Had in 2021 veel ellende gescheeldquote:Op zondag 26 april 2026 23:17 schreef Zorro het volgende:
Dat mogen ze in de F1 ook wel invoeren. Niks doen, ook geen bandjes, bij rode vlag.
McDowellquote:Op zondag 26 april 2026 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. iig Preece, Van Gisbergen, Chastain en Bell. Die andere twee zijn Buescher en Jones?
Ging vooral om de uitvoering.quote:
Gevalletje pech.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
Lekkere chaos in de pits
Gibbs rijdt weg, Custer remt hiervoor en Logano knalt er op
2 band stoppers, maakt het niet overzichtelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |