Jaloersmakend mooi beroep heeft hij.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:43 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
OMG Dat is echt weer de andere kant van de wereld
Lekker jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jaloersmakend mooi beroep heeft hij.
Al bijna een jaartje niets gepost, ook niet haar avonturen met de babyquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:37 schreef Korak het volgende:
De Passion, door Ramona. Per ongeluk met kerst gereleased!![]()
Ramona leed als regisseur een beetje aan grootheidswaanzin. Wilde het geheel groots en imposant laten overkomen, daar in het weiland van Utopia. De spelers hadden draadloze microfoon's op en de scènes werden wijd uit elkaar gespeeld. Zoals Ramona dat wel eens op TV had gezien![]()
Het leek een persiflage van de hoogste humoristische trede, en dat irriteerde Ramona enorm .. Ze wilde serieus genomen worden.
Ik heb enorm gelachen, geweldig was 't!!
[ afbeelding ]
Zijn daar ook beelden van?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:37 schreef Korak het volgende:
De Passion, door Ramona. Per ongeluk met kerst gereleased!![]()
Ramona leed als regisseur een beetje aan grootheidswaanzin. Wilde het geheel groots en imposant laten overkomen, daar in het weiland van Utopia. De spelers hadden draadloze microfoon's op en de scènes werden wijd uit elkaar gespeeld. Zoals Ramona dat wel eens op TV had gezien![]()
Het leek een persiflage van de hoogste humoristische trede, en dat irriteerde Ramona enorm .. Ze wilde serieus genomen worden.
Ik heb enorm gelachen, geweldig was 't!!
[ afbeelding ]
Ik kan er geen beelden van vinden helaas. Maar het ging zo, Ramona voelde dat ze iets groots als de Passion moest doen. Het was er de tijd voor. Niemand realiseerde zich dat dat altijd met Pasen is. Het was geloof ik tegen Kerst toen. "Boeie!", vond Ramona, toen het ter sprake kwam.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zijn daar ook beelden van?
Per ongeluk gereleased met Kerst![]()
![]()
Ik herken haar amper.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:45 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die krijgt wel een heel andere kop
Alle Utopia afleveringen staan op kijk dus er zijn nog beelden van te vinden, ik weet alleen niet welk jaar dit werd gefilmd. Ik kan mij nog wel herinneren dat Jessie toen heel ongeïnteresseerd zijn stukje voorlas op de boot. Niemand had er echt zin in geloof ik. En er was een handjevol bezoekers die mochten kijken dacht ik. Het was best klungelig en hilarisch.quote:Op zondag 20 april 2025 10:56 schreef Korak het volgende:
[..]
Ik kan er geen beelden van vinden helaas. Maar het ging zo, Ramona voelde dat ze iets groots als de Passion moest doen. Het was er de tijd voor. Niemand realiseerde zich dat dat altijd met Pasen is. Het was geloof ik tegen Kerst toen. "Boeie!", vond Ramona, toen het ter sprake kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |