quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Weer een traditie afgepakt door linkse huilstruiken. Vuurwerk hoort bij Oud & Nieuw, maar linkse mongolen willen graag alle tradities afpakken. Ze willen het liefst zien dat we een iftar gaan houden. Ik ga hier absoluut niet in mee. Ik ga voor Oud & Nieuw naar Duitsland om 2x-3x zoveel vuurwerk te kopen als ik normaal doe.
Dat is net zo iets als 100 in z’n twee rijden uit protest tegen trajectcontroles.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Weer een traditie afgepakt door linkse huilstruiken. Vuurwerk hoort bij Oud & Nieuw, maar linkse mongolen willen graag alle tradities afpakken. Ze willen het liefst zien dat we een iftar gaan houden. Ik ga hier absoluut niet in mee. Ik ga voor Oud & Nieuw naar Duitsland om 2x-3x zoveel vuurwerk te kopen als ik normaal doe.
Oh laat maar TS de megawappie.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:39 schreef Hogwarts het volgende:
Wat gek terwijl we al JARENlang een rechts kabinet hebben maar alles is de schuld van links.
Ja, dat linkse PVV-kabinet wil zomaar ons vuurwerk afpakken.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Weer een traditie afgepakt door linkse huilstruiken. Vuurwerk hoort bij Oud & Nieuw, maar linkse mongolen willen graag alle tradities afpakken. Ze willen het liefst zien dat we een iftar gaan houden.
Dat moet je zelf weten.quote:Ik ga hier absoluut niet in mee. Ik ga voor Oud & Nieuw naar Duitsland om 2x-3x zoveel vuurwerk te kopen als ik normaal doe.
Hoezo? Het is toch een vuurwerk verbod dus dan hoeft dat niet meer.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:43 schreef SuperNeger het volgende:
Terechte klacht en iedereen die het oneens is verplicht van 31 december tot 1 januari binnen met oordoppen in en gordijnen dicht anders hypocriet
Jammer dat je weer terug bent na een jaar. Ga je jouw stalkerige gedrag richting mij weer voortzetten? Het lijkt er wel op.quote:
Omdat ik pro-Israël ben.quote:
Jodenknecht!quote:
Simpquote:
Zegt de stalker die precies weet wanneer ik weer terug ben. Ga weg man, ziekelingquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Jammer dat je weer terug bent na een jaar. Ga je jouw stalkerige gedrag richting mij weer voortzetten? Het lijkt er wel op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |