quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:00 schreef Sjemmert het volgende:
Zojuist een Switch 2 MK bundle besteld op Bol.com. Ze zijn nog beschikbaar voor wie nog een zoekt.
2D HD of nietsquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:28 schreef Aether het volgende:
Yuji Horii Acknowledges Chrono Trigger Remake Requests, Says He's Starting To Contemplate It
The JRPG is celebrating 30 years
https://www.nintendolife.(...)ng-to-contemplate-it
Remake à la Trails mag ook van mij.quote:
Ja, en een uiterlijk als DQVIII/XI mag ook.quote:
Hardware is zo oud dat wave 1 al drie jaar op de plank ligt joh. Zo kan ik ook genoeg voorraad hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:03 schreef Friday12 het volgende:
Man hoevaak de switch 2 niet te pre orderen is in tegenstelling tot ps5/xsx. Als ze nu nog tekorten hebben dan weet ik het niet meer.
Nah, Cross was ook al belabberd.quote:
Belabberd gaat me veel te ver, wel gemankeerd. Prijzenswaardig ambitieus verhaal dat uiteindelijk strandt in een clusterfuck omdat tijd en geld op waren, met zo'n lore dump richting het einde. Het Xenogears syndroom of misschien wel PSX Square over het algemeen. Veel te veel niksbetekenende party members ook.quote:
Ik heb een externe hub met videopoorten voor externe monitors op mijn Macbook. Daar zit een Displayport op en die heb ik aan mijn monitor verbonden. Maar het gaat niet hoger dan 30Hz op mijn externe monitor. En ik kan er gewoon NIET mee werken. Ik klik alles mis met de muis, doordat er zo veel muislag is. Echt ontzettend irritant.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:07 schreef RaXz het volgende:
Ik kan 30 fps echt niet uitstaan, het voelt ook heel laggy.
Bekijk deze YouTube-video
Ik moet dan wel denken aan vroeger, toen kon je vaak kiezen tussen PAL en NTSC en NTSC was een stuk vloeiender terwijl er maar 10hz verschil was, PAL was 50hz en dat voelde al trager aan, laat staan 30hz.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik heb een externe hub met videopoorten voor externe monitors op mijn Macbook. Daar zit een Displayport op en die heb ik aan mijn monitor verbonden. Maar het gaat niet hoger dan 30Hz op mijn externe monitor. En ik kan er gewoon NIET mee werken. Ik klik alles mis met de muis, doordat er zo veel muislag is. Echt ontzettend irritant.
Dus nu heb ik een thunderbolt->displayport kabeltje direct van de Macbook, dan heb ik wel 60Hz. Helaas een kabeltje extra dus.
Maar 30Hz is echt te laggy, zelfs voor desktopgebruik.
Okay, de soundtrack geef ik je wel. Die is prachtig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Belabberd gaat me veel te ver, wel gemankeerd. Prijzenswaardig ambitieus verhaal dat uiteindelijk strandt in een clusterfuck omdat tijd en geld op waren, met zo'n lore dump richting het einde. Het Xenogears syndroom of misschien wel PSX Square over het algemeen. Veel te veel niksbetekenende party members ook.
Toch heb ik me vroeger echt vermaakt met Cross hoor, de graphics waren voor PSX subliem, die eilandengroep als setting zat boeiend in mekaar en man man wat een soundtrack
Volgens mij niet inderdaad. Maar heb ook niet echt een bron hiervoor.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:05 schreef Aether het volgende:
Kan dit niet goed terugvinden: klopt het dat savegames van Zelda TotK naar Switch 2 overgezet kunnen worden via Nintendo Online, maar dat deze dan niet op de Switch 1 gespeeld kunnen worden?
M.a.w. je kunt niet afwisselend Switch 1 en Switch 2 gebruiken?
Nog even gezocht:quote:Op maandag 12 mei 2025 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij niet inderdaad. Maar heb ook niet echt een bron hiervoor.
Beetje gebaseerd op een system transfer waarbij alles op je Switch 2 terechtkomt, en dan niet meer terug naar Switch 1 kan.
Dus ja, lijkt één richting te zijn.quote:According to this new disclaimer, "Save data created in the second save data slot in The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – Nintendo Switch 2 Edition cannot be transferred to The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom on Nintendo Switch".
So, you'll be able to transfer your old Switch 1 TOTK save file to the Switch 2 Edition, but you won't be able to send it back again once you're done. We'd say the wording also implies that cloud save transfers will be possible between Switch 2 units — makes more sense than removing the feature completely — but there may well be another disclaimer added in the coming days which speaks to that.
https://www.nintendolife.(...)-switch-2-game-pages
Duurt niet lang meer!quote:Op maandag 12 mei 2025 23:20 schreef CoExist het volgende:
Mail van Nintendo (in mijn spam) ontvangen met de melding dat mijn betaling binnenkort zal worden verwerkt.
1x Nintendo Switch Console
2x Nintendo GameCube controller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |