Met desem heb je dat zelfs niet nodigquote:Op maandag 7 april 2025 10:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
en eventueel gist voor rijzen van het deeg.
Voor mensenhaar heeft niemand hoeven lijden dus an sich best veganquote:Op maandag 7 april 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die meegehakselde muizen en mensenhaar.
Misschien is het uitgetrokken haar, met de haarzakjes er nog aan.quote:Op maandag 7 april 2025 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor mensenhaar heeft niemand hoeven lijden dus an sich best vegan
"Is dat geelwitte rijst? Nee uitgetrokken ontstoken haarzakjes"quote:Op maandag 7 april 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het uitgetrokken haar, met de haarzakjes er nog aan.
Hebben we brood al voor je verpest?quote:Op maandag 7 april 2025 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Is dat geelwitte rijst? Nee uitgetrokken ontstoken haarzakjes"
Gemalen varkensbotquote:Op maandag 7 april 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die meegehakselde muizen en mensenhaar.
Nee, vaak niet vegan. Worden dierlijke hulpstoffen in het productieproces gebruikt.quote:Op maandag 7 april 2025 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel maar ik krijg altijd dikke aders van dat alomtegenwoordige activisme
Bier is ook vegan. Hoor je nooit iemand over
Ja, ik weet het . Een wereld gaat voor je open.quote:
Dit weten we natuurlijk niet zeker.quote:Op maandag 7 april 2025 10:43 schreef Grotetijd het volgende:
Papier wordt gemaakt van vezels uit het hout van bomen. Dit hout komt uit gecertificeerde en duurzaam beheerde bossen. Zowel naaldhout als loofhout wordt gebruikt als grondstof voor papier. Daarnaast worden ook vezels die afkomstig zijn van oud papier gebruikt voor het maken van nieuw papier.
Deutsches Reinheitsgebotquote:Op maandag 7 april 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, vaak niet vegan. Worden dierlijke hulpstoffen in het productieproces gebruikt.
Net een boek.quote:Op maandag 7 april 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik weet het . Een wereld gaat voor je open.
Papyrus, is dat de voornaam van de Latijnse broer van Holle Bolle Gijs? De Papyrus Hyrus?quote:Op maandag 7 april 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Papier kan ook gemaakt worden van katoen en papyrus
Nee Papyrus papyrus is een rietachtige plant in Egyptequote:Op maandag 7 april 2025 10:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Papyrus, is dat de voornaam van de Latijnse broer van Holle Bolle Gijs? De Papyrus Hyrus?
Nee dat is nodig door Putin. Wel op blijven letten he.quote:Op maandag 7 april 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Nooit gedacht dat het noodpakket door Trump nodig zou zijn.
Ik heb vorig jaar nog washipapier gemaakt van plantvezel.quote:Op maandag 7 april 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Papier kan ook gemaakt worden van katoen en papyrus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |