Hem ben ik gaan volgen. Zo leuk met al die dieren.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:23 schreef pullup het volgende:
De hond heeft dikke pret
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja die filmpjes zijn nog leuker dan mijn caps die ik er van maak, maar daar heb ik net geen geduld voor om die allemaal te posten :dquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hem ben ik gaan volgen. Zo leuk met al die dieren.
Ja heel veel. Die vrouw is dat nu zijn vriendin ? Ik vraag mij nog steeds af waar hij het allemaal van doet. Hij heeftl een best stuk land, veel dieren. Dat kost nogal watquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die filmpjes zijn nog leuker dan mijn caps die ik er van maak, maar daar heb ik net geen geduld voor om die allemaal te posten :d
Hij post er best veel
[ afbeelding ]
Allemaal mooi in de wei
Zijn vriendin jaquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel veel. Die vrouw is dat nu zijn vriendin ? Ik vraag mij nog steeds af waar hij het allemaal van doet. Hij heeftl een best stuk land, veel dieren. Dat kost nogal wat
Leuke meid om te zien welquote:
Zal me niks verbazen als die hond straks 2 bulten op zijn rug heeft zitten 🤣quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:23 schreef pullup het volgende:
De hond heeft dikke pret
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker Romy laat je kinderen los lopen in een restaurant.quote:Op zondag 27 april 2025 06:53 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |