Dat is correct, maar gisteren was ik niet thuisquote:
Klinkt als een kat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Mijn huis is alleen nog maar een slaap en eetplek voor Hedwig.
Wat waren de hints?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:28 schreef Crack_ het volgende:
Nou, ben niet afgewezen. Denk dat hij ook niet durfde eigenlijk, want de hint was echt teringduidelijk maar ik pakte hem niet en hij mijn nog overduidelijke hint daarna nog niet![]()
Je had een date?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:28 schreef Crack_ het volgende:
Nou, ben niet afgewezen. Denk dat hij ook niet durfde eigenlijk, want de hint was echt teringduidelijk maar ik pakte hem niet en hij mijn nog overduidelijke hint daarna nog niet![]()
Dus nu? Remise? Verlengen? Strafschoppen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:28 schreef Crack_ het volgende:
'misschien als we meeten dan dit'quote:
Nee, nog geen eens. Een afspraak voor een date?quote:
Denk dat ik die hint wel opgepakt zou hebben. Misschien.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'misschien als we meeten dan dit'
'haha ja als we meeten dan wil ik alvast'
'maar een manier om er achter te komen'
'haha ja'![]()
En nu een week twijfelen of ik dit wel wil en dan toch gaanquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus nu? Remise? Verlengen? Strafschoppen?
eerst even kijken of hij op je gaat wachtenquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En nu een week twijfelen of ik dit wel wil en dan toch gaan
Ohja, straks is alles nepquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst even kijken of hij op je gaat wachten
Hmmmm matig wel. Waar had je je pre-date vandaan?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'misschien als we meeten dan dit'
'haha ja als we meeten dan wil ik alvast'
'maar een manier om er achter te komen'
'haha ja'![]()
[..]
Nee, nog geen eens. Een afspraak voor een date?
Zon oude vent met een wandelstok.quote:
een datingappquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm matig wel. Waar had je je pre-date vandaan?
'zijn wel mijn fotos... van 30 jaar geleden'quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zon oude vent met een wandelstok.
Zijn wel leuke gesprekken mee te voeren, oude mensen hebben vaak al veel meegemaaktquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zon oude vent met een wandelstok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |