Jammer dat ik deze post maar één keer kan liken.quote:Op maandag 7 april 2025 22:06 schreef Harvest89 het volgende:
Die kleine dikke kroketjes met dobbelsteen vlees zijn de beste.
Tja vlees… separator vlees ja. Ooit zatten er echt stukjes vlees van kalf of rund inquote:Op maandag 7 april 2025 22:06 schreef Harvest89 het volgende:
Heerlijk.
Een van de weinige cultuurdingetjes die Hollanders beter hebben geregeld.
Als dat zo is dan is de slogan die op de verpakking staat ("ouderwets lekker") niet terecht. Tenzij men vroeger al geen smaak hadquote:Op maandag 7 april 2025 21:53 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag graag een kroket eten meestal mora of kwekkeboom.
Laatst dacht ik in een gekke bui doe eens wat anders.
Deze dingen zijn dus echt niet te nassen en smaakt imo ook niet helemaal naar een reguliere huis tuin en keukenkroket...
Ja, maar dat is dus niet kwekkeboom, zitten ook van die vieze stukjes inquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben het een keer eens met Roos. De draadjesvlees kroketten zijn vele malen lekkerder. Zoals vrijwel alles dat uit het Zuiden komt lekkerder is dan uit Amsterdam.
Dat is zo smerig hèquote:Op maandag 7 april 2025 22:06 schreef Harvest89 het volgende:
Heerlijk.
Een van de weinige cultuurdingetjes die Hollanders beter hebben geregeld.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een eierbal is mafkees. Een vogelnestje is Mie.
Die spelen beide teamsquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:39 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet kwekkeboom, zitten ook van die vieze stukjes in
Eierbal is zonder gehakt. Is gekruid en gefrituurd deeg om een eiquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een vogelnestje is een bal gehakt met een gekookt ei in![]()
Kwekkeboom......cultuurbarbaarquote:Op maandag 7 april 2025 21:53 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag graag een kroket eten meestal mora of kwekkeboom.
Laatst dacht ik in een gekke bui doe eens wat anders.
Deze dingen zijn dus echt niet te nassen en smaakt imo ook niet helemaal naar een reguliere huis tuin en keukenkroket...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |