Live foto's? Kun je uitzetten.quote:Op zondag 6 april 2025 09:22 schreef Ama het volgende:
Mijn telefoon maakt steeds bewegende foto's (Samsung telefoon). Waarom?
Eerste paar keer dat ik dat zag had ik het idee dat ik half aan het trippen was maar het is echt zo.
Waar was je in het F1 Live topicquote:Op zondag 6 april 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Die Qatar Airways reclame in de laatste chicane is nep
Een bewegende foto is dat niet gewoon een filmpje?quote:Op zondag 6 april 2025 09:22 schreef Ama het volgende:
Mijn telefoon maakt steeds bewegende foto's (Samsung telefoon). Waarom?
Eerste paar keer dat ik dat zag had ik het idee dat ik half aan het trippen was maar het is echt zo.
Dan beweegt hij echt een seconde ofzo.quote:Op zondag 6 april 2025 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een bewegende foto is dat niet gewoon een filmpje?
Gewoon livephoto dat iphones al tig jaar hebben, eigenlijk een soort veredelde burstmode waar die dan de beste foto uit kiestquote:Op zondag 6 april 2025 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een bewegende foto is dat niet gewoon een filmpje?
Klinkt als iets dat niemand nodig heeft.quote:Op zondag 6 april 2025 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon livephoto dat iphones al tig jaar hebben, eigenlijk een soort veredelde burstmode waar die dan de beste foto uit kiest
Oh ik vind het soms wel handig, kun je ook gelijk filmpjes makenquote:Op zondag 6 april 2025 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat niemand nodig heeft.
Daar heb ik de video functie voor.quote:Op zondag 6 april 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vind het soms wel handig, kun je ook gelijk filmpjes maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet als je liever een foto wilt maken van iets bewegendquote:Op zondag 6 april 2025 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb ik de video functie voor.
Welke kleur? En hoeveel heb je er?quote:Op zondag 6 april 2025 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou ga ik eerst mijn sokken aantrekken!
Het blijft me verbazen hoe je je ritme uren kan verschuiven in het weekend zonder problemenquote:Op zondag 6 april 2025 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Ben er nog vroeger bij dan gisterenTerwijl het gisteravond best laat geworden was en zo. Vrijdag blijkbaar nogal kapot na werkweek.
We moeten de iPhone toch gaan boycotten tegenwoordig?quote:Op zondag 6 april 2025 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon livephoto dat iphones al tig jaar hebben, eigenlijk een soort veredelde burstmode waar die dan de beste foto uit kiest
Beetje echte kerel is gewoon dezelfde rots na 3 of 7 uur slaap.quote:Op zondag 6 april 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen hoe je je ritme uren kan verschuiven in het weekend zonder problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |