abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2003 @ 16:22:12 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8632560
Wat houdt dat nu eigenlijk in.... Is verkering altijd wederzijds? Ik stel me altijd voor dat je bij verkering samen dingen doet en ook verliefd op elkaar bent (beiden dus) en een soort mannetje en vrouwtje speelt... (als voorbode van het huwlijk) een soort oefenen dus... Ik zou dat wel eens willen meemaken, lijkt me mooi... het klinkt idyllisch in ieder geval.... Wie heeft hier ervaring mee en hoe gaat zoiets in zijn werk?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8632585
Elkaar liefde geven...
door verschillende activiteiten uit te voeren
ik ga niet op de details in
Billie Holiday is Lady Day!
pi_8632596
Het is iig verdomd handig als het wederzijds is. .

Maar ik heb een beetje een "open deur" gevoel bij je post. Wat wil je nou weten?

pi_8632603
Je bent 29, je hebt een vriendin en je vraagt je af wat verkering inhoudt? .
pi_8632680
Om het eventjes heel simpel te zeggen:

Het is een manier om jezelf en de andere sekse te leren kennen op het gebied van liefde, relaties, eventueel seks, zonder dat de commitment zo sterk is als bij een verloving is huwelijk. In veel gevallen is het dus gewoon een leuk woord voor proefneuken.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_8632728
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 16:23 schreef matthijn99 het volgende:
Je bent 29, je hebt een vriendin en je vraagt je af wat verkering inhoudt? [afbeelding].
lol
pi_8632729
Verkering betekende toch volgens het woordenboek: geregelde vrijage?

Ik weet alleen nog niet wat er geregeld aan is.

Is die vrijage 'afgesproken', geregeld (voor elkaar!) dus?
Of is er regelmatig sprake van vrijage? Zeg elke zaterdag voor je naar de jeugdsoos gaat?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_8632732
quote:
Je bent 29, je hebt een vriendin en je vraagt je af wat verkering inhoudt? [afbeelding].
hij was zelfs verloofd... ( of ook al getrouwd ? )
Alleen het meisje had opeens afgedaan... ik geloof da tmeneer zich opeens realiseerde dat hij dan geen 17 jarige meisjes meer mag proberen te neuken ( let wel..proberen... ! )

Maar goed.. uit zijn geschiedenis valt al af te lijden dat hij niet dezelfde definitie aan " liefde " toeschrijf als de gemiddelde nederlander.
dan komen wij op het volgende punt.. waar geen liefde ( of capabelheid tot liefde is...) kan ook geen verliefdheid zijn....

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_8632995
Als ik het woord 'verkering' hoor dan moet ik denken aan schoolgaande jeugd zo tussen de 12 - 18 jaar die hun liefje op school etc heeft ontmoet en razend verliefd zijn . 't Woord 'verkering' klinkt me een beetje 'puberaal' in de oren. (no offence)
(Un)masking for the greater good.
pi_8633085
quote:
en lol dat ie heeft...heeft ie zo weer 20 posters in de maling genomen....redelijk bizar dit!
it's better to burn out than to fade away...
pi_8633826
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 16:39 schreef Natalie het volgende:
Als ik het woord 'verkering' hoor dan moet ik denken aan schoolgaande jeugd zo tussen de 12 - 18 jaar die hun liefje op school etc heeft ontmoet en razend verliefd zijn . 't Woord 'verkering' klinkt me een beetje 'puberaal' in de oren. (no offence)
mee eens ..klinkt idd een beetje kinds
No1 ever really dies
  vrijdag 21 februari 2003 @ 17:21:08 #12
47736 LunaChick
"Brains, Bitch, Best"
pi_8633941
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 16:39 schreef Natalie het volgende:
"wil jij met mij? ik ben op jou"

Ah, die zoete herinneringen....
Maar goed, zitten we wel met het probleem hoe dan je relatie (want dat is ook een jeukwoord) te duiden naar de buitenwereld. En hoe vraag je nou iemand waarmee je al vrolijk enige tijd over de wereld huppelt of jullie 'wat hebben'?

"Now we've only done one of the five basic torture groups. We've done blunt, but that still leaves sharp, cold, hot, and loud. Have a preference?"
pi_8634684
Me oma zei altijd, verkering komt op als poepen.
Je gaat een rondje om met iemand en je hebt het ineens.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_8635019
grmbl... BHFH needs female attention topic nummer 2397
I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 21:01:04 #15
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8637893
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 16:26 schreef Lucille het volgende:
Om het eventjes heel simpel te zeggen:

Het is een manier om jezelf en de andere sekse te leren kennen op het gebied van liefde, relaties, eventueel seks, zonder dat de commitment zo sterk is als bij een verloving is huwelijk. In veel gevallen is het dus gewoon een leuk woord voor proefneuken.

Aha, tja, maar het is ook wederzijds qua liefde?? Dus niet van één kant? Dat lijkt me wel erg mooi! Het klinkt te mooi om waar te zijn.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8638203
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 21:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Aha, tja, maar het is ook wederzijds qua liefde?? Dus niet van één kant? Dat lijkt me wel erg mooi! Het klinkt te mooi om waar te zijn.

tuurlijk niet, de een heeft haat richting andere persoon en de ander heel veel liefde, dan heb je verkering he, logisch
pi_8638297
makkelijke manier om te zeggen dat je een relatie hebt tegenover andere gasten zonder al te "gevoelig" en crap over te komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')