Mijn broer eet datquote:Op maandag 7 april 2025 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms, kokosbroodbeleg is dan weer niet te snappen
Fair.quote:Op maandag 7 april 2025 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms, kokosbroodbeleg is dan weer niet te snappen
Jaquote:
Op zich wel de plaats voor broodbeleg.quote:
Had niet verwacht dat jij zo'n gestoorde in je familie had zittenquote:
quote:Kokosbrood is een type broodbeleg, met als hoofdbestanddeel kokos. De gesneden plakjes kunnen op een boterham gelegd worden of worden gegeten als tussendoortje.
quote:Op maandag 7 april 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich wel de plaats voor broodbeleg.
Och, ik at vroeger wel vaker speculaas op brood ook.quote:Op maandag 7 april 2025 11:31 schreef Crack_ het volgende:
Zelfde als bolletje en die chocoladeplakjes. Hartstikke lekker maar wie eet dat nou daadwerkelijk op brood?! Denk dat die chocolaatjes wel heerlijk zijn op een croissantje
Ah dus jij bent hier bekend mee lees ik.quote:Op maandag 7 april 2025 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat dit zoetwaar voor arme mensen was?
ja trouwens, nu je dit zegt, dat deden wij ookquote:Op maandag 7 april 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik at vroeger wel vaker speculaas op brood ook.
Ik had vroeger een arm vriendje en daar aten ze dit thuis bijna elke dag, dat zag je zelfs aan zijn gezicht.quote:
Ach, was je al zo vroeg zo verpest dat alles om status draait?quote:Op maandag 7 april 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had vroeger een arm vriendje en daar aten ze dit thuis bijna elke dag, dat zag je zelfs aan zijn gezicht.
quote:Op maandag 7 april 2025 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Kokosbrood dan weer niet, maar ik en kokos (zelfs als het voornamelijk suiker is) is een no-go.
oh, dat vind ik dan weer niet zo lolquote:
Of van die dunne jodenkoekenquote:Op maandag 7 april 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik at vroeger wel vaker speculaas op brood ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |