Maar ik heb een beetje een "open deur" gevoel bij je post. Wat wil je nou weten?
Het is een manier om jezelf en de andere sekse te leren kennen op het gebied van liefde, relaties, eventueel seks, zonder dat de commitment zo sterk is als bij een verloving is huwelijk. In veel gevallen is het dus gewoon een leuk woord voor proefneuken.
quote:lol
Op vrijdag 21 februari 2003 16:23 schreef matthijn99 het volgende:
Je bent 29, je hebt een vriendin en je vraagt je af wat verkering inhoudt? [afbeelding].
Ik weet alleen nog niet wat er geregeld aan is.
Is die vrijage 'afgesproken', geregeld (voor elkaar!) dus?
Of is er regelmatig sprake van vrijage? Zeg elke zaterdag voor je naar de jeugdsoos gaat?
quote:hij was zelfs verloofd... ( of ook al getrouwd ? )
Je bent 29, je hebt een vriendin en je vraagt je af wat verkering inhoudt? [afbeelding].
Maar goed.. uit zijn geschiedenis valt al af te lijden dat hij niet dezelfde definitie aan " liefde " toeschrijf als de gemiddelde nederlander.
dan komen wij op het volgende punt.. waar geen liefde ( of capabelheid tot liefde is...) kan ook geen verliefdheid zijn....
quote:en lol dat ie heeft...heeft ie zo weer 20 posters in de maling genomen....redelijk bizar dit!
quote:mee eens
Op vrijdag 21 februari 2003 16:39 schreef Natalie het volgende:
Als ik het woord 'verkering' hoor dan moet ik denken aan schoolgaande jeugd zo tussen de 12 - 18 jaar die hun liefje op school etc heeft ontmoet en razend verliefd zijn . 't Woord 'verkering' klinkt me een beetje 'puberaal' in de oren. (no offence)
quote:"wil jij met mij? ik ben op jou"
Op vrijdag 21 februari 2003 16:39 schreef Natalie het volgende:
Als ik het woord 'verkering' hoor dan moet ik denken aan schoolgaande jeugd zo tussen de 12 - 18 jaar die hun liefje op school etc heeft ontmoet en razend verliefd zijn . 't Woord 'verkering' klinkt me een beetje 'puberaal' in de oren. (no offence)
Ah, die zoete herinneringen....
Maar goed, zitten we wel met het probleem hoe dan je relatie (want dat is ook een jeukwoord) te duiden naar de buitenwereld. En hoe vraag je nou iemand waarmee je al vrolijk enige tijd over de wereld huppelt of jullie 'wat hebben'?
quote:Aha, tja, maar het is ook wederzijds qua liefde?? Dus niet van één kant? Dat lijkt me wel erg mooi! Het klinkt te mooi om waar te zijn.
Op vrijdag 21 februari 2003 16:26 schreef Lucille het volgende:
Om het eventjes heel simpel te zeggen:Het is een manier om jezelf en de andere sekse te leren kennen op het gebied van liefde, relaties, eventueel seks, zonder dat de commitment zo sterk is als bij een verloving is huwelijk. In veel gevallen is het dus gewoon een leuk woord voor proefneuken.
quote:tuurlijk niet, de een heeft haat richting andere persoon en de ander heel veel liefde, dan heb je verkering he, logisch
Op vrijdag 21 februari 2003 21:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Aha, tja, maar het is ook wederzijds qua liefde?? Dus niet van één kant? Dat lijkt me wel erg mooi! Het klinkt te mooi om waar te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |