goed gedaan
Nu is het Hiekes beurt.
Koos draai haar in het rond
Bianca gooit een kussen tegen haar aan
Ze gaan de tuin in
Ze plagen Hieke op alle mogelijke manieren
Prikken in haar zij
Koos zit ondertussen alweer op de bank