Powered by Ferrari?quote:Op maandag 7 april 2025 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Mijn robotstofzuiger heeft 7 minuten nodig gehad om z'n dock te vinden vanochtend. Wat een sukkel.
Robotstofzuiger heeft al uitgevonden dat hij klachtwaardig gedrag moet vertonen om aandacht te krijgen. Angstaanjagend hoe snel die techniek zelflerend is.quote:Op maandag 7 april 2025 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Mijn robotstofzuiger heeft 7 minuten nodig gehad om z'n dock te vinden vanochtend. Wat een sukkel.
Dock: "IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN!"quote:
Dan is ie al helemaal een sukkel. De aandacht trekken als ik niet thuis ben.quote:Op maandag 7 april 2025 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Robotstofzuiger heeft al uitgevonden dat hij klachtwaardig gedrag moet vertonen om aandacht te krijgen. Angstaanjagend hoe snel die techniek zelflerend is.
Een meetvoorstel.quote:
De paperwhite 10th generation, die heeft ook nog de oude lader. Wat me ook irriteert want moet er altijd aan denken nog alleen voor dat ding een oude usb lader mee te nemen.quote:
in centimeters?quote:
30+ minstens.quote:
Vrouwelijke AIquote:
Hoe katten soms liggen verbaast me altijd.quote:Op maandag 7 april 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
Tja dit is ook een manier om in de zon te liggen slapen.
[ link | afbeelding ]
Ja dit kan toch niet lekker liggen.quote:Op maandag 7 april 2025 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe katten soms liggen verbaast me altijd.
Kat denkt andersquote:
Het is een (vr)eetvoorstelquote:Op maandag 7 april 2025 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las meetvoorstel als in voorstel om te meten en niet als voorstel om te meeten
Vretenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |