Ik zou toch een Switch 2 kopen en Tears of the Kingdomquote:Op zondag 18 mei 2025 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
Kan ik eindelijk Breath of the Wild checken, waar iedereen altijd zo lyrisch over is.
Heb er juist al heel over nagedachtquote:Op zondag 18 mei 2025 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou toch een Switch 2 kopen en Tears of the Kingdom
Denk er nog maar eens goed over na
Voorlopig nietquote:
Odysseyquote:Op maandag 19 mei 2025 14:56 schreef StateOfMind het volgende:
Naast Breath of the Wild moet er natuurlijk ook een Mario game bij
Super Mario Bros Wonders of Super Mario Odyssey?
Mario Kart 8 Deluxe met Booster Pack haal je heel veel content uit. Zelda Echoes of Time, Zelda Tears of The Kingdom, Zelda Link's Awakening, Super Mario Wonder en Super Mario 3D World + Bowser's Fury zijn de moeite waard.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:36 schreef StateOfMind het volgende:
Zo maar eens langs mijn ouders, daar was een pakketje voor mij bezorgd
Daar is namelijk altijd wel iemand thuis, dus meestal laat ik pakketjes daar bezorgen.
De Switch en Breath of the Wild.
En heb vanmiddag bij Intertoys Super Mario Odyssey gehaald.
En mijn backlog op de PS5 en de Series X was al zo groot
319 voor betaald.
En zoals gezegd, omdat ik hier alleen de Zelda games en Mario op ga spelen was het voor mij die meerprijs van 150 euro niet waard om voor de 2 te gaan.
Niet dat ik het niet heb of zo, integendeel, maar om nou 150 euro meer uit te geven voor iets waarvan ik weet dat ik het niet super veel zal gebruiken vond ik persoonlijk zonde.
Koop daar dan liever games voor
Genoteerdquote:Op maandag 19 mei 2025 20:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mario Kart 8 Deluxe met Booster Pack haal je heel veel content uit. Zelda Echoes of Time, Zelda Tears of The Kingdom, Zelda Link's Awakening, Super Mario Wonder en Super Mario 3D World + Bowser's Fury zijn de moeite waard.
Hahahaquote:Op maandag 19 mei 2025 20:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Genoteerd
+kijkt verschrikt naar backlog 😱
Heb zelf nog nooit een Nintendo gehadquote:Op maandag 19 mei 2025 20:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
HahahaBreath of the Wild en Super Mario Odyssey heb je wel twee van de beste games te pakken.
Nou er zijn echt genoeg toffe games. Speel momenteel RollerCoaster Tycoon Classic en het ziet er echt super goed uit op een klein scherm.
Donkey Kong Tropical Freeze en Metroid Dread zijn ook goed. Rayman Legends ook als je hem nog niet hebt gespeeld. Super Smash Bros. Ultimate als je een party fighter leuk vindt. Animal Crossing eventueel.
Weet niet of je een Wii U hebt gehad.
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:43 schreef StateOfMind het volgende:
Nog een vraagje:
Zoals ik begrepen heb laadt de Switch in de dock gewoon op als ie uit staat.
Maar de joycons niet, ook al zijn die aangesloten.
Dan zou je de Switch aan moeten zetten in de dock en zo opladen.
Klopt dat?
Zo ja, dan koop ik morgen zo'n Joycon Charging Grip.
Zit er geen power knop op het apparaat zelf zoals Switch 1?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik lees net dat de Pro controller van Switch weliswaar gebruikt kan worden op Switch 2, maar niet voor het wakker maken van een Switch 2 uit slaapstand in docked mode. Daarvoor moet je dan eerst je Joycon loskoppelen, ontwaken, en vervolgens je Pro controller synchen
Ik moet dus ook een Pro Controller 2 kopen
Jawel. Maar dan moet je opstaanquote:Op dinsdag 20 mei 2025 02:22 schreef Bartttt het volgende:
[..]
Zit er geen power knop op het apparaat zelf zoals Switch 1?
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik lees net dat de Pro controller van Switch weliswaar gebruikt kan worden op Switch 2, maar niet voor het wakker maken van een Switch 2 uit slaapstand in docked mode. Daarvoor moet je dan eerst je Joycon loskoppelen, ontwaken, en vervolgens je Pro controller synchen
Ik moet dus ook een Pro Controller 2 kopen
Gierige Jappen. Boycot Nintendo. Enzo.quote:
Lange USB-kabel gebruiken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |