SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 6 april 2025 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik mag hier niet meer koken op dit tijdstip
Op naar de volgende danquote:Op zondag 6 april 2025 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is die voor mij?thanks en proost
[..]
Vooral net wat anders irl dan op de foto's denk ik, niet per se bewust maar bewegend is ook wat anders dan op een foto.
[..]
Preciesen daar heb ik vooral veel zin in
en heel blij dat die eerste date voorbij is
Nee. Er is maar 1 keuken open. En dat is meer omdat die toegang geeft tot het rokersbalkonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Oh, hmm. Op zich maakt het niet heel veel uit maar het idee dat het niet kan lijkt me wel vervelendquote:Op zondag 6 april 2025 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Er is maar 1 keuken open. En dat is meer omdat die toegang geeft tot het rokersbalkon
Koken mag niet meer nu
Ja, als ik weer een echt eigen plekje heb, maakt het niet meer uit. Weet alleen nog steeds niet op welke termijn.quote:Op zondag 6 april 2025 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, hmm. Op zich maakt het niet heel veel uit maar het idee dat het niet kan lijkt me wel vervelend. Maar binnenkort maakt het allemaal niet meer zoveel uit?
Iets concreter zou fijn zijn, september is snel hoor!quote:Op zondag 6 april 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, als ik weer een echt eigen plekje heb, maakt het niet meer uit. Weet alleen nog steeds niet op welke termijn.
(behalve dat het voor September is)
Maar eerst even een lekker weekje vrij, ook geen gleuf vullen..
Gleuven in de deuren of muren. of te wel brievenbussenquote:Op zondag 6 april 2025 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iets concreter zou fijn zijn, september is snel hoor!
en ehh, gleuf vullen pardon
quote:Op zondag 6 april 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gleuven in de deuren of muren. of te wel brievenbussen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 april 2025 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
Nou, ik had gehoopt dat ik me na een dagje beter zou voelen. Maar het wordt eigenlijk alleen maar erger.
En dan is het morgen nog maandag ookquote:Op zondag 6 april 2025 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
Nou, ik had gehoopt dat ik me na een dagje beter zou voelen. Maar het wordt eigenlijk alleen maar erger.
Je hebt dus ook een jaar lang geen familie gezien?quote:Op zondag 6 april 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet niet. Voel me gewoon erg ongewild op het moment, en niet echt gewenst als gezelschap. De laatste keer dat ik iets sociaals deed buiten m'n werk is meer dan een jaar geleden. Ik kom mensen tegen tijdens activiteiten maar daar daar komt niets uit. Als ik mensen direct vraag ook niet. En dan gaat het gewoon voelen alsof ik een beetje mislukt ben.
Ik ken je alleen maar van dat ik af en toe hier lees en post in KSC en laatst dus van de posts over de moestuinquote:Op zondag 6 april 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet niet. Voel me gewoon erg ongewild op het moment, en niet echt gewenst als gezelschap. De laatste keer dat ik iets sociaals deed buiten m'n werk is meer dan een jaar geleden. Ik kom mensen tegen tijdens activiteiten maar daar daar komt niets uit. Als ik mensen direct vraag ook niet. En dan gaat het gewoon voelen alsof ik een beetje mislukt ben.
dit @DeZwabberquote:Op zondag 6 april 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen maar zou graag iets willen zeggen dat helpt
wie weet wat er allemaal gebeurd in die weekquote:Op zondag 6 april 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, als ik weer een echt eigen plekje heb, maakt het niet meer uit. Weet alleen nog steeds niet op welke termijn.
(behalve dat het voor September is)
Maar eerst even een lekker weekje vrij, ook geen gleuf vullen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |