Verkeerde topicquote:
Uitgetelde eerderquote:
Ik was er gewoonquote:
Tjaquote:Tijdens de demonstratie van Extinction Rebellion (XR) is vanmiddag een bestelbusje door een haag van betogers gedrongen. Op beelden is te zien dat de demonstranten de weg proberen te blokkeren. Het busje mindert wel vaart, maar dwingt de mensen toch opzij te stappen.
Je kunt natuurlijk ook gewoon kijken zonder telefoon of laptop ernaastquote:Op zondag 6 april 2025 09:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb mezelf gespoilerd
Ik haat uitgesteld kijken
Het ding met F1 is dat er soms even niets gebeurt, en dan is mijn concentratieboog toch net niet groot genoegquote:Op zondag 6 april 2025 09:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon kijken zonder telefoon of laptop ernaast
Vroeger ging je dan even wat te drinken of eten pakkenquote:Op zondag 6 april 2025 09:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding met F1 is dat er soms even niets gebeurt, en dan is mijn concentratieboog toch net niet groot genoeg
Genoeg om naar een site te browsen waar je gewoon weet dat het het eerste is wat je ziet.
Heb ik net al gedaanquote:Op zondag 6 april 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vroeger ging je dan even wat te drinken of eten pakken
Ik ga er morgen wel weer mee verder.quote:Op zondag 6 april 2025 08:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kan je lekker verder met de tuin vandaag
Gisteren tijdens het fietsen allemaal lammetjes gezien.quote:Op zondag 6 april 2025 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier staan twee schapen tegen elkaar te blaten
Dat podium voor Lawson was wel wat onverwachtquote:Op zondag 6 april 2025 09:09 schreef Nattekat het volgende:
Nu vooral duimen dat het niet te spannend wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |