Waarvoor dank.quote:Op zondag 6 april 2025 19:33 schreef Seven. het volgende:
Een @:Bart2002 topic. Laat je gaan, jongen.
Ik geloof niet in AI als adviseur, AI is handig voor inspiratie maar meer ook niet. Ik denk dat de ts in dat topic met het advies van Gemini wel degelijk inspiratie kan krijgen.quote:Op zondag 6 april 2025 19:40 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Waarvoor dank.![]()
Het echte gevaar is m.i. dat we het taalmodel heel andere eigenschappen toedichten en daarin geloven.
Maar ook een gevaar, of misschien strontvervelend is dat we elkaar gaan bestoken met lange lappen onzin orakeltaal en dan denken dat we anderen daarmee helpen.
Voor een post op Fok ga ik niet checken wat Gemini produceert. Voor m'n werk wel.quote:Op zondag 6 april 2025 18:10 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Meen je dit nou echt? Het is toch totaal flooding the zone?
Het is toch 3 keer niks?
Als je hier serieus in gelooft ben je behoorlijk van het padje hoor.
[..]
Je kunt herkennen dat mevrouw raaskalt omdat ze steeds op dat "borden" terugkomt.
Borden is inderdaad een ding in o.a. de keuken en aan tafel maar TS maakte een typefout en vertaalde het in het Engels want hij wilde "border" (grens) typen.
Jaja mensen: beveiliging (borden). Dat is echt een ding tegenwoordig.
Dit is zo gevaarlijk omdat die vieze AI alles vertroebelt qua taal en er een rotzooi van maakt.
En dan denkt mevrouw Seven ook nog serieus dat ze de TS geholpen heeft met de flauwekul....
Dit gaat echt niet goed mensen.Dat soort achteloze slordigheid trek ik niet.
Ja maar dat je sowieso denkt dat het nuttig is. Dat verbaast me.quote:Op zondag 6 april 2025 19:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor een post op Fok ga ik niet checken wat Gemini produceert. Voor m'n werk wel.
Ik zou aan deze post willen toevoegen: op dit moment.quote:Op zondag 6 april 2025 19:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik geloof niet in AI als adviseur, AI is handig voor inspiratie maar meer ook niet. Ik denk dat de ts in dat topic met het advies van Gemini wel degelijk inspiratie kan krijgen.
Gaan ze op korte termijn het hallucineren oplossen dan?quote:Op maandag 7 april 2025 12:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik zou aan deze post willen toevoegen: op dit moment.
AI is op dit moment geen adviseur.
AI is op dit moment handig voor inspiratie maar meer ook niet.
AI staat nog in de kinderschoenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |