SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Nou ja je zit vooral met een fortuin aan spul dat je uiteindelijk niet gebruikt, dus of het echt zo handig is weet is nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende: Ik heb net iets te weinig ruimte hier in huis
![]()
ik vind het opzich nooit erg om van een niet bederfbaar goed een goeie voorraad te hebben, gaat uiteindelijk een keer wel op of kan later nog gebruikt worden mocht ik de pijp uitgaanquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja je zit vooral met een fortuin aan spul dat je uiteindelijk niet gebruikt, dus of het echt zo handig is weet is nou ook weer niet.
Tegenwoordig denk ik iets beter na voordat ik iets uitgeef. Gaat nog niet altijd goed helaas.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja je zit vooral met een fortuin aan spul dat je uiteindelijk niet gebruikt, dus of het echt zo handig is weet is nou ook weer niet.
Ik ben ondanks een niet heel groot huis goed bevoorraad. In geval van nood kan ik het zo maanden uithouden met m'n voorraad. Op hobbygebied dan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb net iets te weinig ruimte hier in huis
Ik wilde al bijna je water afsluitenquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben ondanks een niet heel groot huis goed bevoorraad. In geval van nood kan ik het zo maanden uithouden met m'n voorraad. Op hobbygebied dan.
Gelukkig is één van je hobby's voedsel groeienquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben ondanks een niet heel groot huis goed bevoorraad. In geval van nood kan ik het zo maanden uithouden met m'n voorraad. Op hobbygebied dan.
Rollades?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig is één van je hobby's voedsel groeien
Die kwiwi, in Duitsland alles inslaan met korting, en dan vanuit haar kelder weer verkopen voor Zwitserse prijzen.quote:
en dan een gratis kopje koffie als lokkertjequote:Op vrijdag 4 april 2025 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die kwiwi, in Duitsland alles inslaan met korting, en dan vanuit haar kelder weer verkopen voor Zwitserse prijzen.
Weer terug naar huis.quote:
Toch dat oer-Hollandse oog voor handel wat er stiekem nog in zitquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die kwiwi, in Duitsland alles inslaan met korting, en dan vanuit haar kelder weer verkopen voor Zwitserse prijzen.
je bent niet thuis?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weer terug naar huis.
Ik moet nog even een rondje verzinnen.
Jawel, maar uiteindelijk fiets ik gewoon een rondje en kom ik ook weer thuis terugquote:
ahh okequote:Op vrijdag 4 april 2025 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jawel, maar uiteindelijk fiets ik gewoon een rondje en kom ik ook weer thuis terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |