Ik heb jarenlang gegolfd. Ook redelijk op clubnivau gespeeld. Vandaar ook mijn usernaam. In SPT kan je met wat zoeken daar wel wat topics over vinden.quote:
Speel je nog? En zo Ja, wat vind je leuke banen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang gegolfd. Ook redelijk op clubnivau gespeeld. Vandaar ook mijn usernaam. In SPT kan je met wat zoeken daar wel wat topics over vinden.
Zowel over recreatief golfen, als over wedstrijdgolf.
Nee. Ik ben al vrij lang gestopt. Ben actief clubgolfer, medeoprichter van een club en lid van een aantal commissies geweest vanaf 1988 tot ca. 2006.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Speel je nog? En zo Ja, wat vind je leuke banen?
Ik hou persoonlijk van alles wat geen weiland is. Met een voorkeur voor bosbanen.
Okay.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Ik ben al vrij lang gestopt. Ben actief clubgolfer, medeoprichter van een club en lid van een aantal commissies geweest vanaf 1988 tot ca. 2006.
Nee. Ik ben te oud en vooral te ziek om het weer op te pakken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:08 schreef capricia het volgende:
Okay.
Geen zin voor jezelf om het weer op te pakken met deze prachtige dagen. Al is het maar low key...
Oh. Ik wist wel dat je wat had qua gezondheid. Maar zo ziek wist ik niet. Jammer om te lezen. Wat jammer zeg. Poeh. Schrik daarvan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Ik ben te oud en vooral te ziek om het weer op te pakken.
Ik volg het wel nog allemaal en heb dus ook daarvoor een abonnement op het golfkanaal va Zuggo genomen.
Verheug mij al op volgende week The Masters in Augusta.
Dank voor de link. Ga ik eens even op mijn gemak doorlezen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Ik ben te oud en vooral te ziek om het weer op te pakken.
Ik volg het wel nog allemaal en heb dus ook daarvoor een abonnement op het golfkanaal van Zuggo genomen.
Verheug mij al op volgende week The Masters in Augusta.
SPT / [Golf] Centraal #17: Olympics ladies only fans .... Sterkte mannen
Dat is het wedstrijdgolftopic. Er moet daar ook nog ergens een recreatief golftopic te vinden zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:18 schreef capricia het volgende:
Dank voor de link. Ga ik eens even op mijn gemak doorlezen.
2194 dagen zonder post, toen daar voor het laatst gepost werd wisten we nog niet eens wat COVID-19 wasquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is het wedstrijdgolftopic. Er moet daar ook nog ergens een recreatief golftopic te vinden zijn.
Toppie. Daar was ik naar op zoek.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:27 schreef heywoodu het volgende:
2194 dagen zonder post, toen daar voor het laatst gepost werd wisten we nog niet eens wat COVID-19 was![]()
Kniesoor die daar op let, uiteraard, nieuw leven is altijd goed.
SPT / Recreatief Golf topic #5
Gepost.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Toppie. Daar was ik naar op zoek.
Dit is de hele reeks: Topicreeks: Recreatief Golf topic nr2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |