Ik snap er ook niks van, maar wel heel triest.quote:Op zondag 6 april 2025 08:51 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe kan dit nou ook weer gebeuren zeg.
Wel heftig nieuws
Als het klopt wat Brabants Dagblad schrijft: er vandoor gegaan in een onbewaakt momentje en in het water beland lijkt me geen vergezocht scenario?quote:Op zondag 6 april 2025 08:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van, maar wel heel triest.
Bij de eendjes willen gaan kijken en de deur niet op slot.quote:Op zondag 6 april 2025 08:51 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe kan dit nou ook weer gebeuren zeg.
Wel heftig nieuws
Een halve seconde uit het oog verliezen kan al genoeg zijn.quote:Op zondag 6 april 2025 09:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Raar verhaal, hoe kan je dat kind zo alleen laten. Onbegrijpelijk. RIP.
Ditquote:Op zondag 6 april 2025 10:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een halve seconde uit het oog verliezen kan al genoeg zijn.
Ik was ook een keer bij mijn neefje zijn schoenen vast aan het maken bij het openluchtzwembad. Ik kijk op, en mijn nichtje was er vandoor. Dan schrik je je echt kapot.quote:Op zondag 6 april 2025 10:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een halve seconde uit het oog verliezen kan al genoeg zijn.
Knap dat je dat op dat moment nog bedacht. Velen zullen reflexmatig in paniek rondjes gaan rennen terwijl ze de naam van hun kind schreeuwen.quote:Op zondag 6 april 2025 11:22 schreef -Spring het volgende:
Het gebeurt echt in een split second.
Ik ben m'n destijds peuter eens kwijtgeraakt op een rommelmarkt in de Zeelandhallen. Op dat moment was élke bezoeker daar in mijn ogen ineens een potentiele pedofiel.
Ik had gelukkig de tegenwoordigheid van geest om direct naar de uitgang te gaan en tegen de bewaker te zeggen dat ze niemand naar buiten mochten laten gaan met een klein, blond meisje in een blauw jurkje.
Ze stond gewoon bij een standje met gare tweedehands Barbies te kijken.
Mensen zijn echt pauper, niet te doen zeg. En een hoop hebben het iq van een stoeptegel.quote:Op zondag 6 april 2025 12:20 schreef Tengano het volgende:
Doet mij weer denken aan een klein kind (meisje/peuter) in Amsterdam dat huilend bij de Dam/Nieuwstraat liep. En blijkbaar was ik de enige tussen al die mensen die doorhad dat dat niet goed was. Ze was haar ouders kwijt en helemaal over stuur. Mijn hart brak en ik stelde haar gerust dat ik haar verzekerde dat we haar ouders gingen vinden en dat ik haar tot die tijd niet alleen zou laten.
Het duurde best een tijd voordat ik die mensen tegenkwam en ik had ze ook al even op mijn schouder genomen zodat haar ouders haar beter konden zien. Op een gegeven moment kwamen er inderdaad twee mensen aan en die gaven dat kind een grote bek. Hoe haalde ze het in haar hoofd om zomaar weg te lopen of zoiets? Ik heb geen idee wat ze zeiden maar ik kon die reactie gewoon niet plaatsen. Ik zou zielsgelukkig zijn dat ik mijn dochter weer terugvond.
Afijn ze trokken dat kind mee en ik vroeg nog even of ze bij hen hoorden. Dat bevestigden ze en ze liepen gewoon geirriteerd weg. Vreemde ervaring was dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |