abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217301136
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-gisteravond-vermist

Hulp mocht niet baten

Een 4-jarig meisje dat sinds gisteravond in het Gelderse Gameren werd vermist, is overleden. Ze werd in 'zorgelijke toestand' teruggevonden in de buurt van de Brouwershof in het dorp waar hulpdiensten vanaf 21.30 uur naar haar op zoek waren.

Hulpverleners hebben nog geprobeerd haar te helpen, maar dat mocht volgens een woordvoerder van de politie niet meer baten. "Ze is helaas overleden. We leven mee met de familie en nabestaanden."

'Blote voeten'
Gisteravond werd er een melding via Burgernet gedaan om uit te kijken naar het meisje. "Donker haar, groen/paars jurkje met capuchon, blote voeten", was een deel van de omschrijving. Even later kwam het bericht dat ze was gevonden.

Op sociale media reageren mensen geschokt op het verdrietige bericht. "4 jaar en vermist in een jurkje op blote voeten, dat bericht alleen al raakte me… Wat een ontzettend verdrietige afloop dit", zegt iemand.

De politie Bommelerwaard bedankt iedereen die heeft geholpen. "Er hebben ontzettend veel bewoners uit Gameren hun betrokkenheid getoond en geholpen met zoeken. Wij willen u bedanken voor uw hulp."

Hoe het meisje vermist is geraakt en waar ze precies is aangetroffen, kan de woordvoerder niet zeggen. "De toedracht wordt nog onderzocht."

Het Brabants Dagblad meldt dat het meisje rond 23.30 uur in het water zou zijn gevonden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_217301156
twitter
  zondag 6 april 2025 @ 08:51:48 #3
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_217301169
Hoe kan dit nou ook weer gebeuren zeg.

Wel heftig nieuws
pi_217301196
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 08:51 schreef Jahr00n het volgende:

Wel heftig nieuws
Ik snap er ook niks van, maar wel heel triest.
pi_217301216
Bah, verschrikkelijk zeg....
pi_217301258
:{ :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_217301296
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 08:56 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik snap er ook niks van, maar wel heel triest.
Als het klopt wat Brabants Dagblad schrijft: er vandoor gegaan in een onbewaakt momentje en in het water beland lijkt me geen vergezocht scenario?

Kinderen die weglopen. Bijna altijd loopt het af met een sisser, en heel soms niet. Treurig.

[ Bericht 0% gewijzigd door saparmurat_niyazov op 06-04-2025 09:25:23 ]
pi_217301630
Never mind.
  zondag 6 april 2025 @ 09:52:38 #9
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217301677
Raar verhaal, hoe kan je dat kind zo alleen laten. Onbegrijpelijk. RIP.
Je bent een waardeloze agent.
  Spellchecker zondag 6 april 2025 @ 10:11:17 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217301823
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 08:51 schreef Jahr00n het volgende:

Wel heftig nieuws
Bij de eendjes willen gaan kijken en de deur niet op slot.
pi_217302269
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 09:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Raar verhaal, hoe kan je dat kind zo alleen laten. Onbegrijpelijk. RIP.
Een halve seconde uit het oog verliezen kan al genoeg zijn.
  Moderator zondag 6 april 2025 @ 10:59:14 #12
441859 crew  Lenny77
pi_217302322
quote:
2s.gif Op zondag 6 april 2025 10:52 schreef Papabear het volgende:

[..]
Dit
Helaas
;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_217302363
quote:
2s.gif Op zondag 6 april 2025 10:52 schreef Papabear het volgende:

[..]
Ik was ook een keer bij mijn neefje zijn schoenen vast aan het maken bij het openluchtzwembad. Ik kijk op, en mijn nichtje was er vandoor. Dan schrik je je echt kapot.

Gelukkig was ze gewoon naar een schommel gelopen.

Maar in die paar minuten dat je haar niet ziet heb je een hartverzakking.
pi_217302455
Het gebeurt echt in een split second.

Ik ben m'n destijds peuter eens kwijtgeraakt op een rommelmarkt in de Zeelandhallen. Op dat moment was élke bezoeker daar in mijn ogen ineens een potentiele pedofiel.

Ik had gelukkig de tegenwoordigheid van geest om direct naar de uitgang te gaan en tegen de bewaker te zeggen dat ze niemand naar buiten mochten laten gaan met een klein, blond meisje in een blauw jurkje.

Ze stond gewoon bij een standje met gare tweedehands Barbies te kijken.
pi_217302787
Ik heb eens een jochie naar de beveiliging in het winkelcentrum gebracht, hij was duidelijk zoekende.
Moeder kwam ook naar de beveiliging en keek mij met een vuile blik aan, what the fuck :(
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 6 april 2025 @ 12:20:54 #16
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217302887
Doet mij weer denken aan een klein kind (meisje/peuter) in Amsterdam dat huilend bij de Dam/Nieuwstraat liep. En blijkbaar was ik de enige tussen al die mensen die doorhad dat dat niet goed was. Ze was haar ouders kwijt en helemaal over stuur. Mijn hart brak en ik stelde haar gerust dat ik haar verzekerde dat we haar ouders gingen vinden en dat ik haar tot die tijd niet alleen zou laten.

Het duurde best een tijd voordat ik die mensen tegenkwam en ik had ze ook al even op mijn schouder genomen zodat haar ouders haar beter konden zien. Op een gegeven moment kwamen er inderdaad twee mensen aan en die gaven dat kind een grote bek. Hoe haalde ze het in haar hoofd om zomaar weg te lopen of zoiets? Ik heb geen idee wat ze zeiden maar ik kon die reactie gewoon niet plaatsen. Ik zou zielsgelukkig zijn dat ik mijn dochter weer terugvond.

Afijn ze trokken dat kind mee en ik vroeg nog even of ze bij hen hoorden. Dat bevestigden ze en ze liepen gewoon geirriteerd weg. Vreemde ervaring was dat :{
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_217302957
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2025 11:22 schreef -Spring het volgende:
Het gebeurt echt in een split second.

Ik ben m'n destijds peuter eens kwijtgeraakt op een rommelmarkt in de Zeelandhallen. Op dat moment was élke bezoeker daar in mijn ogen ineens een potentiele pedofiel.

Ik had gelukkig de tegenwoordigheid van geest om direct naar de uitgang te gaan en tegen de bewaker te zeggen dat ze niemand naar buiten mochten laten gaan met een klein, blond meisje in een blauw jurkje.

Ze stond gewoon bij een standje met gare tweedehands Barbies te kijken.
Knap dat je dat op dat moment nog bedacht. Velen zullen reflexmatig in paniek rondjes gaan rennen terwijl ze de naam van hun kind schreeuwen.

Maar wat een verschrikkelijk verhaal dit, een nachtmerrie.
pi_217303515
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 12:20 schreef Tengano het volgende:
Doet mij weer denken aan een klein kind (meisje/peuter) in Amsterdam dat huilend bij de Dam/Nieuwstraat liep. En blijkbaar was ik de enige tussen al die mensen die doorhad dat dat niet goed was. Ze was haar ouders kwijt en helemaal over stuur. Mijn hart brak en ik stelde haar gerust dat ik haar verzekerde dat we haar ouders gingen vinden en dat ik haar tot die tijd niet alleen zou laten.

Het duurde best een tijd voordat ik die mensen tegenkwam en ik had ze ook al even op mijn schouder genomen zodat haar ouders haar beter konden zien. Op een gegeven moment kwamen er inderdaad twee mensen aan en die gaven dat kind een grote bek. Hoe haalde ze het in haar hoofd om zomaar weg te lopen of zoiets? Ik heb geen idee wat ze zeiden maar ik kon die reactie gewoon niet plaatsen. Ik zou zielsgelukkig zijn dat ik mijn dochter weer terugvond.

Afijn ze trokken dat kind mee en ik vroeg nog even of ze bij hen hoorden. Dat bevestigden ze en ze liepen gewoon geirriteerd weg. Vreemde ervaring was dat :{
Mensen zijn echt pauper, niet te doen zeg. En een hoop hebben het iq van een stoeptegel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')