Menigeen roept naar TS: "Ga liggen, man!"quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:51 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Mensen die hun bakkes niet houe terwijl ik loop te slapen
"Death was in the air at Roscoe street"quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:14 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee."
quote:Op zaterdag 5 april 2025 07:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Bij mij was er onlangs ook iemand op straat die midden in de nacht vreselijke dingen stond te schreeuwen
Hij stond ook even voor mijn deur.
Desalniettemin was het erg gezellig, het is eens wat anders.
Een goede nachtrust hoeft ook niet altijd
Je mag iemand die aan het slaapwandelen is niet zomaar wakker maken dacht ik.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Menigeen roept naar TS: "Ga liggen, man!"
Deden ze ook niet. Ze zeiden alleen maar dat TS beter kon gaan liggen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je mag iemand die aan het slaapwandelen is niet zomaar wakker maken dacht ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |